Ból ucha

Tuesday, April 10, 2012

Cześć. Nadal jestem przeziębiona, na prawdę katar potrafi wymęczyć. Na dodatek zaczęło boleć mnie ucho. Po prostu co chwilę coś, jak nie gardło, to kaszel, jak nie kaszel to katar, jak nie katar to ucho. Cóż cały tydzień miałam zmarnowany. Szkoda, że jutro już trzeba iść do szkoły, nie wiadomo przecież czy ból ucha się nie nasili, nie chcę siedzieć w kącie i płakać z tego okropnego bólu. Jak miałam może 5-6 lat ból ucha to gorszy przypadek, nie raz ból powraca ale w mniejszym stopniu. Obecnie siedzę z watą w uchu, musiałam zdać się na krople,  mam nadzieję, że ból się nie nasili. Dobra nie będę już myśleć o tym! Dobrze wiecie, że w tym tygodniu tak średnio z fotkami. Muszę się wybrać gdzieś z Weroniką na zdjęcia, tyle że kompletnie nie wiemy gdzie iść. Oj tam, coś się wymyśli! ; )
Obecnie siedzę sobie, piszę z moimi czytelnikami i jem czekoladkę. + Mama robi znowu ten przepyszny sernik z herbatnikami! Mniam, ślinka cieknie ^^

jakieś stare. x.x
 Grrr... jutro szkoła -,-

` Bye! ; *

You Might Also Like

46 KOMENTARZE

  1. serniczek ^^
    ale ci łaaaadnie oczy wyszły ;]
    i ta fajna bluzeczka ;D

    ReplyDelete
  2. współczuje:( też się marnie czuję więc łącze się z tobą w chorobie:P

    ReplyDelete
  3. Współczuję bólu... No niestety jutro szkoła, koniec leniuchowania i siedzenia cały dzień na bloggerze:P

    ReplyDelete
  4. zdrowiej.. ucho jak mnie bolalo to zwijalam sie w nocy z bolu i nie moglam zasnac. Mama mi wsadzila jakies zielsko i przestalo. Cokolwiek to bylo pomoglo :)

    ReplyDelete
  5. Też jakoś się nie spiesze do szkoly ;/

    ReplyDelete
  6. Mój brat miał zapalenie ucha środkowego chyba, strasznie go to bolało .. ;/ WRACAJ DO ZDROWIA ! :)

    ReplyDelete
  7. oj, zycze duuuzo zdrowka

    ReplyDelete
  8. jej :c mała, to zdrowiej :*

    ReplyDelete
  9. zdrowia życzę, zdjęcie fajne ;p

    ReplyDelete
  10. też czasami mam taki okropny ból ucha ;/
    nie chce mi się iść jutro do szkoły ;(
    Wracaj do zdrowia ;**

    ReplyDelete
  11. Zdrowiej. :)
    Ładne zdjęcie! :)

    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz! <3

    ReplyDelete
  12. Wracaj do zdrowia kochana:*
    Możesz kliknąć w baner limonkowy szyk na moim blogu.?Obserwujemy.?

    ReplyDelete
  13. Zdrowiej,zdrowiej.Śliczne zdjęcie ^^

    ReplyDelete
  14. Witam Cię,
    fajnie prowadzisz bloga,
    a co do choroby to nie martw się,ja też jestem chora.. ale już mi lepiej.
    Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia,obserwuje i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  15. pozwoliłam sobie obejrzeć Twoje rysunki- masz potencjał, kreska też ciekawa, ćwicz więcej- a będzie można kiedyś spotkać Cię na wystawie w galerii :)
    Będę Cię obserwować :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, dziękuję. Czasem lubię sobie po bazgrać coś ; D

      Delete
  16. Jesteś ślicznaaaaaaaa! ;** Zajebiście podoba mi się twój blog i będę tu wpadać codziennie! :)

    ReplyDelete
  17. Dziękuję :) oj to źle z tym uchem :( najlepiej pójść do lekarza!

    ReplyDelete
  18. Mam takie pytanie, może trochę głupie, ale przejrzałam twojego bloga od początku i jestem ciekawa skąd zyskałaś tylu czytelników, którzy komentują ci bloga?! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pisze systematycznie, jestem miła dla innych, odwdzięczam się za komentarze czytelnicy sami właściwie przychodzą na każdego bloga ; )
      Nie ma na to żadnego zaklęcia, czary mary ; D

      Delete
    2. Ahaa. W sumie to prawie wszystko co napisałaś - to już robię od dawna. Aczkolwiek bardzo ci dziękuję za odpowiedź, po prostu byłam ciekawa. Powodzenia w dalszym blogowaniu! :)

      Delete
  19. oj :( zdrowiej jak najszybciej!

    ReplyDelete
  20. Będzie dobrze, trzymaj się :*
    Aa, ten sernik musi być pyszny :)

    ReplyDelete
  21. No niestety jutro szkoła :( zdrowiej!

    ReplyDelete
  22. Życzę zdrowia ;D Masz ładny kolor oczu ;)

    ReplyDelete
  23. Zdrówka:)) mnie tez ostatnio bolało ucho:L

    ReplyDelete
  24. Zdrowiej:) Ładne zdjęcie.
    M.

    ReplyDelete
  25. Ładne zdjęcia D

    Zdrowiej ;**

    ReplyDelete
  26. fajne zdjęcie:D
    wracaj do zdrowia;)

    ReplyDelete
  27. śliczna! zdrowiej, ja też nie lubię, gdy mnie boli ucho :X okropność!

    ReplyDelete
  28. Tez sie troche pochorowalam wiec kisze sie w amolu co noc ;p
    PS
    Zapraszam do siebie na malutkie rozdanie w dowod wdziecznosci dla moich kochanych blogowiczek x
    Powodzenia

    http://annamarieann.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  29. Zdrowiej!! :D <3
    Obserwuje! ^^

    ReplyDelete
  30. Kuruj się ! :)
    Świetne zdjęcie ;]

    ReplyDelete
  31. Powrotu do zdrówka ;D
    Śliczna jesteś ;)

    ReplyDelete
  32. zdrówka życzę ;* ślicznie wyszłaś ^^

    ReplyDelete
  33. Kochana < 3
    Zdrówcia ^^

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*