Wietrznie

Monday, March 19, 2012

Cześć kochani ; * Dzisiejszej nocy wiało, padał deszcz oraz była burza. Trochę dziwne w zimę burza. Dzisiaj był bardzo wietrzny dzień. Nie mogłam wytrzymać na dworze, bo miałam w-f. Wiatr był straszny. Raz dwa i byłam przewiana. Głowa mnie zaczęła boleć i nie mogłam wytrzymać. Boli do teraz -,- Może jednak czapka to dobry wynalazek? Haha ; ) Gdybym miała kaptur w kurtce to bym założyła ale dzisiaj ubrałam skórzaną kurtkę. Na dodatek czuję, że coś będzie mnie bolało ucho. Tylko nie to! Okropny ból, któremu nie życzę nikomu. Dzisiaj po lekcjach miałam kółko "gospodarstwa domowego" ja mówię na to 'kółko gotowania" bo tam gotujemy. Szykuje się bardzo dużo pracy, ponieważ czekają drzwi otwarte już w następnym tygodniu i trzeba będzie zwalniać się z lekcji by móc zrobić poczęstunki dla uczniów z podstawówki. Ja z Adą będziemy w pomieszczeniu z przekąskami i będziemy musiały ubrać się tak samo. Może wyglądać to ciekawie. Ubierzemy też takie same białe fartuszki haftowane. Myślę, że go pokażę. Musiałam go wziąć do domu by wyprać i wyprasować. Jeszcze musimy z Adą ustalić ubiór. Inne dziewczyny też mają swoje role. ; )
Najśmieszniejsze jest to, że niby mamy założyć czapki kucharskie. Nie pokarzę się w takiej czapie. -,-
Zobaczymy bo tak właściwie bym wyglądała jak prawdziwa kuchareczka. Haha ; D
` Kilka minut temu zaadresowałam kopertę do zwycięskiej osoby w loterii. Tak późno ale nie miałam czasu i miałam lenia. Następnym razem wyślę szybko by mieć to z głowy.

Właściwie przyznam, że dzisiaj nie mam zdjęć. Jedynie posiadam z rana. Na szybkiego, krzywe i jedyne. Więc trzeba się zadowolić i nie ma co wybrzydzać.

Haha, sprytne. W dwóch wersjach. Czyli ... mam dwie fotki ; D
Dobra ja lecę coś zjeść i napić się czegoś ciepłego, wykąpać się i spać. Dzisiaj trochę szybciej ... ale ból nie daje za wygraną. A na złość nie ma tabletek przeciw bólowych. Hmm... zobaczę, idę poszperać w szafce z lekarstwami.

Cześć ; *

You Might Also Like

27 KOMENTARZE

  1. W-f na dworze masakra jakaś dzisiaj taki wiatr straszny był. Współczuje;/
    Szkoda, ze tak mało zdjęć:(

    Dobrze, że u mnie burzy nie było;p


    Kinga-Neira

    ReplyDelete
  2. mam nadzieję, że pogoda bd się poprawiała :)

    ReplyDelete
  3. też bym chciała, żeby u mnie w szkole było takie kółko gotowania.
    u mnie to nawet sks'u nie ma ;(

    ReplyDelete
  4. u mnie tez dzis sloeczka zawiele nie bylo i dotego ten chlodny wiaterek ggrrrr buziaki

    ReplyDelete
  5. A ja mam w szkole 'kuchcikowo' :D Ale nie chodzę na nie ;((
    Fajny termometr! ^^

    ReplyDelete
  6. oby pogoda z każdym dniem była coraz lepsza :) pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  7. U mnie też od dwóch dni śliczna pogoda, a dziś deszczyk. Taka pogoda jest bardzo zdradliwa, ja już jestem chora :(. Zapraszam! ;3

    ReplyDelete
  8. już nie mogę się doczekać ciepłych, słonecznych dni. U mnie jest teraz około 5 stopni ;(

    ReplyDelete
  9. oby pogoda się poprawiła :)
    zapraszam :)

    ReplyDelete
  10. U mnie niby świeci słonko, ale wiatr wieje. Taka niewiadomo i jaka pogoda. No ale już wiosna się zaczęła :D
    Ja też jestem chora. Jeśli znacie jakieś sposoby na chore zatoki piszcie na moim blogu gomisia-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Zdrowia i współczuję ;(

    ReplyDelete
  12. u mnie też była burza ;p

    ReplyDelete
  13. pokażesz fotki z dnia otwartego? ciekawie to chyba będzie wyglądać :P
    na koniec życzę CI zdrowia ;*
    pozdrawiam- Martynka <3

    ReplyDelete
  14. ah, ten wiatr -,- grrr..

    ReplyDelete
  15. Też tak czasami mam, nic przyjemnego ;/
    <3

    ReplyDelete
  16. Nie lubię tego wiatru... Brrr. Fajne zdjęcie :)

    ReplyDelete
  17. też byłam trochę zdziwiona taką burzą o tej porze roku :) ale temperaturę ze zdjęcia bardzo lubię :) zapraszam do mnie i zachęcam do odpowiedzi w ankiecie bardzo mi to pomoże :)

    ReplyDelete
  18. U mnie też wieje i to jak -.-
    Fajny blog, pozdrawiam!
    Gośka ♥

    ReplyDelete
  19. U mnie nie było takiego wiatru, słońce pięknie przygrzewało.
    Masz rację, taki ból ucha jest straszny ._. Oughht.

    ReplyDelete
  20. Oj biedna.
    Ja dlatego zawsze biorę coś z kapturem. :)

    Ja chce 25stopni !

    ReplyDelete
  21. Ja 27.03 ide na dzien otwarty. :D

    ReplyDelete
  22. u mnie też znów wiatr :<

    ReplyDelete
  23. ładne masz imię. Jessika..^^

    ReplyDelete
  24. temperatura powyżej 10 - me gusta :D + fajne zdjęcia :D
    Zapraszam do mnie: http://pleindecourage.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. ja ogólnie nie lubię wf, a w taką pogodę jest jeszcze gorzej ^^

    ReplyDelete
  26. Widzę że cieplutko było ;D

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*