Sesyjka, drzwi otwarte i dużo zdjęć

Thursday, March 29, 2012

Cześć. Dzisiaj dzień ogólnie spoko. Przejdźmy do rzeczy. Dzisiaj poszłam na drzwi otwarte. ` Ja bo z kółka kulinarnego a występ obejrzałam i na prawdę fajnie, zabawnie ; )
Chodziłam z aparatem i pozwoliłam sobie na sporo zdjęć. ` Wszystkich nie wstawiam, mam ok. 130, z resztą mam też takie na które nie mam pozwolenia.

Zdjęcia są różne :

ja w roli kucharki ; p
Rękodzieła uczniów :
 Z wiedźmą Miszel ; p
z pannami ; p
` Przed pójściem na drzwi otwarte poszłam z Adą na sesyjkę. hahaha ; > 
Ostrzegam od razu. Ada nie jest wprawiona co do zdjęć, masa zdjęć zamazanych oraz na skok -,- Wybrałam coś co się mało wiele nadawało. Muszę ją podszkolić w fotografii ; p
opuszczony dom. Pamiętam jego pożar O.o
Mam nadzieję, ze zdjęcia wam się podobają. ; ) ` Specjalnie dla was chodziłam z aparatem na szyi by zrobić zdjęcia w szkole. Mam nadzieję, że to docenicie. Niektóra jakość zdjęć jest średnia... złe oświetlenie i bez lampy no ale tak wyszło. Teraz oglądam filmiki z drzwi otwartych jak nasze śpiewanki śpiewają. ; )

Pozdrawiam, Cześć ; *

You Might Also Like

70 KOMENTARZE

  1. zdjęcia niesamowite (;
    słuchaj Jessika,tobie naprwdę ta czapka szefa kuchni pasuje :D ^^

    ReplyDelete
  2. Cudowne zdjęcia. Bardzo lubię twoje notki. Codziennie je czytam.

    ReplyDelete
  3. Mam jeszcze pytanie. Skąd masz to tło na bloga?

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  5. pani kucharz *___* a jakie pysznosci na stole :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ` Haha, ty byś widziała wszystko to mniam ; 3

      Delete
  6. Świetne zdjęcie! :))

    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz! :)

    ReplyDelete
  7. zdjęcia są śliczne . ! a twoja bluzeczka przepiękna . ! :)

    zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  8. A co wpisałaś w google?

    ReplyDelete
  9. Jesteś śliczna ... Ale nie garb się :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, tak wiem. Zdarza mi się garbić ;D

      Delete
  10. Wow o_O Jaki świetny ten dom!
    Fajna notka

    ReplyDelete
  11. a co to to ostatnie zdjęcie?
    Super zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  12. oo jaka kuchareczka ;> śliczne zdj!
    zapraszam!

    ReplyDelete
  13. fajnie Ci w tej nowej bluzce ;)

    ReplyDelete
  14. Z jednej strony boję się opuszczonych domów . Z drugiej są strasznie interesujące : >

    ReplyDelete
  15. Mi się zdjęcia strasznie podobają.! Zapraszam.! ;)

    ReplyDelete
  16. ładna jesteś!<3świetny króliczek!

    ReplyDelete
  17. fajne zdjęcia kucharzyk hehe:D
    smaka narobiłaś pokazując te ciasto mmnniaam:*

    ReplyDelete
  18. Jeeejka, grzywka <3

    jak ją ułożyłaś, że z prostej ci się na bok układa?
    wszystkiego już próbowałam i nici z tego -.-

    ReplyDelete
  19. dom wyglada narpawde na opuszczony grrrrr... a nie gadaj kolezanka nie tak zle robi zdjecia ladnei wygladasz nawsyzstkich caluje:)

    ReplyDelete
  20. Uuu... opuszczony dom xD !
    Świetne zdjęcia :P

    ReplyDelete
  21. Mimo wszystko zdjęcie "opuszczonego domu" najbardziej mnie zainteresowało. Interesujące miejsce:)

    ReplyDelete
  22. aż mi ślinka leci... świetne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  23. Zdjęcia przecudowne! :)

    ReplyDelete
  24. oj tam, oj tam ;P wyszło całkiem nieźle xD super fotki ;*

    ReplyDelete
  25. w mojej miejscowości jest wiele domów opuszczonych :o

    ReplyDelete
  26. Opuszczone domy <3 Uwielbiam te klimaty, są takie mroczne, przy okazji tajemnicze. Ale się wszystkiego boję i sama bym do takiego nie weszła.

    ReplyDelete
  27. Świetne zdjęcia:D
    Domek fajny:]

    dowciapna.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Fajna czapka kucharska ;)

    ReplyDelete
  29. Bardzo ładne zdjęcia ^^

    ReplyDelete
  30. Ślicznie Ci w tej kucharskiej czapce :) Opuszczony dom... U mnie też jest taki jeden ... Mam pytania : jak udało Ci się tak wypromować bloga, masz aż 636 obserwatorów. Ja dopiero miesiąc piszę i nie wiem za bardzo jak rozsławić :( Zapraszam na : stardoll-z-czterech-stron-swiata.blogspot.com. ja już dawno obserwuję twój blog, gdybyś dodała się do obserwatorów mojego byłabym naprawdę bardzo wdzięczna ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. ` Dzięki.
      Pisz może komentarze u innych, ale nie spamuj.
      Trzeba pisać ciekawie notki, szanować czytelników, być miłym sympatycznym i .. takie tam różne ; )
      Warto popytać się jeszcze innych ; ]

      Delete
  31. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  32. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  33. Dom jak z horroru! Pewnie nawiedzony :D

    ReplyDelete
  34. Ciekawy blog..!!Bardzo mi się podoba
    Zapraszam do siebie.;)

    ReplyDelete
  35. pewnie, że się podobają ;)

    ReplyDelete
  36. Piękne zdjęcia wyszły. Jestes fotogeniczna. Śliczna bluzka i czapka :)

    ReplyDelete
  37. fajna ta czapka kucharska <3
    i te zajączki (albo króliczki) są słodkie ♥

    ReplyDelete
  38. Meega są te zdjęcia.. <33
    Zaobserwujesz mojego nowego bloga.?
    http://johnsoonek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Oj...zjadłabym sobie te ciasta ze zdjęć :) Fajne foty wogóle ^^

    ReplyDelete
  40. u mnei też były drzwi otwarte ale chyba nie było tak fajnie jak u was :D + to zdjęcie z naciągniętym szalikiem fajniutkie! ;)

    ReplyDelete
  41. Szkoda takiego pięknego domu!

    ReplyDelete
  42. Świetnie, zapraszam do siebie http://rossie-stories.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Świetne zdjęcia, najbardziej interesujący ten opuszczony dom... fajnie by było się do takiego przejść :D

    ReplyDelete
  44. dla mnie właśnie jest :(

    ReplyDelete
  45. Fajne rzeczy robiliście. Mam taką samą bluzę jak Ty, bardzo mi się podoba :D

    ReplyDelete
  46. Smakowite fotki ;) Śliczna jesteś ! Kocham twoje włosy !!!! <3
    Zapraszam do mnie ;)
    Oczami-Kasi.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*