Leń.

Sunday, March 18, 2012

Cześć. Dzisiaj mam na prawdę lenia. Miałam spotkać się z Werą no ale odmówiłam spotkania z powodu mojego lenia. Nie przepadam za niedzielami, od razu kojarzy mi się to z poniedziałkiem, dlatego ja najbardziej lubię sobotę! Tak wgl. nie mogę się doczekać lata - wakacji. Nie mam zdjęć z dzisiejszego dnia, ale mam z wczorajszego wypadu ; )

Wery dzieło : Moje włosy ;)
No cóż... jutro poniedziałek. Jestem ciekawa czy jest z czegoś sprawdzian, bo jakoś się nie orientuję. Chyba kupię sobie mały kalendarzyk w którym będę zapisywać wszystkie sprawdziany i wgl. Trzeba się wziąć za siebie. Ten semestr jest jeszcze krótszy niż poprzedni, więc nim się obejrzę będzie koniec roku.  

Z pokoju obok słyszę "Pamiętniki z wakacji" A więc idę się dołączyć do oglądania. Zobaczymy co tam. ;]

Cześć ; *

You Might Also Like

75 KOMENTARZE

  1. ale jesteś ładna*.*
    oczywiście również obserwuję:)

    ReplyDelete
  2. Świetna chustka na głowie!! :) Długo takiej szukałam i do tej pory nie znalazłam :p
    Dziękuje za miły wpis, zapraszam częściej do mnie. Także dodaje do obserwowanych :))

    ReplyDelete
  3. też oglądam teraz pamiętniki z wakacji ;D

    ReplyDelete
  4. świetnie zawiązana opaska ;) fajny outfit ;)

    ReplyDelete
  5. najbardziej podoba mi się zdjęcie włosów ;D
    nowa notka, może wpadniesz ?:)

    ReplyDelete
  6. Fajne do zdjęcie twoich włosów

    ReplyDelete
  7. Ładne zdjęcia :) Hehe, też lubię to oglądać :p

    Zapraszam do mnie :)
    http://everyday-with-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. spoko chustka, ja mam taką zieloną i już szykuje outfit:)

    ReplyDelete
  9. Super zdjęcia!
    +Obserwuję i zapraszam do mnie: Ja-Emila.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Też ogladasz Pamiętniki z wakacji! :D haha dobre to jest ;d

    ReplyDelete
  11. Fajnie ;)
    Dziękuję za komentarz! :3

    ReplyDelete
  12. ładnie Ci w tej bandance;d

    ReplyDelete
  13. och.też chcę wakacje ♥

    ReplyDelete
  14. też miałem dzisiaj lenia ;d
    ładne zdjęcia;)

    ReplyDelete
  15. podoba mi się motyw myszki miki:)
    pozdrawiam:*

    ReplyDelete
  16. Mam takie jedno pytanko, czy jesteś Polką? :)

    PS. świetny blog !

    ReplyDelete
  17. HEHEH ! Też oglądałam Pamiętnik z Wakacji ;d

    ReplyDelete
  18. Ja już mam taki kalendarzyk. Bardzo się przydaje. Super zdjęcia :)

    ReplyDelete
  19. Dziękuję pięknie ;* Ja też mam potwornego lenia o_O Obserwujemy? ;d

    ReplyDelete
  20. bandamka.!!;* a tak przy okazji to mam identyczną.;dd
    proszę o zadawanie pytań do posta: http://swiat-marzenia.blogspot.com/2012/03/pytaniaodpowiedzi.html.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam. :***

    ReplyDelete
  21. Jakie fajne zdjęcia ! :)

    ReplyDelete
  22. ja dziś spędziłam dzień aktywnie ^^ nie było lenia.
    Pozdrawiam i zapraszam.

    ReplyDelete
  23. dopadł Cię dziki zwierz - leniwiec ;) znam to skądś :D
    zapraszam ;3

    ReplyDelete
  24. ja tak samo caly dzien lenistwa grrr :)

    ReplyDelete
  25. Bardzo fajnie wyglądasz w tej chuście na głowie:)i świetna koszulka z myszką:)

    ReplyDelete
  26. Bardzo ładna bandana i podoba mi isę strasznie wystrój bloga! Taki klimatyczny... :)<3

    ReplyDelete
  27. niedziela - typowy dzień lenistwa :D

    ReplyDelete
  28. Mi też niedziele kojarzą się tylko z poniedziałkami. Świetne zdjęcia :))

    ReplyDelete
  29. zastanowie sie ale to i tak zalezy od moich rodziców bo to do nich o aparat muszę sie pouśmiechać:)

    ReplyDelete
  30. ja też nie mogę się doczekać wakacji :)
    fajne zdjęcia ^^

    ReplyDelete
  31. Kalendarz to niezły pomysł, sama staram się uczyć systematyczności właśnie dzięki niemu :)

    ReplyDelete
  32. aj, mi by się przydała chwila wytchnienia i trochę lenia :)

    ReplyDelete
  33. też kocham soboty ♥♥♥ cudne zdjęcia ;*

    ReplyDelete
  34. Świetne zdjęcia. Mnie coś ostatnio za często dopada leń :)

    ReplyDelete
  35. W niedzielę mi się nic nie chce :)

    ReplyDelete
  36. w niedzielę też przeważnie płaczę, że jutro już trzeba wstać.. a niestety sobotę mam tylko jedną wolną w miesiącu.. więc aż tak bardzo to się nie nacieszę :)

    ReplyDelete
  37. Mrr...ślicznie. Też oglądałam ,,Pamiętniki z wakacji". Bosko. Ja chora chlip :(

    Zapraszam na mój pamiętnik:

    gomisia-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Fajne zdjęcia.
    No ja mam kalendarzyk i jej bardzo przydatny :)

    ReplyDelete
  39. Rzeczywiście niedziela przypomina o poniedziałku ;/
    Świetna zdjęcia ;>

    ReplyDelete
  40. Taki kalendarzyk to dobra rzecz, sama taki mam, i bardzo mi pomaga :3

    ReplyDelete
  41. Śliczne fotki! ;*
    O tak ! :D
    Niedziela to bardzo leniwy dzień. ;)

    ReplyDelete
  42. śliczna jesteś! Ja też chcę takie włosy ! Gdzie kupiłaś bandamkę ?

    ReplyDelete
  43. Ta chustka na głowie świetna , buszuję po sklepach ale jakoś nie mogę znaleźć :) ojjj leń , wiem coś o tym :)

    ReplyDelete
  44. leń może i tak ale za to jaki ładny!:)

    ReplyDelete
  45. ja bym siebie nie ogarniała bez kalendarza ;-)

    ReplyDelete
  46. Śliczna jesteś :D
    Zapraszam do mnie : http://lifenataliaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Świetne zdjęcia:) pamiętam, że też miałam taką chustkę w dzieciństwie;)

    ReplyDelete
  48. masz bardzo ładne włoski :)

    ReplyDelete
  49. Świetne zdjęcia!
    Zajebista bandanka <333
    Zapro ;>

    ReplyDelete
  50. Bardzo ładnie wyglądasz w tej bandamce ;)

    ReplyDelete
  51. nie ma nic lepszego niż słodkie lenistwo:)) aj pamiętniki z wakacji, nie oglądaj tego ;D

    zapraszam do siebie, rozdaję kolczyki :))

    ReplyDelete
  52. Piękne fotki <3
    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. lenistwo wskazane zwłaszcza w weekend :)

    ReplyDelete
  54. Świetne zdjęcia! :)

    ReplyDelete
  55. Też nie lubię niedzieli ... ;/

    ReplyDelete
  56. ładnie wygląda ta apaszka na głowie :) szkoda, że u mnie tak fatalnie wygląda

    ReplyDelete
  57. Super wyglądasz z tą bandamą na głowie :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*