Zimno / video

Tuesday, March 20, 2012

Cześć. ; *  Dzisiaj jest na prawdę zimno. Dzisiaj niby wiosna, bo w tym roku jest o jeden dzień więcej i dlatego pierwszy dzień wiosny podobno przesunięty. Ja jakoś wiosny nie widzę. Dzisiaj nagrałam dla was krótką informację. Dowiecie się z filmiku.





Dzisiaj ściągnęłam też program do przeróbek video, użyję program już następnym razem.  Dzisiaj filmik w lepszej jakości w HD. Więc dźwięk i ogólnie lepsze. ; ) Jakoś po 17 poszłam raz, dwa na pocztę. Jeszcze dzisiaj zejdę do skrzynki. Jest na mojej ulicy właściwie przed domem, więc nie ma problemu ; )
Dzień minął nawet ok. Właściwie nie mam co pisać.

Co myślicie na temat nowego pomysłu?


Nie mam zbytnio co dzisiaj pisać. 

Cześć ; *

You Might Also Like

44 KOMENTARZE

  1. Pomysł świetny ;)

    http://mealm.blogspot.com/ Zapraszam ♥

    ReplyDelete
  2. Świetny pomysł z tym losowaniem ;)

    ReplyDelete
  3. Mnie się twój pomysł bardzo podoba, myślę, że to świetna sprawa z tymi listami i pocztówkami. ;D Może poznasz jakiś ciekawych ludzi? :D

    http://szafa-aleksandry.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nwm dokładnie o co chodzi mówiąc : czy znasz jakiś ciekawych ludzi?

      Blogi czy co? ; >

      Delete
  4. Mi również się podoba :))

    ReplyDelete
  5. Mi również się podoba ;) świetny pomysł ;)

    ReplyDelete
  6. fajny pomysł :) u mnie jest bardzo ładna pogoda :D zapraszam do mnie , obserwujemy ?

    ReplyDelete
  7. Dzieki :)
    ciekawy pomysl :))

    ReplyDelete
  8. Bardzo fajny pomysł! :)

    ReplyDelete
  9. Dobre... A gdybyś mnie wylosowała to wysłałabyś do Belgii?

    ReplyDelete
  10. jestem za ! ;)
    zapraszam.

    ReplyDelete
  11. U mnie pogoda jest przepiękna! ;>

    ReplyDelete
  12. Fajny pomysł :>
    Ładny masz głos ^^

    ReplyDelete
  13. Interesujący pomysł :)

    ReplyDelete
  14. fajny pomysł.! :)
    U mnie było w miarę ciepło, ale nie za bardzo

    ReplyDelete
  15. ciekawy pomysl:)
    pozdrawiam:*

    ReplyDelete
  16. orginalny pomysł ;)

    ReplyDelete
  17. u mnie cieplo :D
    fajny masz glos ^^

    ReplyDelete
  18. fajny pomysł ;D
    i filmik ;D

    ReplyDelete
  19. Super pomysł !!!
    Bardzo lubię twoje filmiki może nagrasz kolejny?

    ReplyDelete
  20. Genialny pomysł ! ;)
    Zapraszam do mnie ! ;*

    ReplyDelete
  21. Bardzo fajny pomysł:)

    ReplyDelete
  22. You look so cute! I am following you :) I got a giveaway at my blog and would love you to enter! Kisses! <3<3

    ReplyDelete
  23. Jak się czujesz Jess? Bo ostatnio źle się czułaś. Chodzisz do szkoły?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobrze. ; )
      Chodzę. Tylko dzisiaj nie byłam.

      Delete
  24. Genialny pomysł , a te pocztówki będą jakiś miejsc czy zrobione własnoręcznie ??

    Zapraszam do mnie : http://szalone-moje-zycie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Dobry pomysł;3
    Zapraszam ^^

    ReplyDelete
  26. Bardzo ciekawy pomysł


    Nowy post na blogu. Zapraszam do komentowania

    http://thoughts-tangled-in-pictures.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Pomysłowo !
    Uwielbiam gdy mówisz " Mmm... to co Cześć :D "

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*