Babeczki

Saturday, April 07, 2012

Hej kochani! ^^ Czuję się po prostu strasznie. Ale nie zrezygnowałam z robienia muffinek. Przyznam, że zrobiłam je całkowicie sama i to na dodatek pierwszy raz! ; )

Kuchnia była dzisiaj od rana zajęta. Tyle, rzeczy się zrobiło jak na wigilię, hehe ; )
Ślinka cieknie jak się patrzy na takie słodkości, a babeczki mają jeszcze w środku nadzieje jagodowe, więc mniam. Właśnie jednej zasmakowałam! Po prostu przepyszna!!!! Jejku urodzona ze mnie kuchareczka. Hahaha ^^  Dzisiaj też malowałam jajeczka ; )

Hmm.. właśnie zerkam przez okno, pogoda jest taka zmienna! Raz słońce, raz deszcz. Aktualnie leje.
To trochę dziwne bo gdzieś dalej widzę linie horyzontu i jest słonecznie -,-
Dziękuję wszystkim za życzenia Wielkanocne! ; )


Może zacznę pisać ze dwa razy dziennie notki? ; )

` Pozdrawiam! ; )


* Mam 666 obs. ale liczba. Haha ; )
Dziękuję bardzo za tyle czytelników! ; *

You Might Also Like

71 KOMENTARZE

  1. cześć.
    jestem tu po raz pierwszy! :)
    spodobało mi się.
    zapisuję się do obserwatorów... i mam nadzieję, że uczynisz to samo! :D
    wbij do mnie, skomentuj, weź udział w ankiecie.. i w konkursie.
    pozdrawiam.
    P.S.
    Zdrowych.. wesołych i mokrego dyngusa! :*

    ReplyDelete
  2. wyglądają smakowicie :3

    ReplyDelete
  3. Jak oryginalnie zostały ozdobione jajka! Haha najbardziej podoba mi się to żółte.

    ReplyDelete
  4. Jejku uwielbiam babeczki :)

    Wesołych świąt !!!!!!!!!

    ReplyDelete
  5. Słodkości! <3
    Jasne, pisz notki jak najczęściej! ;D

    ReplyDelete
  6. wszyscy robią babeczki ! ^^ wyglądają pysznie :)

    ReplyDelete
  7. Ajjć . Śliczne jajka ;D huehue x d < 3

    ` Wesołych Świąt mała . ♥ .

    ReplyDelete
  8. podzielisz się babeczkami ? :)

    ReplyDelete
  9. ja robiłam dziś babeczki z budyniem czekoladowym
    jagodowe też pyszne - jadłam już je ♥♥

    ReplyDelete
  10. Mmm.. smakowicie wyglądają :P

    ReplyDelete
  11. Śliczne jajka i babeczki :) Smacznie wyglądają :D Nie pisz notek CO JAKIŚ CZAS. Nie trzymaj się grafiku, żeby pisac ra zlub dwa razy dziennie- pisz kiedy chcesz i kiedy potrzebujesz, tak żeby blog był przyjemnością a nie obowiązkiem :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cały blog jest dla mnie przyjemnością ; )

      Delete
  12. Babeczki wyglądają przepysznie:3
    Wesołych Świąt!

    ReplyDelete
  13. Wygląda pysznie :)
    Zapraszam na nowy post:)

    ReplyDelete
  14. mniam♥
    fajne pisanki^^
    wesołych świąt:)

    ReplyDelete
  15. babeczki .. mm .. :D
    wesołych :3

    ReplyDelete
  16. wyglada apetycznie ;)

    ReplyDelete
  17. Mmm, wygladaja pysznie ! ;) zapraszam do obserwowania ;>

    ReplyDelete
  18. zdrowych i wesołych.

    ReplyDelete
  19. mmmmm, przepysznie wyglądają ;D

    ReplyDelete
  20. Pycha ! :)
    Też zwróciłam uwagę na liczbę obs. ^^ Jak chcesz to pisz częściej :)

    ReplyDelete
  21. Wesołych świąt .! może zaobserwujemy .?

    Zajączka pięknego,
    Dyngusa mokrego,
    Miłości wiecznej,
    Drogi tylko mlecznej.
    Świat w szczęście owocnych,
    Życzy kurczaczek wielkanocny!

    ReplyDelete
  22. ale słodko wyglądają te babeczki :)

    ReplyDelete
  23. Gratuluję czytelników ;)
    Muszę przyznać, że babeczki wyglądają bardzo smakowicie :)
    Wesołych Świąt :)

    ReplyDelete
  24. babeczki wyglądają mniam<3

    ReplyDelete
  25. Mmm ;)

    Zapraszam do siebie:
    wiikuuu.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Babeczki ciekawie wyglądają, a jak muszą smakować ;)

    ReplyDelete
  27. Babeczki słodko wyglądają! :)

    ReplyDelete
  28. Apetycznie wyglądają! :]
    Jajeczka fajnie pomalowałaś^^

    dowciapna.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Mniam :3
    Haha, a u mnie spadł śnieg :/

    ReplyDelete
  30. Pyszny post .! ;D
    Pisanki są super, z pogodą mam tak samo ;/

    ReplyDelete
  31. smakowite babeczki:)

    ReplyDelete
  32. Aż się głodna zrobiłam he ^^

    ReplyDelete
  33. mmniam! Wyglądają pysznie! Prześliczne wyszły :)
    Wesołych Świąt Jessiko :)

    ReplyDelete
  34. omomomoss, pysznie :}

    ReplyDelete
  35. pysznie wyglądają :3
    `Wesołych ! ^^

    ReplyDelete
  36. wyglądają smaacznie. ^^
    Wesołych Świąt.!

    ReplyDelete
  37. Ładne te jajka. U mnie w domu nie było żadnych rzeczy do robienia jajek, więc wyszły takie gołe :D
    Zjadłabym babeczkę, daj jedną :D

    ReplyDelete
  38. Ale pyszności:)
    Wesołych świąt:)
    M.

    ReplyDelete
  39. Mam pytanie jaki masz aparat czy to lustrzanka?
    Pozdrawiam i super babeczki...Wesołych!! ^^

    ReplyDelete
  40. mmmm . wyglądają tak smacznie .. < 3
    przez Ciebie naszła mnie ochota na babeczki :c xd

    ReplyDelete
  41. Jestesm na diecie, a Ty dodajesz zdjecia takich smakolykow:D

    ReplyDelete
  42. Mm cudowne! Smacznego :]
    Obserwujemy? :]

    ReplyDelete
  43. Pisz dwa razy! ^^

    Również obserwuję :]

    ReplyDelete
  44. sliczne :D
    dzieki za komentarz

    ReplyDelete
  45. Ślicznie ci pisanki wyszły , wiesz ? :P Poza tym babeczki wyglądają smakowicie . Wesołych Świąt i zapraszam do mnie : girl-with-brown-eyes.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Super blog.
    Zapraszam do mnie, dołącz do moich obserwatorów, ja do twoich dołączę ;)
    http://domiiibloggg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. fajny bloog! :)
    + obserwuje i licze na rewanż! :)

    ReplyDelete
  48. Ja natomiast bardzo polecam muffiny marchewkowe, a na Twój przepis chyba też się skuszę, gdyż wyglądają zachęcająco.

    ReplyDelete
  49. 666 hmm..szatan się Tobą interesuje uważaj, bo Cię dopadnie xD
    Babeczki wyglądają pysznie, chciałabym spróbować ;D
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  50. jaka liczba xD ale się trafiło ;P babeczki wyglądają pysznie ;P

    ReplyDelete
  51. Mniam jaki pyszny post! Wyszły genialnie! ;)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*