Moodo / Avon

Monday, March 26, 2012

Cześć! Dzisiaj miałam na 9. W szkole lekcje minęły ok. Dzisiaj nie zostałyśmy z Adą na gotowaniu, ale zostałyśmy poinformowane, że jutro pierwsza szkoła przychodzi na drzwi otwarte! Mamy wyglądać równo. Po szkole poszłam z Adą na miasto. Kupiłam bluzkę, która bardzo mi się podobała! ^^

Sklep moodo, reklamuje Honey. Przyznam, że bardzo fajne mają w moodo ciuchy. ; )
A oto moja bluzeczka :

Jutro ubieram ją. Z Adą mamy teraz takie same ♥ Myślę, że sowa pasuje! ; )
Dzisiaj przyszedł też Avon, chyba znowu zapomniałam pokazywać zamówienia.
Na katalogach pisze Natalia, ponieważ moja siostra zamawia od koleżanki.

Zamówienie nie duże, ale przydatne.
Od producenta :
- Tonik oczyszczający pory z 0,5% kwasem salicylowym.
- Połyskujący balsam do ciała z olejkiem z jojoby i witaminą E.  Formuła wzbogacona witaminą E nadaje skórze delikatny połysk i gładkość. Sposób użycia : Nakładać obficie na skórę całego ciała.

Powiem wam, że tego balsamu jeszcze nie miałam, ale teraz gdy wypróbowałam, rzeczywiście nadaje połysk, ma drobinki brokatu. Nie ma żadnego mocnego zapachu. Po prostu pachnie zwykle, jak większości kremów. Tonik oczyszczający już miałam. Bardzo dobrze oczyszcza skórę, jednak że trzeba być bardzo, bardzo ostrożnym aby nie dotknąć przypadkiem chociażby kąciku oka. ` Piecze strasznie, sama tego doświadczyłam, nie chciałam oczu czyścić tylko twarz. Musiałam od razu przemyć lecz i tak trochę szczypało. Miałam wrażenie, że mi oczy wypala, ale wszystko ok. Ogólnie tonik warty polecenia.  ; )

` Dzisiaj u Ady dość długo siedziałam, po 19 wróciłam do domu hmm.. a może przed 20. Nie kojarzę godziny.  Hmm.. jutro drzwi otwarte. Co chwilę stawiam sobie pytanie czy zabrać aparat?
Zastanowię się w czwartek przychodzi moja była szkoła, może lepiej na czwartek zabiorę aparat, pochodzi znacznie więcej osób niż jutro.

Pozdrawiam, Dobranoc ; *

* Zapomniałam dodać, ze zrobiłam nowy wygląd bloga. 
Podoba wam się? - Mi nawet, nawet ^^

 

You Might Also Like

67 KOMENTARZE

  1. Śliczna bluzka. Kocham Moodo : **

    Nowy wygląd zajebisty :D

    ReplyDelete
  2. bluzeczka śliczna !
    nowy wygląd bloga z resztą też !!

    zapraszam do siebie na bloga (obecnie trwa konkurs -do wygrania naszyjnik sowa) oraz nowy post dzisiaj ! :)

    zapraszam !!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Bardzo fajna bluza. Strasznie mi się podoba. A nowy wygląd bloga jest cudowny kociu ♥♥♥

    ReplyDelete
  4. Bluzka jest śliczna :)
    Mam taki sam tonik, choć już jest na wyczerpaniu :)

    ReplyDelete
  5. Śliczna bluzka ;) Też muszę przyznać, ze w moodo są fajne ciuchy :)

    ReplyDelete
  6. ale świeeetna bluzka :D
    zapraaszam!

    ReplyDelete
  7. podoba się bardzo !
    sowa świetna
    bluzka piękna :)

    ReplyDelete
  8. bluzeczka naprawde rewelacyjna a co do avou to jestem komsultakta i mialam wlasnie ochote na jakis balsam zdrobikami i mialam chec wziasc sobie ten dik Sof juz nei pamietasm dokladnie ale rozwaze opcje tego balsamu skoro mowisz ze fajnie ywglada :)caluje ;*

    ReplyDelete
  9. ładna bluzka i nagłówek;D

    ReplyDelete
  10. Też lubię Moodo :)
    Fajny wygląd :)

    ReplyDelete
  11. sliczna bluzka i nagłowek :D

    ReplyDelete
  12. bluzka jest świetna , bardzo mi się podoba ;)

    ReplyDelete
  13. Śliczna bluzeczka :)

    ReplyDelete
  14. faktycznie swietna bluzeczka :D !

    ReplyDelete
  15. piękna bluzka wraz z sową ;)))

    ZAPRASZAM NA MOJE ROZDANIE! :)

    ReplyDelete
  16. Ładna bluzka - taka delikatna :) I ładny nagłówek ;]

    ReplyDelete
  17. Mi bardzo podoba się nowy wygląd bloga <3
    A bluzka jest szałowa!! ^^

    ReplyDelete
  18. Twoja rowniez:) taka słodka :)

    ReplyDelete
  19. bardzo ładna bluzka :)

    ReplyDelete
  20. U mnie niestety nie ma tego sklepu ;C
    A ilę za nią daląs .?
    -Odpowiedz u mnie

    Zapraszam na
    nicole-erd.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Śliczny wisiorek :D Bluzka takę ^^

    ReplyDelete
  22. Ten wygląd podoba mi się najbardziej <3
    Rzeczywiście ten naszyjnik z sową pasuje do tej bluzki.

    ReplyDelete
  23. ale super bluzeczka i sowa <3

    Pozdrawiam ;))

    ReplyDelete
  24. zakochałam się w tej bluzeczce *.*

    ReplyDelete
  25. Genialna jest! :)
    Ile za nią dałaś ? ;)

    ReplyDelete
  26. Raczej nie mój styl, aczkolwiek taką bluzkę na grilla z przyjaciółmi bym jak najbardziej założyła, delikatne piekno;)
    Chciałam również powiadomić Was, że u nas na blogu trwa konkurs, może więc ktoś ma ochotę wygrać spersonalizowaną bransoletkę z ręcznym grawerem? Zapraszamy By ilo ;)
    http://stylebyilo.blogspot.com/2012/03/konkurs-rozdanie-na-by-ilo.html . Zapraszamy także zainteresowane blogi do wspólpracy w ramach programu partner marki By ilo: ilo@byilo.pl www.byilo.pl

    ReplyDelete
  27. Bardzo fajna bluzeczka.; d

    ReplyDelete
  28. Śliczny wygląd, a bluza.... Piękna! Bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  29. śliczna bluzka , sowa pasuję do niej wręcz idealnie :)

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. No bluzka mega <3

    Zakochałam się w nowym wyglądzie bloga :)

    ReplyDelete
  31. Świetna bluzka. Ta sówka idealnie pasuje ! ;) No świetny wygląd bloga ;))


    http://mealm.blogspot.com/ Zapraszam. ;33

    ReplyDelete
  32. wygląd bloga o wiele lepszy, gdyż te poprzednie były za 'słodkie' ;D
    bluzka mi się nie podoba, wg mnie wzory są 'babcine', ale każdy ma swój styl. ^.^ x)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Każdy inaczej uważa ; )
      Myślę, że różyczki bacine nie są ;D

      Delete
  33. Fajna bluzka , ładnie wygląda z tą sówką . A , wygląd bloga super :)

    ReplyDelete
  34. Bardzo fajny wygląd. A weź aparat ;D

    ReplyDelete
  35. używam tego samego toniku ;)

    ReplyDelete
  36. ten balsam z avonu jest naprawdę świetny! :))
    sama jestem konsultantką i mam na niego sporo zamówień :)
    bluzka jest prześliczna. Szkoda że u mnie w okolicy nie ma tego sklepu :c

    ReplyDelete
  37. Mam taki sam tonik. Niestety już mi się kończy, będę musiała zamówić nowy. Dodaję bloga do obserwowanych, bo jest świetny ^^. Zapraszam do siebie ;)

    ReplyDelete
  38. nagłówek super ;)
    hm.. a na czyj ruch czekasz ?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ` Haha, na nikogo ; D
      z resztą niezbyt to ważne, na mój blog wchodzi wiele osób które nie powinny ( z rl.); ]

      Delete
  39. Z jakiej strony masz to tło na bloga?

    ReplyDelete
  40. ladna bluzeczka i swietny naglowek ^^

    ReplyDelete
  41. sowa <3 bluzeczka też mi się podoba ;) wygląd bloga super!

    ReplyDelete
  42. Śliczny nagłówek i tło. Zdecydowanie lepiej :) Świetne kolorki.

    ReplyDelete
  43. Bardzo fajna bluza :) Mierzyłam ją nawet :))

    ReplyDelete
  44. drzwi otwarte? a nie dni otwarte? śliczny wygląd ^^ Avon <3

    ReplyDelete
  45. oo sówka ;D

    zapraszam do mnie :)

    nowiusieńki blog, rozkręcam dopiero :)



    http://visnafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*