Nic ciekawego.

Thursday, March 22, 2012

Cześć. Dzisiaj do szkoły miałam na 8. Tak jak już wspominałam dzisiaj czekał na mnie sprawdzian z historii. Na początku się śmiałam bo pani dała dwa zadania z książką. - pomyślałam łatwizna, ale nie wiedziałam, że czeka mnie jeszcze tyle zadań. Było do napisania cztery definicje, 3 daty, krzyżówka, jakieś tam osiągnięcia rzymian i wiem, że jeszcze coś. Na cały sprawdzian było 30 min. jeszcze to czytanie tekstu, wiele osób nie zdążyło napisać całego sprawdzianu m.in ja. Chciałabym czwórkę! Dzisiaj pan z fizyki rozdawał sprawdziany, dostałam jedynkę ale nie czaiłam tych obliczeń wszystkich. Lekcję mieliśmy do 13:15 poszłam do domu, zjadłam obiad, powtórzyłam z chemii i poszłam poprawiać. Napisałam wszystko, ale jestem ciekawa czy dostanę piątkę. Na moje dobrze napisałam no ale nie wiem jak pani ocenia.
` Jutro nareszcie piątek. Mam nadzieję, że weekend jakoś mi minie i będą jakieś zdjęcia. ; )
Dzisiejszy dzień minął ok, ale trochę nudnie. Nic ciekawego się nie działo. Z Adą nigdy, po prostu nigdy nie mogę wyjść. Jest za leniwa.

z okna ...
 jakaś ozdoba kwiatek.
 Kociakowato. Miaał ; *
Brrr.... strach patrzeć na śnieg!
Tak więc trochę sobie pogrzebałam w folderach. Muszę kiedyś zrobić porządek i pousuwać zdjęcia niektóre.
Co by tu pisać? - Nic, a więc ...

Cześć ; *

You Might Also Like

32 KOMENTARZE

  1. ładne zdjęcia.! Jak na sprawdzian to 30 min jest jak dla mnie za mało. :)

    ReplyDelete
  2. Brr... śnieg ;(
    30 min nie starczyłoby mi na napisanie sprawdzianu i dostanie pozytywnej oceny

    ReplyDelete
    Replies
    1. No mi też nie starczyło, także zobaczymy co dostanę.

      Delete
  3. Trzymam kciuki za chemię :)

    ReplyDelete
  4. Fajne zdjęcia :)
    My na sprawdzian mamy zawsze 45 min o.O

    dowciapna.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Śliczne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie new posta: Ja-Emila.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. my sprawdziany piszemy całą godzine.. ;)

    powodzenia z chemią ;)

    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  7. ladne zdjecia oraz trzymam kciuki aby na chemii ci sie,udalo

    ReplyDelete
  8. Śliczne zdjęcia. Zapraszam :-)

    ReplyDelete
  9. ładne pierwsze zdjęcie:)

    ReplyDelete
  10. fajne zdjęcia ;)

    zapraszam do siebie na bloga (konkurs) :)

    ReplyDelete
  11. 1 z fizyki? Hańba milordzie!!!! XD żartuje :) ja sama dostaje 2 z fizy. A dzisiaj dostałam 1 z chemi za zadanie domowe xd
    Sliczne zdjecia

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, no najlepiej xd.
      Haha ; P
      A pała z chemii? ` Za zadanie? To dopiero wstyd mięsny jeżu ^^

      Delete
  12. Może zmienisz bloga. Bo jak narazie jest wyśrodkowany tzn. post jest w środku, a teraz może będzie po prawej lub lewej stronie w sensie zmienić w projekcie .

    ReplyDelete
    Replies
    1. A może nie?
      Nie chcę. Tak mi się podoba. ; )

      Delete
  13. Ja piszę sprawdzian 2 godziny .. ;)

    ReplyDelete
  14. Mam pytanie masz jeszcze fujifilm?
    Gdy robisz sesje to na jakiej funkcji, bo ja robie w trybie A i ustwwiam przysłonę itp. a ty?

    ReplyDelete
  15. Fajny ptaaak ;DDD
    Zapraszam do mnie, otagowałam Cię ;)

    ReplyDelete
  16. jesteś bardzo fotogeniczna <3

    ReplyDelete
  17. Jedynka ;(
    Fajne zdjęcia. Brr śnieg. ;/

    ReplyDelete
  18. jeszcze zdjęcie z zimy;)

    ReplyDelete
  19. pamiętam te kociaczki ;* i tą sesję zimową <3

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*