Converse

Wednesday, April 11, 2012

Dzisiaj z Adą po szkole jak wparowałyśmy na neta to weszłyśmy na allegro i patrzałyśmy conversy. Jest ich tak dużo. Chciałabym jakieś. Ale cena jest niezbyt ciekawa ponad 200 zł za trampki, na dodatek nie mogłabym się zdecydować jakie, ponieważ większość jest fajna.

Z takich podstawowych kolorków to chciałabym czarne, granatowe i czerwone ♥

http://i.pinger.pl/pgr184/e334c53100151a5648c290c0/converse.jpg
Hmm... kto by nie chciał takiej kolekcji? ^^ Hehe ; ]

Macie może jakieś?
Ile płaciliście? ; ]

Dobra ja zmykam do Ady ♥
` Xo ; *

You Might Also Like

62 KOMENTARZE

  1. ja osobiście mam 2 pary conversów :d za jedna zapłaciłam bodajże 180zł (zwykłe, niebieskie) i drugie za kostkę, czarne, które jakimś cudem udało mi sie znaleźć na sh za 70 zł ^^ może i nie są najtańsze, ale pamiętaj, że płacisz na a)wygląd (reakcje ludzi : OOOJAAA masz conversy <3<3) b) jakość. te na sh kupiłam ponad 3 lata temu. mam je nadal :)

    everyday-human.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. w sh za 70 ? moja kooleżanka kupiła za 20 zł ..
      Ja nic w sh nie umiem znaleźć i sporadycznie je odwiedzam.
      No reakcja ludzi jest dosłownie taka jak napisałaś;D

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. A ja widziałam czarne w sh za 10 zł : ) JAK NIE UŻYWANE ! : OO Tylko rozmiar 43 i nie kupiłam .. ;/ I widziałam w następnym lumpie w kratkę przed kostkę ale rozmiar 35 o.o' za 5 zł :xx

      Delete
  2. Ja mam za kostkę czarne ( około 190 zł )
    i też za kostkę szare ( 199zł )

    ReplyDelete
  3. uwielbiam conversy :)

    ReplyDelete
  4. Boskie! *.*
    Ale rzeczywiście drogie =//

    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz! <3

    ReplyDelete
  5. Fajne są ^_^ Ale własnie strasznie drogie ; /

    ReplyDelete
  6. Ja mam czerwone trapmki New Age za kostkę. Nie są z conversa, bo nie mam tyle kasy, żeby wydawać dajmy na to 200 zł na buty. Kupiłam je za około 70 zł na allegro. ; )
    pozdrawiam i zapraszam do mnie: miamibeachh.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ja mam czarne za kostkę zapłaciłam za nie 220 zł :>
    Myślę, że warto je kupić, bo to dobre, porządne trampki :) A jeśli nie chcesz na nie tak dużo wydawać to wybierz się do sh tam są często, może ci się poszczęści ;)

    ReplyDelete
  8. Nie mam, ale bardzo bym chciała :)

    ReplyDelete
  9. ja nie mam ani jednej pary ;d

    ReplyDelete
  10. Jak dla mnie to głupie płacić za zwykłe trampki ze znaczkiem Converse. Jak będę miała za dużo pieniędzy albo dostane Conversy to OK, ale nie zamierzam na nie zbierać ani nic.
    M.

    ReplyDelete
  11. ja nie mam ani jednej pary, bo moja mama stwierdziła, że za zwykłe trampki nie da tyle kasy :)

    ReplyDelete
  12. a ja chcę wszystkie!

    obserwuje i zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  13. ja nie mam conversów:)

    ReplyDelete
  14. Prawda jest taka, że 80% ceny, to napis "All Star" oraz to małe kółeczko po zewnętrznej stronie :D

    ReplyDelete
  15. Dokładnie ta cena też mnie odrzuca ;/ Gdyby były tańsze na pewno bym sobie takie kupiła ;)

    ReplyDelete
  16. conversy są świetne,tylko ja bym Tobie nie polecała kupować na allegro,możesz tam niestety trafić na podróbki,w zwykłym sklepie może i są troszkę droższe ale za to masz pewność że posłużą Ci na lata :)

    ReplyDelete
  17. Ja mam conversy(niebieskie) i radze ci wybrac jakiś taki kolor unikalny typu:fioletowy, źółty, pomarańczowy bo te co napisałaś prawie wszyscy mają : D Ale to precież ty wybierasz, a i ja za moje zapłaciłam 208 zł ale watro mam już prawie rok a nadal nie znoszczone, nie to co inne trampki co po 2 miesiącach już mi się rozwaliły -_- Pozdrawaiam!

    ReplyDelete
  18. Ja chciałam kupić sobie conversy, ale nie są usztywniane więc mama nie chce mi ich kupić -.-

    ReplyDelete
  19. Ja nie mam, i jakoś za bardzo nie chcę zostac ich posiadaczką ;>

    ReplyDelete
  20. Ja mam jedną parę conversów, przywiezioną ze Stanów. Mam je 1.5 roku, i trzymają się na prawdę dobrze, napis tylko z tyłu się przetarł, takto jak nowe. :D
    Ogólnie polecam, za trwałość.
    Ja mam te dłuższe, za kostkę - ale planuję kupić krótkie w to lato. :)

    ReplyDelete
  21. AAA, zapomniałam napisać, za ile je kupiłam, coś około 120-150 zł (za granicą taniej).

    ReplyDelete
  22. ja osobiście nie mam ich, ale też szczerze mówiąc nie stać mnie na takie wybryki zakupowe. Wolę kupić tańsze a częściej. Nie rusza mnie ta firma i szpan nimi :) Uwielbiam podróby ^^

    ReplyDelete
  23. Ja mam 2 pary . Biale ( takie bardziej na zime ) I rozowe ( zwykle ) . Za

    rozowe dalam € 49,99 a za te biale € 80,00 . :)


    Mialam jeszcze fioletowe ktore kupilam w polsce . Placilam cos Ok. 150 zl . Na allegro .

    W tym roku kupie sobie jeszcze czarne .

    Ale bardzo podobaja mi sie czerwone , granatowe , niebieskie i zolte <33



    Pozdrawiam i zapraszam do mnie . :)

    ReplyDelete
  24. Ja nie mam conversów, bo są drogie. Ale chciałabym mieć je wszystkiee! <3

    ReplyDelete
  25. conversy <3
    nie mam ale może niedługo...kto wie?:D

    ReplyDelete
  26. Ja mam od niedawna krótkie, granatowe i już je uwielbiam! ^^
    Dałam dokładnie 219 zł :)

    dowciapna.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. ja nie mam, ale marzę o granatowych albo miętowych <3

    ReplyDelete
  28. ja mam cztery pary conversów !! :) czarne, granatowe, turkusowe i kremowe ;D Może poszukaj w Poznaniu bo tam kupiłam granatowe za 180zł :) conversy bardzo polecam ponieważ są to bardzo wytrzymałe trampki. Niedość, że firma popularna to buty dobrej jakości no i rzeczywiście robisz niezły szpan ;p hehe..
    Albo zobacz używane czasem są w dobrym stanie i tańsze.
    Pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  29. ja tam mam jedną parę conversów:) ale nie takie klasyczne z materiału, tylko trochę inne, ala skurzane.. kupiłam je za jakieś 180zł, za to te zwykłe materiałowe kosztowały wtedy 210zł i więcej :D są meega wygodne<3

    ReplyDelete
  30. conversy <333
    zapraszam do mnie
    + obserwuję , licze na rewanż ;p

    ReplyDelete
  31. Ja nie mam.! Ale od dawna chce je kupić! Tylko, że zbytnio czasu nie mam! :./
    Zapraszam do mnie. Notka.! Obserwujemy? :]

    ReplyDelete
  32. Ja też właśnie zamierzam sobie kupić : D Tylko niebieskie ^_^

    ReplyDelete
  33. Szukam pod sh, bo najchętniej miałabym kilka par, co równa się około 500 - 600 złotych, a to jednak niemały wydatek xD

    ReplyDelete
  34. Sliczne ! ^^ Poproszee. :D

    ReplyDelete
  35. Ja się właśnie zastanawiam nad kupnem błękitnych *.*

    ReplyDelete
  36. Ja miałam czerwone conversy All star za kostkę, a teraz mam szare One star i wysokie, srebrne All star.

    ReplyDelete
  37. chciałabym je wszystkie!! <3
    Obecnie mam tylko czerwone ;) Są wytrzymałe, ale czubek się szybko brudzi ;/

    ReplyDelete
  38. Ja poluje na conversy ;) Są super, najbardziej podobają mi się czerwone.

    ReplyDelete
  39. Ja nie mam ale również chcę je .
    http://fashion-is-my-drugs.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. converse kultowe buty:)

    ReplyDelete
  41. Ja nie mam, oczywiście, że bym chciała. Ale na razie czekam aż mi stopa przestanie rosnąć, bo na razie to się jak na mnie nie opłaca (pochodzę trochę i już będą za małe) i po za tym muszę się najpierw nauczyć szanować buty, żeby kupić takie trampy :))

    ReplyDelete
  42. Też chcę ale nie ma takiego koloru jak mi się podoba w Polsce.

    ReplyDelete
  43. Sama chętnie przygarnęłabym taką kolekcję! :)

    ReplyDelete
  44. Warto kupować conversy bo rzeczywiście płacisz za markę. Swoje pierwsze kupiłam w Londynie za ok. 300 zł i jestem w 100 % zadowolona bo takiego modelu jeszcze w Polsce nie widziałam. Nie dawno kupiłam druga parę, miętowych conversów, ale jeszcze do mnie nie dotarły ;3

    ReplyDelete
  45. Ja maże o czarnych ;D

    ReplyDelete
  46. Ja mam żółte, fioletowe (jasne) i miętowe. Butki w 100% godne polecenia. To nieprawda, że płacisz za znaczek. Tak mówią tylko Ci których nie stać. Smutna prawda. Miałam jeszcze kiedyś czerwone i nosiłam je przez 2 lata i po umyciu wyglądały jak nowe. Ale radzę Ci wziąć jakiś bardziej żywy kolorek. Do Ciebie pasowałby niebieski, nie granatowy :)
    Zapraszam do mnie : be-a-lady-not-a-bitch.blogspot.com :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ` Ale wykazałaś się swoją wiedzą ; D
      Za conversy każdy wie, ze się płaci za znaczek.
      Każde trampki są wygodne, nie tylko conversy. Można kupić identyczne trampki, nawet bardziej wygodne ale bez znaczka converse i sie zapłaci powiedzmy 30 zł a nie 230. No to za co się płaci? ; )

      A komentując, ze ludzie mówią tylko tak bo ich nie stać to na moje to bezczelne i obraziłaś każdego kto uważa że to sie za znaczek płaci. Naucz się dobierać słowa tak aby nikogo one nie uraziły, bo na prawdę z twoich słów wynika twoja inteligencja. Pozdrawiam.

      Delete
  47. Miałam ,ale pieskem mi odkrys czubek ;(
    Kosztowały mnie mmm.... 250 chyba ;)

    ReplyDelete
  48. ja nie mam.ale są śliczne ♥♥♥

    ReplyDelete
  49. szczerze jessika? Kurrodnia ma racje. Mam 3 pary conersow i wiem, ze nie sa jak zwykle trampki. Zeby to zrozumiem trzeba je miec. Nie niszcza sie wogole i wygladaja o wiele fajniej niz zwykle. Pozatym ich jakos jest swietna. Mialam krotkie czeerwone 3 lata(150 zł), czarne którkie 230 zł i teraz mam nowe granatowe. wole jedne porzadne, conversy niz miliony innych, ktore starcza mi na 3 miesiace. Nie bede mowila, ze nie stac osob ktore tak mowia, tylko po prostu,ze jak sie nie wie, nie powinno sie tak mowic. Dzieki za przeczytanie.

    ReplyDelete
  50. A ja takich nie mam . Ale podobają mi się te trampki.

    ReplyDelete
  51. Ja mam jedną parę, ciemno granatowe w tęczowe serduszka. za 250 zł na Allegro ♥

    ReplyDelete
  52. Uwielbiam trampki. Ja mam jedną parę conversów, ciemno granatowe w tęczowe serduszka. za 250 zł na Allegro ♥

    ReplyDelete
  53. Conversy < 3 ! Są cudowne .

    ReplyDelete
  54. Mmm... cudne są!
    Ja mam jedne z lumpa, za 19 zł. ; P

    ReplyDelete
  55. ja mam 4 pary z sh :0 za każdą płaciłam w granicach 5zł-20zł :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*