Huhuha, zima zła!

Saturday, March 31, 2012

Hej. Dzisiaj znowu zawitała zima -,- Rano padał deszcz, później było słońce po czym zaczął porządnie sypać śnieg. -,- Jestem taka zmartwiona pogodą. ` Ja tu czekam na wiosnę, a tu śnieg!
Na dworze z Werą było super. Bardzo zimno ale zabawa była świetna. Dużo śmiechu itd. ; )
Zdjęć mam na serio mało ale chociaż coś! ; )
Poszłyśmy w pewne fajne miejsce. Mostek, koło gimnazjum. Przyznam, że było zimno mi cały czas w dłonie dlatego poszłyśmy do Werr. po rękawiczki. Może to trochę obciach nosić w "wiosnę" rękawiczki, no ale pogoda nas zmusza.

Zdjęcia :
Jest ich mało, gdyż Wera zrobiła wszystkie zamazane -,-  To co udało mi się uratować i przerobić :

 Moja dzisiejsza stylizacja :

Beret - Mister Lady, Chustka - no name, płaszcz - cayman, spodnie - chińczyk, buty - no name, torebka - chińczyk.

Nagrałyśmy z Werą wiele filmików, złożyłam wszystko do "kupy" i ładuje na vimeo. Muszę przyznać, że to się chyba do rano nie załaduje. Jutro wstawię filmik do notki. ` Pewny filmik nie wiem czy wstawię. Jest u Weroniki na aparacie i ona musiałaby wstawić na vimeo, nie wiem więc czy go opublikuję. ; )
` Jak było nam zimno, poszłyśmy w odwiedziny do jej babci. Zawsze zostajemy same i świrujemy, śpiewamy, nagrywamy filmiki po czym od razu usuwamy. Hahahah xd. ` Przecięłam się nożem i to dość głęboko no ale co tam, nie będę się przejmować przecięciem. xd. 

Ahh ... ten koszmarny śnieg rozmiarów xxl haha 
Chcę żeby już się filmik załadował. Mam nadzieję, że wam się spodoba. Ale to dopiero jutro ; )

Cześć ; *

` Przy ładowaniu filmiku wyskoczył błąd. Zacznę wgrywać jutro rano, myślę że do wieczora się załaduje. Haha ; )

You Might Also Like

63 KOMENTARZE

  1. ładne zdjęcia.
    Grr pogoda.
    U mnie na blogu pojawił się ostatnio nowy post jak masz ochotę zajrzyj.Zapraszam również do obserwacji i klikania w baner limonkowy szyk z góry dziękuje:*

    ReplyDelete
  2. Pogoda teraz okropna niestety :< Fajne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  3. Super blog!
    Zapraszam do mnie;)
    Jeśli Ci się spodoba to do obserwowanych;D

    ReplyDelete
  4. Śliczne zdjęcia.! :)
    Zapraszam do mnie na nowego posta: swiat-marzenia.blogspot.com
    Liczę, że skomentujesz i zaobserwujesz mojego bloga.;) Z góry dziękuję.:*

    ReplyDelete
  5. u mnie też śnieg ;/ buu

    zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  6. moim zdaniem jestes fotogieniczna ;)

    ReplyDelete
  7. pogoda nam żart zrobiła na Prima Aprilis -,- ślicznie wyszłaś <3

    ReplyDelete
  8. Sliczne zdjecia :)
    U mnie tez pada śnieg -_-

    ReplyDelete
  9. nienawidzę tej pogody! -,-

    ReplyDelete
  10. u mnie na szczescie nie pada snieg, tylko deszcz z lekkim gradem...;/

    ReplyDelete
  11. u mnie też pada śnieg:/
    fajne zdjęcia^^

    ReplyDelete
  12. śliczne zdjęcia :)
    u mnie też padał śnieg i grad :))

    ReplyDelete
  13. śliczne pierwsze zdjęcie <3 taak, pogoda pod psem :(

    ReplyDelete
  14. U mnie też pogoda jest Ble :DD Piękne zdjęcia! *.*

    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz! :)

    ReplyDelete
  15. alee pada u mnie też maszkara<33

    ReplyDelete
  16. u mnie też śnieg padał, ale na szczęście nie utrzymał się na długo. jest tylko straszna chlapa ;( .
    czemu ty tak ładnie wychodzisz na zdjęciach.? ja na zdjęciach wyglądam albo jak jakiś muł, albo pulpet, albo jakieś inne nie wiem co :D

    ReplyDelete
  17. Pogoda kiepska to fakt, ale zdjęcia są bardzo ładne ;)

    ReplyDelete
  18. no niezły żart no nie?!;)
    eeej,tyyyyyyyyyyy śliczna jesteeeś ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. ` Dokładnie. haha ; )

      Haha odezwała się piękna < 3
      Dziękuję ; *

      Delete
  19. U mnie dziś padało ale jutro też można spodziewać się śniegu pogoda daje w kość..
    Ślicznie Ci w tej czapce:)

    ReplyDelete
  20. Śnieg jest okropny! Szczególnie na wiosnę :( grrr..
    Ja ostatnio też pomyślałam o rękawiczkach. bo moje dłonie nie wytrzymują takiej temperatury :p

    ReplyDelete
  21. Hey ! świetny blog :) oczywiście obserwuję, mogę liczyć na to samo ? codziennosc-agi.blogspot.com
    Z góry dziękuję !

    ReplyDelete
  22. Jejciu ♥
    Jaka ty ładna jesteś ;33

    ReplyDelete
  23. o nie.... faktycznie zima wraca ;/

    ReplyDelete
  24. Świetne zdjęcia. U mnie niestety obecnie pada śnieg -,- / Chciałam Ci polecić rozdanie, w którym ja również biorę udział i zachęcam też Ciebie:)
    Oto link do rozdania: http://p-s-fashion.blogspot.com/2012/03/83-rozdanie-buty-deezee.html

    ReplyDelete
  25. Ta, pogoda jest beznadziejna :/

    ReplyDelete
  26. Pierwsze zdjęcie jest prze śliczne ;p

    ReplyDelete
  27. Piękne zdjęcia, czekam na ten filmik :))

    ReplyDelete
  28. Ohh , Ahh x dd haha . " Co to jest w ogóle , wtf po prosu !. Jessika ja nadal nie mogę ze śmiechu ! ;D .+ Parasol < 33 . !

    ReplyDelete
  29. Zajebi*cie ; D
    Ejj . ! ; *
    Ja nie chcee zimy o.O

    ReplyDelete
  30. na 1 zdj wyszłaś ładnie<3

    ReplyDelete
  31. cudowna sesja, nie wierze że tak pada :<

    ReplyDelete
  32. cudowne zdjęcia :D i świetny nagłówek: )

    fromerly.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. pierwsze zdjęcie najlepsze:D
    tzn nie chciałam,żebyś zrobiła mi tło do bloga tylko pomogła połapać się co i jak w photoscape,ale skoro to problem to przepraszam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ` Aha, rozumiem. Jeżeli chcesz mojej pomocy, napisz na gg 36614608.

      Pozdrawiam.

      Delete
  34. ale masz chude nogi *.*

    ReplyDelete
  35. pogoda jest dobijająca -.-

    ReplyDelete
  36. śliczne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  37. Śnieg spadł nam na prima aprilis! ;p O nowe tło, bardzo fajne ;)) Ładne zdjęcia :))
    Zapraszam:)

    ReplyDelete
  38. super zdjęcia. to ostatnie wygląda jak z horroru haha ;D

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  39. ach ta pogoda ;//
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  40. śliczne fotki! :D
    u mnie też niestety śnieg rozmiarów XXL :(

    + dziękuję za słowa otuchy! ;*

    ReplyDelete
  41. U mnie identyczna pogodna :/ Na zmianę śnieg i deszcz, o. A tak swoją drogą - pierwsze zdjęcie najlepsze, wyszłaś na nim naprawdę ciekawie :)

    Obserwujemy?

    ReplyDelete
  42. U mnie też padał śnieg... Nie miałam parasolki, kiedy zaczął padać deszcz z gradem, a potem śnieg ;/ Wróciłam całaa mokra, nie spodziewałam się czegoś takiego w wiosnę :D
    Śliczne fotki!

    ReplyDelete
  43. bardzo ładna jesteś *,*

    ReplyDelete
  44. Nie tylko Ciebie zaskoczył śnieg :) Ładne zdjęcia ;>

    ReplyDelete
  45. wyglądasz dojrzale jak na 13 lat ;) ciekawy blog, fajne zdjęcia. obserwujemy?

    ReplyDelete
  46. Malujesz się ?
    Na coddzien i do szkoły ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ` Nie maluję się na co dzień. ; )
      ` Ewentualnie w weekend. Ale i tak nie przesadny makijaż, tylko pasujący do stylizacji.

      Delete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*