Otwarcie "galerii"

Friday, March 30, 2012

Cześć. Dzisiaj z rana czekała mnie kartkówka. Nic nie napisałam, więc wiem jaką ocenę dostanę.
Po szkole poszłam na "wielkie otwarcie galerii" w moim mieście. Galeria jest mała. Trochę dziwnie zbudowana, ale cieszmy się, że w tak małym mieście chociaż coś budują. Szkoda tylko, że nie ma ciekawych sklepów. Przydały by się jakieś fajne sklepy z ciuchami typu : H&M, Bersha, Reserved.
Każdy wariował z balonami z helem a ja nie dostałam -,- Były darmowe kiełbaski, cukierki, ciastka i kawa. Można było zgarnąć też jakieś bony do sklepów. Później poszłam do domu. Nudziło mi się strasznie. Pogoda za oknem momentalnie zrobiła się straszna. Deszcz, wiatr. Nie mogłam na to patrzeć. Jednak, że później wyszło trochę słonko i wyciągnęłam Weronikę na dwór, aby się przejść tam jeszcze raz. A dokładniej do pepco bo spodobały mi się te trampki, które wiele blogerek ma. Pisałam u niektórych z was, ze wybiorę się do pepco chyba po nie. No i tak kupiłam sobie różowe trampki. Kolorki były bardzo odważne. Chciałam czerwone ale niestety tylko 36.

 w bucie atmosphere. / kupione w pepco xd.
I w przebieralni. Haha słit focia xd.
Chcę tą bluzę, ale jest za duża -,-
Miałam strasznie na elektryzowane włosy, bo Werr. co chwilę pocierała balonem mi o głowę -,- Grrr...
Jak wracałam do domu to się rozpadało, ja bez kaptura żadnego idę sobie ... i moknę. Trudno mam nauczkę, może warto nosić mały składany parasol w torebce. ; )
No na reszcie weekend. Ah jak fajnie ; * Tymczasem siedzę Sobie na fejsie i czekam na kogoś by popisać.

` Cześć ; *

You Might Also Like

82 KOMENTARZE

  1. śliczne trampki <3 też mi się podobają ;* fajna bluza ;P

    ReplyDelete
  2. atmosphere/pepco xD fajne to 2 zdjęcie ;)

    ReplyDelete
  3. Fajnaa ta bluza ;**

    http://kaasiaacee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Małe miasto, to znaczy skąd jesteś? Sorry, jestem tu nowa :)

    ReplyDelete
  5. Hahaha, słit focia w przymierzalni jest extra ;D
    A ta bluza - mmmmm <3
    Myszkaa ; D
    B. Ładne te twoje różowe trampki ;)

    ReplyDelete
  6. fajna ta bluza ;D
    u mnie taka sama galeria (apteka, Tesco, pepko, kawiarnia, empi i jakieś serwisy z telefonami)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ` Hehe, u mnie trochę inne sklepy ale też nic ciekawego.

      Delete
  7. super butki, śliczny mają kolorek :)

    ReplyDelete
  8. kupiłam sobie tydzień temu te same ;D a u mnie wgl czerwonych już nie było ;(

    ReplyDelete
  9. Fajne trampki, ja mam takie same tylko, że szare:]
    Jakie dokładnie macie sklepy w galerii ?

    dowciapna.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mediaexpert, Takko, Natura, CCC, Deichmann, Chiński, Jakiś sportowy, Jysk, Pepco...

      Delete
    2. fajnie że masz nature u mnie nie ma a bym chciała :D
      fajna bluza :D
      z mychaa :D

      Delete
  10. Trampki wyglądają świetnie ;D

    ReplyDelete
  11. Mam nadzieję że dostaniesz dobrą ocenę.
    U mnie ostatnio pojawił się nowy post zapraszam na niego również do obserwacji Jak będziesz u mnie na blogu wejdź w baner po prawej stronie LIMONKOWY SZYK będę wdzięczna ..Możesz również pochatować ze mną..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przecież napisałam, że nic nie napisałam na kartkówce. Miło, że nawet się pierwszego zdania nie przeczyta ; D
      A chce sie komentować ;p

      Dziękuję.

      Delete
  12. ładne butki :)
    a ta bluza z mychą jest świetna :D Heh. Mój wujek mówi na mnie Mycha :P
    U mnie też jest galeria z beznadziejnymi sklepami (apteka, Biedronka,Empik, Moodo,sala zabaw, kwiaciarnia, trzy kawiarnie,jakiś sklep z biżuterią,Media Markt).
    Czyli ogólnie nic ciekawego. Jedyne fajne to Moodo.
    Miałam coś jeszcze napisać, ale nie pamiętam co ;P

    ReplyDelete
  13. trampki świetne i bluza! :)

    ReplyDelete
  14. mm trampeczki sliczne :) fajne zdjecia :)

    ReplyDelete
  15. Uwielbiam oczojebne kolory trampek ;pp

    ReplyDelete
  16. To nie są trampki tylko tenisówki . Ale ogółem fajny blog ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ` Ja mówię trampki. xd
      Jak widać większość mówi "trampki" na te tenisówki. Patrząc po komentarzach ; D

      Dzięki.

      Delete
  17. aaa, ta bluza jest genialna!! :))) Zapraszam do siebie :>

    ReplyDelete
  18. buty - kupiłam takie w Auchanie , ale te też mam (czerwone) i zdecydowanie wole te z "wróbla"

    bluze- mam czasem dobrze mieć większy rozmiar ;)))

    + zapraszam do mnie na nicole-erd.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. świetne trampki :)
    zapraszam ^^

    ReplyDelete
  20. Ładne trampki :D I bluza też przśliczna ^^

    ReplyDelete
  21. Nawet sobie nie wyobrażasz jaki szał był jak otwierali bonarkę. ;D

    ReplyDelete
  22. śliczne buciki :D
    Fajna notka ;)

    Zapraszam: www.kolorowy-swiat-mody.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Śliczne trampki!
    Bluza z house, ta którą miałaś na sobie? ;>

    Obserwuję i zapraszam do siebie! :)

    ReplyDelete
  24. ja mam te tenisówki szare (;

    ReplyDelete
  25. też chciałam czerwone, ale u mnie za to same 38 były.^^

    ReplyDelete
  26. bluza jest cudna i fajnie w niej wyglądasz :D ja tam lubię większe, teraz takie się nosi ^^ buty również fajne :)

    ReplyDelete
  27. ładne trampeczki :p ale wybrałabym inny kolor ;)
    Zapraszam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ` Też nie byłam przekonana. Chciałam czerwone ale tylko 36 - za małe.
      Ale bardzo mi się spodobały. Pokażę, je na zdjęciach czy coś. Inny mają kolor w naturalnym świetle. ; )

      Delete
  28. ładne te trampki,!
    tą bluzkę z myszką mam identyczną :DD

    fromerly.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. ładne buty, też się zastanawiałam pomiędzy nimi a trampkami, ale wybrałam trampki

    ReplyDelete
  30. też mam te trampki tylko że czerwone ;)

    ReplyDelete
  31. ale piękne buciki, ten kolor<3
    a ta pogoda jest dobijająca:(

    ReplyDelete
  32. ostatnio dostałam takie tylko pomarańczowe :)

    ReplyDelete
  33. Super trampki ;)
    Zapraszam do mnie ;* Obserwujemy?

    ReplyDelete
  34. śliczny kolor mają obserwujemy ?

    ReplyDelete
  35. świetny blog! fajnie tu^^ obserwuję i zapraszam do mniee:)

    ReplyDelete
  36. jakie fajne tramposzki :D

    ReplyDelete
  37. Tam gdzie ja mieszkam mają otworzyć galerię dopiero w grudniu ;/
    <3

    ReplyDelete
  38. ależ słit focia w przebieralni - MEGA <33

    ReplyDelete
  39. A jeszcze mam prośbę :D czy mogłbys mi kiedyś pomóc w zrobieniu szablonu na bloga (; ? mam photoscape i za bardzo nie wiem jak sie nim obsługiwac -.-
    z gory dzieki (;

    ReplyDelete
    Replies
    1. ` Nie zajmuję się, robieniem czyiś blogów. Byłabym niesprawiedliwa, gdybym tylko niektórym osobom pomagała ; )

      Delete
  40. Za ile kupilaś te śliczne trampki?

    ReplyDelete
  41. U mnie w pepco też są takie trampki ; D . Czekam na inne kolory
    A co do Galerii - U mnie też jest takie pseudocentrum z 6 sklepami xD

    ReplyDelete
  42. ja mam różowe i żółte trampeczki ^^

    ReplyDelete
  43. fajna bluza z myszą:)

    u mnie nowa zakładka "Wiosenne zmiany" ;)

    ReplyDelete
  44. mam także trampki z pepco xd

    ReplyDelete
  45. lubię otwarcia galerii , pamiętam jak byłam na otwarciu u mnie w galerii ;d

    ReplyDelete
  46. Fajne te trampki ;) A sweterek śliczny !!

    ReplyDelete
  47. masz dopiero 13 lat?
    i piszesz tak świetnie omb masz wielki talent.

    ReplyDelete
  48. ile kosztowały te trampki z pepco?

    ReplyDelete
  49. Bardzo fajny kolor butków ^^

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*