Bitwa na głosy - Łódź

Wednesday, April 04, 2012

Cześć. Dzisiaj miałam na 10. Oczywiście obudziłam się bardziej wypoczęta. Zanim zacznę opowiadać co dzisiaj robiłam to chciałabym napisać coś o "Bitwie na głosy". Bardzo polubiłam zespół z Łodzi, osoby poznałam i okazało się, że wszyscy są tak bardzo mili! ♥ Chętnie pojechałabym na widownię, lecz miałabym problem z dojazdem, a także z "wejściówkami" co prawda może wejściówki udało by mi się zdobyć, no ale to daleko -,- Wszyscy są niesamowici, mają niezwykły talent i życzę im aby zaszli jak najdalej! ; ) Jeżeli czytacie...  Dziękuję za pozdrowienia z Waszej strony to miłe! ; )
Zapraszam do "lajkowania" ich strony na facebook'u! ; )

Wracając już do dnia. Miałam dzisiaj sprawdzian z matematyki, wydawał się dosyć trudny, myślę że nie poszedł mi najlepiej. Nie ma co się przejmować, matematyka dnia mi i tak nie zepsuła! W końcu od dzisiaj wolne mamy. Już wyobrażam sobie te małe przygotowania do Świąt Wielkanocnych. Różne smakołyki, ozdoby, pisanki! Oczywiście nie zabraknie zdjęć tych różnych ozdóbek! ; )
Po szkole gdy otworzyłam drzwi czekała mnie "niespodzianka". Haha, wdepnęłam w psa "siki". Myślałam, że go zabiję haha ^^ Pstrykałam dzisiaj trochę bezsensownych zdjęć w domu. Brakuje zdjęć, także wybaczcie, ale jutro idę z Weroniką na zdjęcia, także postaram się zainwestować w jakieś zdjęcia ; )
Dzisiejsza pogoda mnie dobija. Ponuro, pada deszcz, wieje ...
Nie zbyt fajne fotka. Z okna, mocne przybliżenie ... ręka nie może ani drgnąć, także płot wydaje się krzywy hehe ; )

A tutaj jakieś mało tematyczne zdjęcia :

 Moja rzeżuszka rośnie tak szybko! ; )
listki rzeżuchy
 
Tak więc zdjęć z dzisiaj to na tyle.
Chciałabym prosić was o lajki pewnej "fotografki"
Mieszka ona w moim mieście i już trzy razy pokazywałam zdjęcia z jej sesji. Proszę o "lajki" dlatego, że dziwię się, że tak mało osób Lubi to! Ona robi bardzo ładne zdjęcia ; )
Pozdrawiam, Cześć ; *

You Might Also Like

59 KOMENTARZE

  1. Zdjęcie z kroplami świetnie wygląda ;D

    ReplyDelete
  2. też mnie dobija ta pogoda :<

    ReplyDelete
  3. ` Fajne i tak foty są ! . Haha : D w psa " siki " : D dobre : D
    ` Ta pogoda jest męcząca -.- prawdaa ! heh pozderka ; ]

    ReplyDelete
  4. Dziękuję!:)
    Psie siki?:( fuuuuj :(

    ReplyDelete
  5. ja tam wolę drużynę z Brzegu, ale do drużyny Moniki nic nie mam, wszyscy są niesamowicie utalentowani!
    zdjecia super wyszły, no i zapraszam do mnie ;))

    ReplyDelete
  6. Ja oglądałam "Bitwę na głosy" ale już chyba nie będę bomoja drużyna odeszła :) A która jest z Łodzi ? ;)

    ReplyDelete
  7. swietne kropelki na zdjeciu

    ReplyDelete
  8. U mnie było dziś 18.5 stopni i od trzynastej non stop grzało słoneczko <3 niestety towarzyszył wiatr , ale zawsze coś :)

    ReplyDelete
  9. ciekawy miałaś dzień :)
    rzeżucha <3

    ReplyDelete
  10. sliczne zdjecia a co do pogody u mnie tez taka chlapa deszcz i na przemian .. :)pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  11. też bym chciał chociaż jeden dzień mieć na 10..;x

    ReplyDelete
  12. W psie siki? Współczuję.
    U mnie dzisiaj przez cały dzień padał deszcz. I to popsuło moje plany. ;(

    ReplyDelete
  13. Bardzo ładne zdjęcia! Zwłaszcza rzeżuchy:)

    ReplyDelete
  14. Drużyna z Brzegu!! XD
    Chociaż Łódź tez lubię :)
    I ze co psie siki?!!!!???

    ReplyDelete
  15. Ta, pogoda za oknem dobija :/

    ReplyDelete
  16. co z konkursem kochana ?:)

    ReplyDelete
  17. heehe xD współczucie ;/ śliczne fotki ;* pamiętam te sesję z tą Martyną ...

    ReplyDelete
  18. "Bitwę na głosy" oglądam co sobotę :)
    Jestem za Poznaniem i Łodzią <3 są najlepsi :)
    mam pytanie,poznałaś również Kacpra Andrzejewskiego z drużyny Moniki?
    On ma niesamowity głos .

    ReplyDelete
  19. Ciekawy dzień :D
    Zdjęcie z kropelkami najładniejsze <3

    Zapraszam Cię do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu. Będzie mi bardzo miło :)

    http://everyday-with-me.blogspot.com/2012/04/konkurs.html

    ReplyDelete
  20. Ładne zdjęcia.
    Ps. Mi też przypadła do gustu grupa z Łodzi ^^ :D

    ReplyDelete
  21. Współczuje :) + mam nadzieję, że pogoda w końcu się polepszy xD

    ReplyDelete
  22. Boskie zdjęcia *-* Krople deszczu są mega :D

    ReplyDelete
  23. świetne zdjęcia ! :3
    a szczególnie to 2

    ReplyDelete
  24. Wdepnąć w psie siki, fuj współczuję :\
    Zdjęcia są ładne, a najlepsze jest trzecie i czwarte :)

    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  25. fajne zdjęcie z kropelkami . ;]

    ReplyDelete
  26. Cudne zdjęcia! *.* Cudooo! *.*

    Mam takie pytanie... Chciałabyś może wziąć udział w moim nowym konkursie? :) Jest bardzo łatwy! Było by mi na prawdę, ale to na prawdę prze, prze mile! ♥

    Link do konkursu:
    http://ja-emila.blogspot.com/2012/04/wiosenne-demotywatory-konkurs.html

    Z góry dziękuję i cieplutko pozdrawiam! =**

    ReplyDelete
  27. Uuu... A to niespodzianka :)
    U mnie też cały czas jest tak pochmurno :/

    ReplyDelete
  28. Lajkłam hehe Fajne zdjęcia i twoje i od niej ;]

    ReplyDelete
  29. u mnie tez leje.. i pochmurno.. ;/

    ReplyDelete
  30. Piękne zdjęcia, interesujesz się fotografią tak jakoś bardziej? Zapraszam do mnie: http://sweetmilkyways.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. ja głosuję na Poznań ;)

    ReplyDelete
  32. u mnie pogoda również beznadziejna :<

    ReplyDelete
  33. pogoda nieco dobijająca. :/

    ReplyDelete
  34. Lajkuję, naprawdę robi bardzo ładne zdjęcia. U mnie dzisiaj też brzydko ale wczoraj było baardzo ładnie :)

    ReplyDelete
  35. u mnie nie pada ,ale strasznie wieje i jest baardzo zimno... nienawidzę takiej pogody!

    ReplyDelete
  36. też posiałam rzeżuszkę :)

    ReplyDelete
  37. taak, chcę sobie taki program zainstalować:D

    ReplyDelete
  38. lubie rzeżuchę haha :)
    a pogoda naprawde była straszna, a dzisaij u mnie jest piękna pogoda :)

    ReplyDelete
  39. ja tez raz mam na 10 ;dd

    ReplyDelete
  40. ostatnie zdjęcie super makro:)

    ReplyDelete
  41. taż polubiłam ten program :)

    ReplyDelete
  42. Deszcz :/ zaraz mam zamiar popatrzeć na zdjęcia tamtej dziewczyny,z pewnością zostawie lajka :) ty też nie robisz najgorsze zdjęcia :)

    ReplyDelete
  43. Świetne zdjecia. Taka przemienna pogoda też mnie dobija ;/

    ReplyDelete
  44. Widzę, że rzeżucha rośnie u Ciebie jak szalona! ;D Moja niestety została zjedzona przez psa -.-

    ReplyDelete
  45. Ja też lubię Łódzki zespół :)
    Zapraszam do siebie, obserwuj, jeśli Ci się podoba. Jeśli zaobserwujesz, napisz w komentarzu u mnie, a na pewno się odwdzięczę :)

    ReplyDelete
  46. Chyba też sobie zasieję rzeżuszkę:D
    Świetne robi zdjęcia ta dziewczyna!:]

    dowciapna.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. To była niesamowita drużyna! Szkoda, że już odpadli :((

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*