Z Julią ; )

Saturday, March 24, 2012

Cześć. Dzisiaj musiałam rano wstać. Byłam umówiona z koleżanką, z którą nie widziałam się się już 2, 3 lata. Musimy to wszystko nadrobić. ` Cieszę się, że specjalnie przyjechała by się ze mną spotkać. Pogoda dzisiaj ładna. Miałyśmy iść porobić zdjęcia ale jakoś wyszło, że cały czas rozmawiałyśmy. Autobus Julii się spóźniał, więc czekałam trochę na dworcu autobusowym. Nie wiedziałyśmy gdzie iść i nie wiedziałyśmy od czego zacząć. Weszłyśmy do parku, trochę na ławeczce posiedziałyśmy i udałyśmy się na miasto. Wszędzie się kręciłyśmy. Chciałyśmy iść do baru na lody, ale tylko gałki - jak na razie, więc poszłyśmy do biedronki bo była najbliżej. Jednak tam też nie było lodów. Kupiłyśmy więc chipsy i Frugo. Szkoda, że nie z lodówki, bo takie ciepłe się zrobiło to Frugo, że smak był nieco gorszy.


 No i Frugo ; )
 Jula ; *
 Ahhhh mam ochotę gdzieś jeszcze dzisiaj wyjść. Dopiero 13:45, tak to jest jak się wstaje w weekend po 8. 

Miłego dnia ; *

You Might Also Like

57 KOMENTARZE

  1. śliczne robisz zdjęcia ! ;*

    ReplyDelete
  2. już dawno nie piłam frugo - zielony to mój ulubiony. :3

    ReplyDelete
  3. śliczna jesteś ;p :)
    fajne zdjęcia

    pozdrawiam i zapraszam do siebie (obecnie trwa konkurs)

    ReplyDelete
  4. Fajnie spędzony dzień ;) fajne zdjęcia:))
    Dodałam notkę

    ReplyDelete
  5. Cudowne zdjęcia :)
    Lubię spotkania z koleżankami po latach . :)
    / http://niedojrzalyowoc.blogspot.com/ : >

    ReplyDelete
  6. Śliczne zdjęcia :D

    A może zorganizujesz nam jakąś loterię?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na razie nie, przecież mam pomysł z listami.

      Delete
  7. Świetne zdjęcia:)
    Mamm zielone ;D

    ReplyDelete
  8. Widzę,że masz udany dzień <3

    ReplyDelete
  9. urocze zdjęcia:)
    Zapraszam do mnie na Giveaway!:*

    ReplyDelete
  10. ooo zielone frugo! moje ulubione:) ładna kurtka:) zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu:) pozdrawiam http://www.hannnahann.blogspot.com/2012/03/konkursik-wygraj-zota-bransotele.html

    ReplyDelete
  11. sliczne zdjecia ;) mnie tez sie wlosy elektryzuja nienawidze tego -,-

    ReplyDelete
  12. Super zdjęcia ;) ZIELONE !!! <3 :d

    ReplyDelete
  13. Kocham frugo <3
    Dziś piłam różowe :)

    ReplyDelete
  14. Super wyglądacie ;)

    ReplyDelete
  15. Śliczne zdjęcie, dodałam pracę do konkursu na nagłówek.
    Może wpadniesz do mnie?
    owocowa-pomadeczka.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki.
      ` Nie musisz pisać czy wpadnę, zawsze patrzę na blogi osób które komentują mi notkę.

      Delete
  16. frugo <3 śliczne zdjęcia ;*

    ReplyDelete
  17. Noo jak ładna pogoda to zawsze tak jest . ;)
    Cudowne fotki . ;D

    ReplyDelete
  18. fajne zdjęcia..
    faktycznie ciepłe frugo nie jest zbyt dobre. piłam ostatnio :D
    ładną torebkę masz :)

    ReplyDelete
  19. FRUGO *.*
    Zapraszam na nowości u mnie, powróciłam do blogowania. Na blogu są już stylizacje, najnowsza z nich codzienna na wiosnę, zapraszam, będę bardzo wdzięczna za komentarz! Po prawej stronie bloga baner do ciekawej strony z cudownymi butami:) DZIĘKUJĘ!!

    ReplyDelete
  20. masz prześliczne włosy! <3

    ReplyDelete
  21. śliczne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  22. jaaakie Ty masz długie włosy! ♥ super. :):)
    +dodaję. :)

    ReplyDelete
  23. najlepsze jest zimne Frugo, takiego ciepłego to w sumie nie piłam :D

    ReplyDelete
  24. śliczne zdjecia az czuc wiosne. dzieki za komentarz u mnie izapraszam czesciej ;**

    ReplyDelete
  25. Czemu wyłączyłaś komentarze . ? ; ]

    ReplyDelete
    Replies
    1. ` Ponieważ zawsze wyłączam komentarze do wiadomości.
      To tylko informacja, komentarze są zbędne ; D

      Delete
  26. Mi po frugo zawsze bardziej chce się pić.. : )

    ReplyDelete
  27. i ty masz 13 lat ? :) Nie wyglądasz ani nie piszesz jak trzynastolatka. Tylko pogratulować:)

    ReplyDelete
  28. fruugo .<3
    ładnee zdjęcia. ^^

    ReplyDelete
  29. Ty i Jula jesteście piękne :)
    Ja najbardziej lubię czerwone frugo ( do zakupienia w TESCO)

    ----
    Mam Jessiko pytanie, czy można zamówić reklamę bloga i za co?
    Proszę o odpowiedź na adres e-mail:

    Zadaj_Mi_Pytanko@poczta.fm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety, nie wstawiam reklam.
      Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na nagłówek, szansa wygrania reklamy ; D

      Delete
  30. Świetne zdjecia ; D
    Mi też się włosy elektryzują -.-'
    Frugo <333

    ReplyDelete
  31. To w końcu co z tą reklamą? ;D

    ReplyDelete
  32. hmm, tam miałaś wyłączone komentarze wiec piszę tu:D
    niestety ja jestem z kompletnie innego województwa, a chętnie bym przyjechała na takie spotkanie^^

    a twoje włosy mnie powalają, chcę mieć taka długość^^

    ReplyDelete
  33. ładne włosy masz ;*.
    Też czytałam ostatni post ale też jestem z całkiem innego województwa, więc masakra :(
    + jestem nowa, czy mogłabyś mnie zaobserwować? I czasem zajrzeć na mojego bloga i skomentować post? Ja także się odwdzięczę :)i przepraszam za spam :)

    ReplyDelete
  34. fajne fotki :)
    +zapraszam ^^

    ReplyDelete
  35. ślicznie:)
    osobiscie nie znoszę frugo:)
    ;p
    pozdrawiam:)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*