Brak lekcji

Thursday, April 19, 2012

Cześć, dzisiaj uważam dzień za najfajniejszy! ♥ Pierwsze trzy lekcje to próby na występ! Następnie wyjście na spektakl. Było to przedstawienie pt." Mały książe" Ale był to taki jakby musical. Chętnie porobiłabym zdjęcia, ale zdjęć nie można było robić xd. Z resztą aparatu nie miałam. Bardzo, bardzo mi się podobało. Było wiele śmiechu i frajdy. No i wyszłam z bólem głowy, od śmiania się i od hałasu panującego tam. ; x Ale na szczęście przeszło! Poszliśmy do szkoły. Była ostatnia lekcja ale każdy był zwolniony. Dzisiaj mogłabym nawet plecaka nie wziąć, no ale kto wiedział. Ten teatr z Wrocławia jest i ogólnie miał być płatny, ale nie wiem ... był darmowy ^^ Po teatrze, poszłam do Ady, do biedna w domu siedziała. Opowiadałam o teatrze i wróciłam jakoś 10 po 19 ^^ Troszkę się zasiedziałam. Kombinowałyśmy strój na jutro, jak zwykle my z Adą musimy mieć wszystko perfect! Ostatnio to na takie ważniejsze okazje ubieramy się tak samo, tym razem również. Mam nadzieję, że nie zapomnę roli, była by wiocha xd.
A strój pokażę jutro, tymczasem taka mała zapowiedź ; >

Ciekawi?
Postaram się skombinować zdjęcie mnie i Ady o ile pozwoli mi się sfotografować xd.
Dzisiaj nie mam żadnych zdjęć ...
z 14 kwietnia
 
Lecę! ; )

` Pa ^^

You Might Also Like

34 KOMENTARZE

  1. Strzelam, że bluzka w kropeczki ;D
    Hehe. Oczywiście, że ciekawi jesteśmy! ; )

    Olimpia.

    ReplyDelete
  2. Trzymam kciuki ,zebys nie zapomniala roli ! ^^

    ReplyDelete
  3. Bluzka w kokardki :)

    Zapraszam do mnie:

    gomisia-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. ja również odpowiadam, że to bluzka w kropeczki z kokardą :>

    ReplyDelete
  5. JA tam z natury jestem ciekawska :d

    ReplyDelete
  6. JA myślałam na początku że to łaty ^^

    ReplyDelete
  7. noom ciekawe ciekawe...

    Zapraszam :
    my-style-world-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. ja też jestem ciekawska z natury :D

    ReplyDelete
  9. bluzka czy sukienka? :)

    ReplyDelete
  10. Często wchodziłam na bloga, ale dopiero od dzisiaj obserwuję. ;d
    Zapraszam. ;*

    ReplyDelete
  11. Mam do cb prośbę!
    Odpisz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czy mogłabym z tobą porozmawiać na gg?

      Delete
    2. Nazywam się tak wgl. Paulina i jestem twoją fanką

      Delete
  12. fajnie by było,gdybyś dodała zdjęcie :*

    ReplyDelete
  13. świetne zdjęcie ;)

    ReplyDelete
  14. oo widzę, ze masz już swoich fanów :)

    ReplyDelete
  15. Ślicznie ♥

    Zapraszam na mojego bloga:

    gomisia-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. masz piękne włosy :)

    ReplyDelete
  17. ale mas fajne okulary :D

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*