Długa trasa z Weroniką.

Saturday, March 17, 2012

Cześć. Dzisiaj z Weroniką postanowiłyśmy wybrać się na zdjęcia. Przeszłyśmy sporo km. Nogi prawie odpadają no ale trudno. I mam nauczkę, że bez okularów ani rusz. Tak słońce świeciło, że zdjęcia na ślepo się robiło...` Nagrałam dwa filmiki, które chciałam opublikować ale niestety nie wiem czemu ale nie mogę wstawić. Założyłam specjalnie vimeo. Czekałam ok. 30 min. a jak filmik się załadował to wyskoczył error. Nieciekawie. Na prawdę chciałam się podzielić z wami tymi filmikami. Takie zwykłe, trochę śmiechu po prostu chciałam żebyście po raz pierwszy usłyszeli mój głos i ogólnie, żebyście widzieli że nie jestem smutna, na zdjęciach po prostu nie lubię się uśmiechać.` Doradźcie mi ... gdzie mam dodawać filmiki? Chciałabym od czasu do czasu je zamieścić na blogu.

Zdjęcia z dziś :

Wyjście z mojego miasta ; D
Słit focia samemu ^^ 
 Wiązanie bandanki ; p
 most. x.x
 Wery ulubione.
cały outfit.
...
 słit focia z lodzikiem ; > I aparat się wtrącił, trochę z zaskoczenia xd
Inne
Piękny zachód słońca
Wypad był na prawdę fajny. ^^ Nogi mi odpadają... jutro kolejne wyjście na zdjęcia z Weroniką .
Walczę na vimeo ... próbuję wstawić film. - chociaż jeden, ten krótki. Zobaczymy co z tego będzie. 
Tymczasem zmykam jeść placuszki z wiśniami ; *  Mniam. 

Cześć ; *
SOMETHING ELSE : Filmik udało mi się zamieścić! ; )
` Wybaczcie mi za jakość, nie spodziewałam się aż takiej złej jakości.  Na najgorszej rozdzielczości, miałam tyle zdjęć, że oszczędzałam wolnego miejsca. Następnym razem zrobię z jakością HD, tyle że będzie mi się dłużej ładować na vimeo.
Miłego oglądania ; 3

You Might Also Like

70 KOMENTARZE

  1. Zdjęcia są super . Może spróbuj na yt ? :)

    ReplyDelete
  2. Świetne zdjęcia :> A filmik właśnie oglądam . Zapraszam ^.^

    ReplyDelete
  3. fajnie ci w bandamce ; )

    ReplyDelete
  4. Niestety nie mam pojęcia jak możesz wstawić te filmiki, ale trzymam kciuki. Na pewno znajdzie się ktoś kto będzie wiedział:)
    Zapraszamy na naszego bloga: wszystko-i-my-xxx.blog.onet.pl

    ReplyDelete
  5. ja jeszcze nie dodawałam filmików robionych przeze mnie ...
    więc nie pomogę ;(
    ale super zdjęcia, też wczoraj zrobiłam tyle km że dramat ♥♥♥
    u mnie nowa notka !

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. ładen zdjeica + czerwone spodnie cudne :)

    ReplyDelete
  7. łaa, ale ślicznie wyglądałaś :)

    ReplyDelete
  8. bardzo ładne zdjęcia.! Chcę zobaczyc ten filmik, ale nie mogę, bo się zacina..;/ Zapraszam..! ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję.

      Mam nauczkę, żeby ustawić na lepszą jakość ; D
      No trudno, następnym razem ; )

      Delete
  9. Taaak, teraz trzeba skombinować okulary
    bo słońce nieźle razi! Filmiki spróbuj zalinkować
    np. na TINYPIC a potem tylko wkleisz linka na blog! :D
    Często tak robiłam! :D
    Zapraszam na nowy post!

    ReplyDelete
  10. Fajne zdjęcia...i bandama :D
    zapraszam do mnie;
    http://kinia-colorfulworld.blogspot.com/
    pozdrawiam.

    ReplyDelete
  11. super zdjęciaa .;)
    Wiesz może gdzie można usunąć taką ramkę przy zdjęciach, aby zostało samo zdjęcie .? Nie wiem czy rozumiesz, o co mi chodzi, ale jak zobaczyłabyś zdjęcia u mnie to zapewne byś wiedziała o co chodzi. ;) Jeśli wiesz jak mi pomóc to napisz, proszę i z góry dziękuję .;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki.

      To zależy od szablonu jaki masz ustawiony na blogu. Musiałabyś chyba zmienić szablon. ; )

      Delete
  12. śliczne zdjęcia.. ja nie lubię robić sobie zdjęć, bo wychodzę jak ostatnia idiotka :D
    też od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tym, żeby zacząć wstawiać filmiki na bloga.
    fajny filmik, choć trochę się zacina.

    ReplyDelete
  13. sliczny zestaw i bandana oraz ladne zdjecia ale filmik nie chce mi chodzic ;c

    ReplyDelete
  14. Super zdjęcia , a filmik jest genialny . Pośmiałam się trochę , bo podobnie się śmieje jak ty :)

    ReplyDelete
  15. najeżdżasz na filmik i tam masz coś takiego: , klikasz i pobierasz kod html, wklejasz go do postu i juz

    ReplyDelete
  16. Ja tez byłam na spacerze i nogi mi również odpadają;/eh ale było warto
    Zapraszam do mnie, wróciłam do blogowania po długiej przerwie, na blogu już moja NOWA WIOSENNA STYLIZACJA, będę bardzo wdzięczna za komentarz!:) Dziękuję!

    ReplyDelete
  17. też dziś miałam czerwoną bandamkę :D

    ReplyDelete
  18. świetne spodnie masz <3

    ReplyDelete
  19. Mega masz ten blog, zapraszam do sb i obserwuję ; >

    ReplyDelete
  20. też byłam na baardzo dłuugim spacerze :D

    ReplyDelete
  21. Sliczne zdjecia :D
    Tez wczoraj miałam czerwone spodnie ^^

    ReplyDelete
  22. ładne zdjęcia. czuć wiosnę! :)

    ReplyDelete
  23. Gdzie kupowałaś bandane? NA allegro ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak na allegro. http://allegro.pl/bandanka-bandana-bandama-bandanki-bandamki-67-kol-i2191794520.html

      chyba z tego, ale jak zamawiałam to było chyba 9 z przesyłką ; P
      kolor. nr. 4 ja mam ; >

      Delete
  24. śliczna jesteś :)
    fajne zdjęcia, cały blog z resztą.

    zapraszam do mnie, co 25 obserwujących konkurs :)

    ReplyDelete
  25. . świetne zdjęcia. bluzka jest mega! :*

    ReplyDelete
  26. Uwielbiam takie długie spacery i chustki na głowie! : )

    ReplyDelete
  27. Świetne zdjęcia ;D
    A pogoda jest przecudna! <3

    ReplyDelete
  28. fajny blog
    +obserwuje ;)

    ReplyDelete
  29. przecież już raz dodawałaś filmiki xD tylko, że to było na początku bloga ... zdjęcia cudne <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Został usunięty, więc się nie liczy.
      Dziękuję ; )

      Delete
  30. Baardzo fajnie wyglądasz, a ta bandamka super !! :D
    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  31. ja też, niech się tylko zazieleni! ;)

    ReplyDelete
  32. świetnie wyglądasz;) w jakim województwie jest Twoje Świecie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. to jeszcze mi powiedz czy nad Wisłą, nad Drwęcą, czy nad Osą?

      Delete
    2. dzięki za odp;) ja też mieszkałam kiedyś w kuj-pom a niedaleko mojego miasta jest Świecie nad Osą;) a w Ś n/W mam rodzinę;)

      Delete
  33. BANDANKA JEST SWIETNA
    ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA MOJEGO BLOGA ODWDZIECZE SIE <3
    http://longhairedgirlfashion.blogspot.com/2012/03/in-my-closet.html#comment-form

    ReplyDelete
  34. fajne zdjęcia i filmik^^
    +
    obserwuje;D

    ReplyDelete
  35. Ulubione zdjęcia koleżanki tez podobają mi się najbardziej ;)
    Dodałam post, zapraszam. Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  36. w końcu doczekaliśmy się pogody sprzyjającej na spacery :)

    ReplyDelete
  37. mnie jakoś bandamka nie pasuje :<

    ReplyDelete
  38. Ja Ci opowiem mój dzięń! Będzie długi, ale to dlatego bo był to najlepszy dzień mojego życia! Chodzę do najlepszej szkoły tańca w Szceciniei mieliśmy wczoraj zawody. Wstałam się, wyszykowałam i punktualnie o 7.00 byław w autokarze. Jechaliśmy do Białych Błot (obok bydgoszczy)ok.5godz. Wysiedliśmy i się rozpakowałyśmy(ja z koleżankami). Ponieważ że mieliśmy kilka godzin do występu oglądałyśmy występy naszych przeciwników. Jurorami byli: Piotr Galiński, Wiola Fiuk, Paulina Figińska i Kuba Jóźwiak (zwyciężcy YCD) Jeszcze nigdy nas takie sławy nie oceniały. kupiłam popcorn, bawiłam się. Potem starsze dziewczyny nas malowały, czesały. Ja tańczyłam dwa uklady. Na początku węże.Wyszły nam dobrze, ale to taniec z tamtego roku, więc trochę pozapominałyśmy. potem miałyśmy minutę na przebranie się w drugi kostium (ptaki). Zdążyłyśmy! Weszłyśmy po raz drugi na scenę i zatańczyłyśmy. Nasza trenerka była zachwycona! Normalnie skakała z radości. Następnie wyniki. Okazało się, że jesteśmy wicemistrzami Polski!!! Potem rozdawali autografy.Ja nie miałam kartki, ale w końcu jakąś znalazłam. P.Galiński rozumiesz się mnie spytał jak mam na imię, a ja wydukałam, że Marta. Zrobiłam z nim zdjęcie, a potem dostałam podpisy zwyciężców YCD. Później był ich występ. Znalazłam miejsce w pierwszym rzędzie. Jak oni bosko tańczyli! Ok.21 musieliśmy wracaś, spakowałyśmy się i wsiadłyśmy do autokaru. Do Szczecina dojechałyśmy ok.2.00
    PS. Nasza trener rozmawiała z Wiolą Fiuk i ona zgodziłas sie do nas przyjechać i zrobić warsztaty!
    Ja hcę jeszcze raz ten cudowny dzień!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gratuluję, rzeczywiście wspaniały dzień ; )

      Delete
  39. Kochana oczywiście że obserwuję!!! Fajne fotki :)

    ReplyDelete
  40. uwielbiam bandamy!
    Pozdrawiam i zapraszam również do polubienia mojego bloga na facebooku gdzie niedługo rozpoczną się aktualizacje na temat pewnej niespodzianki dla Was!!

    ReplyDelete
  41. Fajniee tu :)Już Ci mówię Między " wstaw obraz " a "wstaw zwijanie tekstu " jak dodajesz post masz ikonke " wstaw film video " naciskasz na to , wstawiasz film dajesz prześlij i czekasz 37847387487 godzin aż Ci się załaduje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, no niestety długo się ładują -,-
      Ale czego się nie robi dla bloga .. ; D

      Delete
  42. Super filmik.

    Zapraszam na mój pamiętnik:

    gomisia-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. świetny T-shirt :))

    http://karmellove.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*