Avon

Friday, April 27, 2012

Hej, wczoraj ( chyba ) dostałam rzeczy z Avonu. Takie tam drobnostki. I sory, że ostatnio nie dodałam avonu, ale były problemy, zamówienie przepadło, ta jedna nie dostała żadnych rzeczy ostatnio ale teraz już wszystko gra. Zamówienie nie jest duże, no ale drobnostki są. Kredka grafitowa do oczu, jakiś nabłyszczacz na włosy oraz mgiełka odżywcza.

1. Nabłyszczacz.

Szczerze? Brak zadowolenia, niby nabłyszczacz, okazało się, ze ma brokat, na dodatek nie zobaczyłam jaka wielkość. Buteleczka jak na moje włosy to na kilka razy. hahaha xd. Ale cena była niska więc nic straconego xd

2. Mgiełka odżywcza.
 Używałam jej przez cały czas, poprawia kondycję włosów, jest na prawdę ok. ; )

3. Kredka grafitowa do oczu.

Oczywiście pełne zadowolenie, te kredki są na prawdę fajne, mam jeszcze granatową i fioletową, także mam już opinie ; p

Dobra kończę, muszę coś zjeść, ogarnąć i lecę z Werr. na dwór. ^^ Chyba wezmę aparat, na dworze + 30 stopni!!!!!!! < 333 Kocham to ♥

You Might Also Like

58 KOMENTARZE

  1. U mnie do 40 stopni dochodzi O.O

    Zapraszam do mnie na notkę zdjęcia robiłam sama

    gomisia-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ta mgiełka ładne pachnie bo nie wiem który zapach sobie kupić ?:)))

    ReplyDelete
  3. Grr. znów na dwórek ;DD ." Jess !. Mamy 6 minut zdążymy dojść ? " . Hahha x dd . Dziś idziemy tam gdzie wczoraj ? ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, tak tamte okolice ^^ Fajnie tam jest ; *
      Dobra to idziemy xd

      Delete
  4. Oj tak, tak jest gorąco, ale to chyba dobrze no nie? :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. No oczywiście, to najlepiej! ♥
      Kocham upały xd

      Delete
    2. Tak do 30 stopni na moje może być, jak jest więcej to o matko jedyna :<

      Delete
    3. Haha, oj tam, oj tam. Zachciało się lata to trzeba cierpieć xd.
      Co prawda dopiero wiosna, no ale jest na serio upalnie! ^^

      Delete
    4. W domu mam zimniej niż jest na dworze :D

      Delete
    5. Ja też, ale niedługo, bądź zaraz lece na dwór, nie wiem tylko czy aparat wziąć.

      Delete
    6. Noo weź! Będą zdjęcia na blogaska. :)
      Kocham twoje zdjęcia, twojego bloga no i wgl. jesteś super. Mam 19 lat, a po prostu kocham czytać tego bloga :)

      Delete
    7. No chyba wezmę ; )
      Ooo.. miło *.*
      Dobra, nie będziemy spamować pod notką, chcesz kiedyś popisać zapraszam, gg : 36614608

      Często jestem dostępna, nawet jeżeli nie to odpiszę jak będę.
      Pozdrawiam, Pa ^^

      Delete
  5. mam każdą z tych rzeczy :)

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Bo anonim Ci na spamował. Współczucie. Żal.

      Delete
    2. To moja czytelniczka, daj spokój! ; )
      Trochę nie ładnie wygląda spam, ale chciałam być miła no i odpisywałam ; ]
      ` Teraz ty nie zaczynaj spamować. Hehe ; ] Cześć.

      Delete
  7. widziałaś: http://besty.pl/1056793

    ReplyDelete
  8. też mam mgiełkę, a inną

    zapraszam do mnie: http://mylovelybeautifulworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. miałam zamówić tą mgiełkę, ale wzięłam zieloną jednak ;d

    ReplyDelete
  10. widziałam na innych zdjęciach jak masz wymalowane oczy kredką. I nie przez złośliwość tylko z chęci poradzenia radzę jeszcze poczekać z malowaniem oczu ;) . Ola

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chyba na jednym zdjęciu widziałaś. ; )
      Nie możesz mi rozkazywać ; D
      Wtedy tylko przesadziłam odrobinkę. Ale bez przesady ; p Bynajmniej nie mam 10 kg tapety na ryju ; p

      Delete
    2. Nie rozkazuję Ci !!!!!!!!!!!!! Napisałam grzecznie a ty na mnie z ryjem wyjeżdżasz !! ;/

      Delete
    3. Ani razu nie napisałam wykrzyknika, ja zażartowałam. ; )
      I ja nie mam ryja, tylko twarz. : p

      Napisz z normalnego konta, jeżeli nie masz nic do ukrycia : ]
      Pozdrawiam Serdecznie, Jessika ; *

      Delete
    4. nie mam konta na gmailu. ale założę i specjalnie dla ciebie napiszę. a drugi wers ? niby buźka uśmiechnięta, ale widzę w tym zdaniu wredność . nie chcę się kłócić tylko wyrażać subiektywne opinie .

      Delete
    5. Nie musisz zakładać konta. ; D
      Piszę buźkę uśmiechniętą, bo nic do Ciebie nie mam. Gdybym coś miała powiedziałabym to ; p

      Delete
  11. kupiłaś to czy dostałaś jako próbki?
    Super rzeczy ;)

    ReplyDelete
  12. Lubię produkty z Avon :) U mnie też było wczoraj 30 stopni! :D
    Polubisz? :) http://www.facebook.com/rosaelleblog

    ReplyDelete
  13. fajne rzeczy, ciekawe jaki efekt daje kredka :)

    ReplyDelete
  14. Nie używalam nic z tych kosmetyków! ;d

    ReplyDelete
  15. U mnie też plus 30! Chociaż lepiej tak niż majówka z temperaturą +10, +15 ;)
    Zapraszam do mnie! ;)

    ReplyDelete
  16. Fajowe rzeczy! ;)

    TEN BEST...CIEKAWE KTO GO ZROBIŁ! ;O ;d

    ReplyDelete
  17. 30? Ja się cieszę, że u mnie 20 przekracza :)Ale (w końcu!) można założyć lżejsze ciuszki, mhmm <3

    ReplyDelete
  18. U mnie na dworze jest mega ciepło :)

    ReplyDelete
  19. Dużo mam kosmetyków z Avonu, ale tych nie używałam -,-
    U mnie nie wiem ile stopni, ale też ciepło :D

    ReplyDelete
  20. Nie używam, ale może kiedyś skuszę się na mgiełkę.

    ReplyDelete
  21. Uwielbiam tą mgiełkę do włosów

    ReplyDelete
  22. Też używam tej mgiełki :).

    moveyourimagination.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. ahh też to kocham!! <333 nareszcie CIEPEŁKO!! :D

    ReplyDelete
  24. masz literówkę w tekście bo napisałaś kretke

    ReplyDelete
  25. ;) Jaki masz zapach mgiełki ? Ja mam arbuzową ;D Polecam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm to jest mgiełka odżywcza do włosów, zapach szczerze taki nie wiem jaki. Hehe ; P

      Delete
  26. A ta mgiełka odżywcza jest również zapachowa?

    ReplyDelete
  27. ja ostatnio nic nie zamawiam ;P

    ReplyDelete
  28. Ja nie zamawiam nic z Avon :D

    ReplyDelete
  29. co to kredki to świetna jest! ja mam czarną, a moja mama chyba z 5 kolorów :) aaahh, takie małe rzeczy, a cieszą :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*