Drzwi otwarte

Tuesday, March 27, 2012

Cześć. Dzisiaj na 8. Ledwie wstałam. Noc była ciężka, nie mogłam wgl. usnąć. Może udało mi się po 4. Na szczęście udało mi się jakoś ogarnąć, ale i tak się spóźniłam bo oczywiście Ada przyszła. Przez nią zawsze się spóźniam. Cały dzień dzisiaj byłam zwolniona z lekcji. ` Drzwi otwarte a ja z kółka pomagałam. Później nosiłam przekąski. Było tak napięta atmosfera. Stało 5 dziewczyn i każda chciała, żeby z jej tacy wzięli przekąski, a tak na prawdę z mojej wzięli najwięcej. ^^ Miałyśmy dzisiaj z Adą ubrane te bluzki z moodo. Sensacja była. Każdy coś do nas mówił : - takie same bluzki macie? - siostry? haha, takie tam różne. Przez cały dzień nasłuchałyśmy się tego ok. 15 razy lub więcej. Pani od kółka tak spodobało się to, że równo byłyśmy ubrane i karze nam w czwartek ubrać to samo. My nigdy nie ubieramy w ciągu tyg. tej samej rzeczy, ale poświęcimy się. Te bluzki zabierzemy do szkoły i ubierzemy akurat na drzwi otwarte. Jutro też mamy ubrać się podobnie, ale to nie taka konieczność. W czwartek najwięcej osób przychodzi! Biorę aparat! ; )

takie tam dzisiejsze.
Truskawki xd. ` Pierwszy kąsek truskawki w tym roku, haha ; p
 Mniam. ; P
Zbytnio nie mam już co pisać.

To cześć ; *

You Might Also Like

62 KOMENTARZE

  1. mniaaam :D:p
    zapraszam :3

    ReplyDelete
  2. bluzeczka śliczna . !
    zapraszam do siebie (nowy post + konkurs)

    ReplyDelete
  3. Świetne zdjęcia! =))

    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz! :)

    ReplyDelete
  4. Mmmm...truskawki <3
    Jaki masz aparat ? ;D

    ReplyDelete
  5. Truskawki, mniaam! :)
    Fajne zdjęcia, pozdrawiam! ;>

    ReplyDelete
  6. uwaga uwaga! ktoś tu ma przepiękne włosy, zakochałam się! :)
    genialny blog!
    pozdrawiam;) + mogę dodać do obserwowanych;>

    ReplyDelete
  7. fajny blog. dodaję do obserwowanych :)

    ReplyDelete
  8. Ja dzisiaj miałam wolne ^^
    fajne zdjecia

    ReplyDelete
  9. uwielbiam truskawki! ;D
    obserwujemy?

    ReplyDelete
  10. zjadlabym truskawki <3

    ReplyDelete
  11. mmmm truskaweczki!<3
    śliczne te zdjęcia (;

    ReplyDelete
  12. Oo truskawki^^ Uwielbiam!
    U mnie w szkole jak ktoś się tak samo ubierze to też jest gadanie:P

    dowciapna.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Mniiaam. <3
    xdnatuuuxd.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. mmmmm. Truskawkii <3

    ReplyDelete
  15. truskawki <3
    może dwa lata temu, z koleżanką ubrałyśmy się identycznie, ale to już całkiem: spodnie, swetry, podobne buty, niby fajnie, ale jak 30 osoba powiedziała, że wyglądamy identycznie i wszyscy o tym gadali, to zrezygnowałyśmy już z takich pomysłów.

    ReplyDelete
  16. Piękne zdjęcia. Gdzie robisz takie efekty? Np. z 1 zdjęcia.

    ReplyDelete
  17. jakie piękne truskawy! aż nabrałam ochoty:)

    ReplyDelete
  18. Jesteś wspaniała!Od jakichś dwóch miesięcy przeglądam twój blog i jestem zachwycona.Codziennie wstawiasz notki i zdjęcia.Na niektórych blogach trzeba się naczekać z dwa tygodnie na nową notkę, a jak w końcu się pojawi to taka krótka i nudna, że szok.Twój blog jest idealny i mam nadzieję, ż go nie zaniedbasz.
    Domisia

    ReplyDelete
  19. Świetne zdjęcia. Uwielbiam truskawki:) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  20. w zimę chyba najbardziej tęsknie właśnie za truskawkami :) pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  21. ja to juz w ogole nie potrafie zasnac x__x swietne zdjecia

    ReplyDelete
  22. Pokaż nam te koszulki ;D
    Truskawki! <3

    ReplyDelete
  23. Truskawki? Daj mi trochę ! :)

    ReplyDelete
  24. Pychaa... Truskawki <3

    ReplyDelete
  25. Zdjęcia są przecudowne! I te truskawki <3

    ReplyDelete
  26. To jest część szatni z szafkami. są takich 4 rządy, ale i tak jest strasznie ciasno.
    Boskie fotki... mmm... truskaweczki ♥

    ReplyDelete
  27. Oj, narobiłaś mi ochotę na truskawki i to nie małą ;d

    ReplyDelete
  28. Chyba sobie truskawki kupię :D

    ReplyDelete
  29. Ale ja dawno nie jadłam truskawek. Mam nadzieję, że już niedługo będzie je można kupić w 'normalnej' cenie :)

    ReplyDelete
  30. właśnie zajadam się teraz truskawkami :D

    ReplyDelete
  31. mmm ♥
    Zminiłaś wygląd, prawda ? ;d

    ReplyDelete
  32. Truskawkiiiii <3 <3 <3

    ReplyDelete
  33. Piękne fotki <3
    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Też bym zjadła truskawkę ^^ choć jedną.

    ReplyDelete
  35. Ooo truskawki! Ładna ta bluzka :))
    Zapraszam:)

    ReplyDelete
  36. Nie mogę się doczekać zdjęć z jutra ;D

    ReplyDelete
  37. ale mi zrobiłaś ochotę na truskawki^^!

    ReplyDelete
  38. truskawki! jeeeeeeeeeej *.*

    ReplyDelete
  39. Jak z Paulą byłyśmy mniejsze to ubierałyśmy się identycznie i wszyscy myśleli że jesteśmy bliźniaczkami, nawet mój tata raz nas pomylił. ;)

    ReplyDelete
  40. Że bluzki takie same to od razu siostry, hahahha

    Mniam truskawki. :) <3:*

    ReplyDelete
  41. Moja śliczna , jakie ładne zdjęcia ♥

    ReplyDelete
  42. Mmmm truskawki<33 http://my-secret-lifeee.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*