W domu

Wednesday, March 21, 2012

Cześć. Dzisiaj wgl. nie mogłam się wyspać. Miałam na 10 ale nie mogłam spać. Gdy zbliżała się godz. 9 - pobudka. Zadzwoniłam do mamy. Mogłam zostać. Ucieszyłam się, że mogłam odespać. Ogólnie przeziębiłam się troszkę. Katar, kaszel. Mam nadzieję, że na tym się za kończy. Nienawidzę zostawać w domu i męczyć się z choróbskiem. Ada również nie szła dzisiaj do szkoły. Ona to się rozchorowała, już wczoraj  narzekała.
Jakoś o 12 dopiero mnie odwiedziła, choć prosiłam się jej już od 10. W końcu napisała notkę na swojego bloga. (Kliiik) mam nadzieję, że nie zezłościliście się aż tak bardzo na nią, za to że zrobiła przerwę w pisaniu. `Dopiero teraz zdałam sobie sprawę, ze jutrzejszy dzień zapowiada się nieciekawy. Wiele dałabym za to, żeby nie iść do szkoły, lecz nic z tego. Muszę iść, bez żadnego gadania. Czeka mnie kartkówka z chemii. Byłam już pisać ją ale tamten dzień mi nie sprzyjał. Jutro drugie podejście, ale to nie koniec. Jutro jest również sprawdzian z historii, trochę się obawiam wyniku ale mam nadzieję, że napiszę jakoś. Biorę się za chemię. ` Bo z historią jakoś myślę, że dam radę a chemia po prostu leży.

` Dobra co by tu zbytnio pisać. Zdjęć z dzisiaj nie mam ale mam sobotnie ♥



Cześć ; *

You Might Also Like

52 KOMENTARZE

  1. Ja też dzisiaj siedziałam w domu ;]

    To drugie zdjęcie przepiękne ;*

    ReplyDelete
  2. Ja również siedzę w domu. :}

    Śliczne zdjątka :D

    ReplyDelete
  3. Piękne zdjęcie! =)

    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ladne fotki! Hmm chemia powiadasz, dzis mi sie dala we znaki ;p Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)

    ReplyDelete
  5. świetnie :D
    ja tez zostałam w domku :D

    ReplyDelete
  6. Też bym chętnie posiedziała w domku ;) Super fotki ;D

    ReplyDelete
  7. Też miałam dziś bandanę ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale ja dzisiaj nie miałam tylko w sobotę. ; x

      Delete
  8. Drugie zdjęcie jest cudowne :*

    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  9. lubię opaski na głowe :)

    ReplyDelete
  10. śliczna bandanka :)

    ReplyDelete
  11. Też zostałam dziś w domku ! ;d

    ReplyDelete
  12. Ślicznie wyglądasz ! Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  13. Powodzenia :D
    Spodnie są rewelacyjne!

    Zapraszam do mnie :)
    http://everyday-with-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. uwielbiam tą bandanę :)

    ReplyDelete
  15. śliczne zdjęcia : 3
    mam taką samą bandamkę ^^


    anaylias.

    ReplyDelete
  16. sliczne zdjecia.
    dzieki za komentarz :D

    ReplyDelete
  17. A ja dzisiaj niestety byłam w szkole, ale i tak nie było źle :D

    ReplyDelete
  18. Cudowna zdjęcia . ;)
    Ale kaszel i katar to dobry znak, ze wiosna już idzie . ;D

    ReplyDelete
  19. sliczne zdjecia ;) ja tez jutro mam sprawdzian z historii .

    ReplyDelete
  20. śliczne zdjęcia i powodzenia jutro w szkole . !

    zapraszam na swojego bloga (konkursy)

    ReplyDelete
  21. obyś się nie rozchorowała, teraz ta pogoda jest najbardziej zdradliwa!

    ReplyDelete
  22. ładnie wyglądasz :) bardzo fajne spodnie :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  23. powodzenia!
    ___
    fajne zdjęcia! ;)

    ReplyDelete
  24. fajna kolorystyka w ubiorze ;)

    ReplyDelete
  25. Ja też wczoraj w domu siedziałam. :D
    druugie zdjęcie ! <3

    ReplyDelete
  26. Fajne fotki, zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  27. slicznie wyglądasz :) bardzo fajnie tu u ciebie zapraszam do siebie :) będzie mi miło jak wpadniesz:)

    ReplyDelete
  28. Ja za to z chemią sobie poradzę, ale z historią niestety nie daję rady ...;/

    ReplyDelete
  29. mam taką samą bandamkę :D

    ReplyDelete
  30. kocham twoją bandamkę ;D .
    Zapraszam do mnie .

    ReplyDelete
  31. Świetnie wyglądasz , i fajne zdjęcia.
    nie wiem czy mnie kojarzysz , ale już bywałam na twoim blogu
    teraz mam nowego : http://welovebaranowa.blogspot.com/ byłoby mi strasznie miło gdybyś go skomentowała .. jest zupełnie nowy , i chciałabym mieć nowych obserwattorów i komentatorów . Sory ze zawracam głowe . i pozdrawiam < 33

    ReplyDelete
  32. świetne buty i fajnie Ci wtej bandamie :)

    ReplyDelete
  33. ja na szczęście w tym roku nie mam jeszcze chemii! ;)

    ReplyDelete
  34. Też bym z chęcią odespała

    ReplyDelete
  35. zdjęcia cudo, strasznie podobaja mi sie te bandamki, dodają charakteru ;)

    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  36. chemia chyba trudniejsza nie? ;(

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*