Leniwa niedziela, wspominanie wycieczek

Sunday, March 25, 2012

Cześć. Jak ja nie lubię niedziel! Przeważnie niedziele są takie nudne. Pogoda na dworze chyba nie najgorsza, sama nie wiem, ponieważ nie wyszłam z domu na krok. Muszę przyznać, że nie wiem jak was zagadać teraz.
Miło z waszej strony, że piszecie mi takie miłe rzeczy na gg. ; * Jestem na prawdę prze szczęśliwa.
` No tak... jutro poniedziałek, kółko z gotowania. Ten tydzień zapowiada się na prawdę pracowity, ponieważ czekają mnie drzwi otwarte! W każdy dzień jakaś szkoła przychodzi, chyba zabiorę aparat, muszę mieć jakieś relacje. 

Na jutro trzeba zanieść zgodę na wycieczkę klasową do Gdyni. Właściwie nie ma w niej nic specjalnego i jeszcze nie wiadomo czy się odbędzie, ale jak coś to i tak jadę. Lubię wycieczki tym bardziej teraz gdy mam porządniejszy aparat.* Poprzednia wycieczka była do Łeby, z resztą pokazywałam wam zdjęcia. Wycieczka udana! Warto nieraz trochę powspominać wycieczki. No a piąta klasa wycieczka na Kaszuby. Również mało wiele udana nie licząc pewnego incydentu. Mam dość zdjęć z wycieczki ale najciekawszy widok na moje to dom do góry nogami. Większości kręciło się w głowach, a mi tylko na parterze, na piętrze to już szłam prosto bez żadnych zachwiań!


* Mam dla was również małą informację. Zmieniam rozmiar zdjęć, na trochę większe, stwierdzam że na tych małym niezbyt wiele widać jeżeli chodzi o szczegóły.

Nie zawsze będzie taki rozmiar zdjęcia. ; ) 
+ Zdjęcia ze starego aparatu. 

Awww, ziewam być może z nudów. Szybko zleciał ten dzień! Był tak skrócony... negatywnie przyjęłam zmianę czasu, ponieważ tak jasno na dworze było jeszcze o 19, że nie orientowałam się która godzina ale od jutra będzie ok. 

Merfuś wprowadza w senną atmosferę ; D 

Dobranoc i Miłego poniedziałku ; *



You Might Also Like

50 KOMENTARZE

  1. Ślicznego masz pieska.;)
    Zapraszam do mnie na nowego posta: swiat-marzenia.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. a gdzieś ten domek już widziałam

    ReplyDelete
  3. o nie. ja już nigdy nie wejdę do takiego domku. xD pamiętam, że dostałam takiego kręciołka, że straciłam równowagę. xDDD

    ReplyDelete
  4. świetny blog !
    zapraszam do siebie.
    Co prawda dodałam na razie jednego posta,
    ale następne są już zaplanowane.
    Zwracam się również z małą prośbą.
    Gdy przeczytasz pierwszego posta, wszystkiego się dowiesz.
    Mam nadzieję, że mogę liczyć na pomoc ;)

    ReplyDelete
  5. Ale masz ładnego pieska :)

    ReplyDelete
  6. Haha od jakiegoś czasu moje niedziele nie są nudne :D
    Byłam w tym dziwnym domu z moja świętej pamięci klasa 6a <3

    ReplyDelete
  7. jutro mam sprawdzian z matematyki ;/ to nie może być miłe ;/

    ale za to wam życzę miłego poniedziałku . @!

    zapraszam do siebie na bloga (konkurs)

    ReplyDelete
  8. Kurcze chciałabym mieszkać gdzieś w Gdyni lub Gdańsku .;)

    ReplyDelete
  9. Jaki słodki piesek <3

    ReplyDelete
  10. Ja zaczynam rekolekcje :D
    Ale słodziutki piesek !! :)
    Też nie mogłam się przestawić ze zmianą czasu ; /

    ReplyDelete
  11. Kochanie , przepraszam bardzo , że tak opuściłam się w komentowaniu. Obiecuję poprawę kocie ♥♥♥

    ReplyDelete
  12. ja widziałam podobny domek w Rabkolandzie w Rabce :D
    zapraszam!

    ReplyDelete
  13. Ja dzisiaj spacerowalam :P

    ReplyDelete
  14. Fajnie piszesz :)
    Ciekawy blog.
    Zrobisz jakis wywiad z kimś ? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Musiałabym kogoś znaleźć do wywiadu.
      Postaram się ; )

      i dziękuję ; ]

      Delete
  15. Byłam w tym domu xD

    ReplyDelete
  16. tez mialam leniwa niedziele swietne ujecie zdjecia :)

    ReplyDelete
  17. Kółko z gotowania.? Też takie chcę .! ^^

    ReplyDelete
  18. fajne fotki:) psiak słodki:)

    ReplyDelete
  19. Jaki świetny domek :D

    ReplyDelete
  20. znów sb wspominasz wycieczki? :P też lubię sb tak powspominać ...
    ja już w środę wyjeżdżam do Wygonina ;* oby było fajne <3
    u mnie niedziele są zawsze fajne, chociaż wolę soboty <3 mam próby chóru i megaa głópafki ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za każdym razem inną wycieczkę wspominam ;]

      Delete
  21. Też widziałam ten dom do góry nogami. Słodki piesek ;*

    ReplyDelete
  22. Jej, jaki fajny zwierzaczek <33 Taki przytulny ;P Fajne imię :D

    ReplyDelete
  23. świetne zdjęcia ! ;)
    Dziś doszła paczuszka !!! :D
    Kolczyki są genialne :)
    Dziękuje bardzo ! ^^
    Niestety zdj. dodam innego dnia, gdyż mój aparat się popsuł . Hmm. zrobię jakieś kamerką ! ;DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo się cieszę, że w końcu doszło. Myślałam, że już się zagubiło -,-

      Delete
  24. Też byłam w tym domku ;]
    Straaasznie długa kolejka była, ale warto było czekać :)

    dowciapna.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Też lubię szkolne wycieczki, bo na nich zawsze jest faza ;)

    ReplyDelete
  26. byłam w tym domku :))

    ReplyDelete
  27. Jestem za większymi zdjęciami :) ale ma kocyk słodki :D

    ReplyDelete
  28. Fajny domek, też bym chciała zwiedzić.

    i również kocham szkole wycieczki :0

    ReplyDelete
  29. Urocza psina. Chciałem kiedyś pojechać do tego domu ale stwierdziłem że jednak nie. Moja psychika by tego nie wymyśliła :D

    Nowy post. Zapraszam do komentowania.

    http://thoughts-tangled-in-pictures.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Śmieszy mnie ten dom :)

    ReplyDelete
  31. byłam tam, rewelacyjne uczucie jest w tym domku ;)

    ReplyDelete
  32. widziałem ten domek gdzieś^^
    uroczy piesek;)

    ReplyDelete
  33. Kolejna blogerka z Trójmiasta??:) Też byłam w Szymbarku, niecałe 2 lata temu:)) Ciekawe miejsce, ja na Pomorze przeprowadziłam się z Łodzi pół roku temu i właśnie to odkrywanie miejsc kręci mnie najbardziej. Balsam do ciała ma śliczne opakowanie, zawartości nie znam, a co Wy wszystkie z tymi sowami;)??

    ReplyDelete
    Replies
    1. ` Nie jestem z trójmiasta ; )
      Jestem ze Świecia. Woj. kujawsko-pomorskie.

      Delete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*