Z Karoliną ^^

Friday, March 23, 2012

Hej. Dzisiaj w szkole recytowałam wiersz. Nie poszło mi najgorzej tym bardziej, że uczyłam się jakieś pół godziny. Żadnej pomyłki nie zrobiłam. Ale strasznie się stresowałam, pani surowo oceniała, dostałam 4.
Po szkole nudziłam się i zrobiłam makijaż. Nic specjalnego, a potem zdjęcia ; )
Nowo przerobione ♥ Podoba mi się ten efekt ; D

 polubiłam to zdjęcie! ; *

Później wyszłam z Karoliną. Chodziłyśmy po całym mieście. Nogi mnie bolą ale było fajnie, Wróciłam chyba po 19, a więc cały dzień z Karoliną ; * 
Dzisiaj dostaliśmy kartkę na wycieczkę klasową! W końcu coś! Na dwa dni do Gdańska. Hmm.. oczywiście jeszcze z inną klasą. Ale mam nadzieję, że tak wycieczka wypali. Ja oczywiście jadę. Jeszcze żadnej wycieczki nie ominęłam i tego się trzymajmy. Zbytnio nie mam co pisać.A więc...


Cześć ; *

Ahhh i Wszystkiego Najlepszego dla Weroniki!  my-life-weronika.blogspot.com


* Do Gdyni a nie Gdańska, Sory ^^

You Might Also Like

79 KOMENTARZE

  1. Bardzo ładne zdjęcia ;*

    ReplyDelete
  2. Aleś ty ładna !!!
    Oddaj mi swoje włosy, zaraz po nich oczy i jeszcze usta i cały pyszczek <3

    ReplyDelete
  3. Świetne zdjątka :) Ja dzisiaj tak samo,cały dzień na dworze i też mnie nogi bolą :*
    Takie pytanie jak zrobiłaś efekt nr. 1 i 2 ?

    ReplyDelete
  4. ostatnie zdjęcie jest świetne

    ReplyDelete
  5. fajne zdjęcia :))
    ładna jesteś :)

    ReplyDelete
  6. Świetny blog! Dodję do obserwowanych. Zapraszam do mnie.:) http://jagoda-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Świetny blog! Dodję do obserwowanych. Zapraszam do mnie.:) http://jagoda-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Bardzo ładne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  9. Cudne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. 2 zdjęcie mega ! Zresztą ty na wszystkich zdjęciach wychodzisz mega ; D >hihi< Ja także nigdy nie ominęłam żadnej wycieczki.

    ReplyDelete
  11. w jakim programie obrabiasz zdjęcia?

    ReplyDelete
  12. fajny ten efekt :)
    Świetnie wyglądasz *.*

    ReplyDelete
  13. Śliczne zdjęcia ;*
    W makijażu wyglądasz kobieco :P

    ReplyDelete
  14. ja też dzisiaj cały dzień chodziłam po mieście ...
    tylko teraz to w ogóle nie mogę się ruszać hahaha ♥

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. slicznie ;D zapraszam

    ReplyDelete
  16. Ale ślicznie tu wyglądasz, aż się napatrzeć nie mogę!^^

    ReplyDelete
  17. jakie śliczne zdjęcia <333

    ReplyDelete
  18. Boskie zdjęcia < 33

    + Jessika bardzo miło , że nie zapomniałaś o urodzinkach < 33
    Dziękuję ; **

    ReplyDelete
  19. ślicznie wyglądasz ;)

    ReplyDelete
  20. Ale piękne zdjęcia :)! a drugie jaki cudny efekt :D
    te spodnie są z moodo :)

    ReplyDelete
  21. Ja także - 100km:) ale jechałam do siostry więc bez problemu^^ jak na razie jest cudownie, a czeka mnie jeszcze masa zwiedzania i wypad nad Wisłę!:)

    ReplyDelete
  22. wszystkie foty są prze prze prze cudne :)

    ReplyDelete
  23. 2 zdjęcie najładniejsze ;d

    ReplyDelete
  24. jak zawsze pozytywne zdjęcia <3

    ReplyDelete
  25. piekne zdjecia gratuluje 4 ;)

    ReplyDelete
  26. Pierwsze zdjęcie zdecydowanie najlepsze ^^ :D

    ReplyDelete
  27. no fajne to pierwsze zdjęcie :D

    ReplyDelete
  28. 2 zdjecie jest cudowne :D

    ReplyDelete
  29. swietnie przerobione zdjecia, co to za program? mozna go sciagnac?

    ReplyDelete
  30. Ładnei wygladasz :) i oczywscie przylączam sie do zyczen :) pzodrawiam ;*

    ReplyDelete
  31. Śliczne zdjęcia . ! Jak zrobiłaś ten afekt w ostatniej fotce . ? Bardzo mi się podobe ^^
    Zapraszam do mnie ; ]

    ReplyDelete
  32. Świetne zdjęcia ! ; D

    ReplyDelete
  33. fajnie Ci ten makijaz wyszedł ;)

    ReplyDelete
  34. fajne zdjecia :D
    Haha a co do ostatniego : smaczny musi byc ten sznurek od rolety xD :

    ReplyDelete
  35. oo.. do Gdańska :) Ale fajnie xD my jedziemy do Krakowa ;d

    ReplyDelete
  36. Bardzo ładny blog , obserwujemy ? http://fashion-liars.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Genialne zdjęcia ! ;DD
    Zapraszam do mnie ^^
    Wiktoria. ;)

    ReplyDelete
  38. Ja jadę w góry na 2 dniową wycieczkę ^^

    ReplyDelete
  39. Ale ja ci zazdroszczę, że jedziesz na 2 dni do Gdańska ;pp

    ReplyDelete
  40. Super masz wlosy :) Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę ;)

    ReplyDelete
  41. Fajne efekty na zdjęciach :))

    ReplyDelete
  42. Jakie świetne zdjęcia !:)

    ReplyDelete
  43. ładnie Ci w takim naturalnym makijażu :*
    Pozdrawiam ! :)

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Makijaż okey, a co do wiersza to nauczycielki nieraz taak surowo oceniają

    ReplyDelete
  45. fajne fotki;) najlepsze drugie;D

    ReplyDelete
  46. ale świetnie przerobione zdjecia:)

    ReplyDelete
  47. Super fotki :D

    A jaki wiersz recytowałaś?

    ReplyDelete
  48. No nieźle, super ten efekt wyszedł :D I ogólnie bardzo ładna z Ciebie dziewczyna :)
    O, ja też recytowałam wiersz wczoraj! Zdradzisz jaki Twój nosił tytuł? :D
    Pozdrawiam serdecznie, M.

    ps. gdybyś miała chwilkę, zapraszam - http://owngalaxy.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. śliczne zdjęcia :D
    lubię recytować wiersze :D

    ReplyDelete
  50. Jakiego programu użyłaś do tych fotek ? ODPOWIedz plis..
    SUPER !!
    4 to też dobra ocena...

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://pixlr.com/o-matic/

      Wiem, że 4 to dobra ocena ; D

      Delete
  51. hP PHOTOSMART 945 , A CO? :)

    ReplyDelete
  52. o, jakie świetne zdjęcia:)

    ReplyDelete
  53. najlepszego Weronika !!! makijaż ładny ;* my jedziemy do Runowa na klasową, a z kółka do Wygonina ;P

    ReplyDelete
  54. chciałabym takie włosy! :)

    ReplyDelete
  55. mieszkam w trójmieście : )

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*