Rocznica bloga! ^^

Thursday, March 15, 2012

Cześć. Dzisiaj na prawdę bardzo, bardzo ważny dzień. - Rocznica. ; )
To wręcz niemożliwe, że już rok piszę dla was. Jestem bardzo szczęśliwa z tego powodu ; ]
Chciałam zrobić filmik o który prosiliście ale właściwie nie miałam dzisiaj czasu. Powiem wam, że trochę zapanuje tu inna atmosfera. Notki będą inne i postaram się wgl. trochę inaczej pisać. Nazwy posta od dziś nie będą miały daty. - Rezygnuję z tego. Ile osób już to ukradło? Naliczyłabym co najmniej 10 takich osób.
Dobra mniejsza o to ... czas na podsumowanie roku ; )

Całkowita wyświetleń stron przez rok :


 Najczęściej odwiedzali mnie ...

W ciągu ostatniego miesiąca miewałam gości z ...


Ogólnie odwiedzili mnie goście z ...

Wielka Brytania
Włochy
Francja
Niemcy
Stany Zjednoczone
Belgia
Kanada
Hiszpania
Holandia
Norwegia
Brazylia
Rosja
Ukraina
Łotwa
` Sprawdzałam jeszcze z ostatniego dnia i z dzisiaj i dość się tych gości nazbierało ; ]

W ciągu roku uzbierało się was ...
Okazało się, że najbardziej zaciekawiły was posty ...

( powiększcie )

Dzienna statystyka jak na razie wynosi ok. 410 czytelników. ` Oczywiście zdarza się też więcej. ; ]

Dziękuję za taką dużą statystykę ; * 

Oraz mamy nowy wygląd bloga! ; ) 


Podoba wam się?

Pozdrawiam was kochani! ^^ ♥

Może bijemy rekord z komentarzami? ` Prezent na roczek ^^
` Prezent nieotrzymany. haha ; >

You Might Also Like

46 KOMENTARZE

  1. Wow , sporo osób zza granicy ; O
    Śliczny wygląd ; )
    Już rok ... szybko zleciało..
    Przyzwyczaiłam się xd Pierwsze co to wchodzę na Twojego bloga. Co ja bym zrobiła gdyby go nie było ? ; p

    ReplyDelete
  2. Gratulacja , Gratulacje !!!
    Wiedziałam , że ci się uda zaglądam na bloga od ponad 10 mies. i coraz lepszy się on staje !
    Jeszcze raz Gratulacje !

    ReplyDelete
  3. Gratulację! Bardzo fajne zestawienie:)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  4. Bardzo ladny nowy wyglad bloga oraz gratuluje wyswietlen i obserwatorow obys wytrwala z nami jak najdluzej ;)

    ReplyDelete
  5. Podbijasz blogowy rynek :)

    ReplyDelete
  6. Myślisz, że każdy daty odgapił od Cb ? No sorry , ale nie ty jedna tak bloga prowadzisz .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak owszem ode mnie. Ja tą nazwę 15.03.2012 ♥ Dzień Jessiki

      sama wymyśliłam już rok temu. Każdy tylko zmienia imię i jest ok. ` Może powiesz, ze to przypadek?

      Później przepraszali bo mówili, że im się to spodobało.

      Delete
    2. Widziałam bardzo dużo blogów, na których jest tak samo napisane,jak u Cb.

      Delete
  7. Podoba się, podobaa .;)

    ReplyDelete
  8. Gratuluję i życzę wielu sukcesów :)

    ReplyDelete
  9. gratuluje ;)
    swietny wyglad

    ReplyDelete
  10. To gratulacje :) za mna dopiero pierwszy tysiąc :D ale mam nadzieje ze za rok tez tyle mi sie nazbiera :)

    ReplyDelete
  11. O. Nawet 'załapałam się na zdjęcie' oczywiście w obserwatorach :)

    ReplyDelete
  12. Świetny ten nowy wygląd. Podejrzewam że nie tylko jestem z Belgii. Jak ktoś jest to niech do mnie napisze. Może niedaleko mnie. To byśmy się spotkały :D O boże, ale ja mam wyobraźnię...

    ReplyDelete
  13. Beautiful blog and posts! Would you like us to be friends and follow each other?
    xoxo,
    Fashionhypnotised girl

    ReplyDelete
  14. gratuluję :)
    ładny nowy wygląd bloga :P

    ReplyDelete
  15. Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga ;)

    ReplyDelete
  16. Gratuluję wytrwałości ;)

    ReplyDelete
  17. Trochę jesienny wygląd. Mogłabyś usunąć przewijanie tła z tekstem? Można oczopląsu dostać...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślę, że nie jesienny, tylko są takie kolory. Na tle są kwiatki i ptaszki. ` A tło już się nie przewija - zmieniłam.

      Delete
  18. Gratuluję, oby tak dalej:)

    ReplyDelete
  19. gratuluję rozwoju bloga :)

    ReplyDelete
  20. Gratulacje i obyś miała chęci pisać jak najdłużej! :))

    ReplyDelete
  21. nie wierzę, że czytam Twój blog już cały rok O.o gratki z powodu statystyk ;*

    ReplyDelete
  22. Gratulację.
    Nowy post u mnie.Zapraszam .. DO obserwacji też i jakbyś mogła to wejdź w banery z ILOKO i Limonkowy szyk ( jeżeli kupujesz coś w sklepach internetowych zapraszam) Z góry dziękuję:**

    ReplyDelete
  23. Gratki.
    Fajny nowy wygląd bloga :)

    ReplyDelete
  24. Gratuluję :) Miłego blogownaia przez kolejne lata. :D Co do szablonu - całkiem ładny :)

    Zapraszam do udziału w KONKURSIE PINSPIRE na moim blogu - do wygrania 100zł :)

    Pozdrawiam,
    Joanna

    ReplyDelete
  25. oo no to gratulacje :)

    ReplyDelete
  26. świetny blog będę zdecydowanie często wpadać! oraz gratuluje oczywiście rocznicy i powodzenia ;D zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga ja już obserwuje pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  27. Gratuluję statystyk i rocznicy. Wygląd bloga świetny. Będę częściej zaglądać :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam :)

    ReplyDelete
  28. Thanks sweetie, would you like to follow each other?

    ReplyDelete
  29. GRATULUJEMY TYLU ODIWEDZIN !!

    ZAPRASZAMY DO NAS NA OUTFIT :

    http://oneloveonedna.blogspot.com/2012/03/oversize.html

    http://oneloveonedna.blogspot.com/2012/03/oversize.html

    XOXO

    ReplyDelete
  30. super, gratuluję roczku! moim zdaniem wynik bardzo dobry;)
    Życzę kolejnych owocnych lat:)

    ReplyDelete
  31. świetnie ci idzie! ;)

    ReplyDelete
  32. gratuluję! :) oby tak dalej. :)

    ReplyDelete
  33. 606 obserwatorów w rok to niezły wynik !
    Może zrobisz konkurs na fotografię marcową lub kwietniową ?

    ReplyDelete
  34. Gratulacje :)

    Świetnie jest teraz , zakochałam się w tym wyglądzie bloga.

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*