9.03.2012 ♥ Dzień Jessiki - Zostanie w domu.

Friday, March 09, 2012

Cześć, dzisiaj nie szłam do szkoły. Źle się czułam i ogólnie było mi jakoś słabo, leżałam dość długo w łóżku
 i piłam ciepłą herbatkę. Dowiedziałam się, że Ada też nie idzie do szkoły. Gardło strasznie ją bolało i ogólnie się rozchorowała. Patrzałam na wiele blogów i okazało się, że dużo z was choruje. Później mi się nudziło, oglądałam TV i zrobiłam bransoletkę dla Ady. Trochę mi się nie udawała ponieważ miałam problem z zaciskiem no ale w końcu się udało, później okazało się, że zapięcie jest uchylone i bransoletka się odpina, więc musiałam to ścisnąć kombinerkami.

Na serduszku napisałam "Ada" ale nie nie widać a zdjęciu. Rzemyk jak coś jest brązowy. ; )
Dzisiaj mama przyniosła nowy lakier. Kolorek nawet mi odpowiada. ; )


Muszę przyznać, że w rzeczywistości ma inny kolor. Chciałabym was się zapytać czy mam wam pokazywać zawsze moje zamówienia z AVONU? - Bo właściwie zawsze od dawna coś zamawiamy a nigdy tego nie pokazuję.
Pozakazywać?

Pod wieczór ubrałam się i poszłam do Ady. - Nie wychodziłam nigdzie na dwór, Ada też w piżamce z resztą obie chore jesteśmy ( do Ady mam bardzo blisko, na tej samej ulicy ). Jutro Ada będzie miała nową lokatorkę - Pati, koleżanka z naszej klasy. Właściwie na przeciwko jej drzwi. ; > 
Jak byłam u niej to nie wytrzymywałam jej rodzeństwo nie dało nawet rozmawiać, tragedia -,- 
Darli się w niebo głosy. Myślałam, że wyjdę stamtąd. 
` A więc mamy weekend. Fajnie, można trochę odpocząć. Byłoby fajnie gdzieś się przejść na zdjęcia ale nie mam z kim. Zauważyliście, że z Adą na zdjęcia nie chodzę, ona nigdy "nie ma" czasu lub jej się nie chce wychodzić. Poradzę sobie jakoś. Mam już 599 obs. Dzięki wielkie, że w jeden dzień doszło was trochę. 
Dzisiaj oglądałam "Got to dance". Ale jakoś nie było nikogo kto by mnie zachwycił. 
` Zaraz biorę się za czytanie waszych notek i może skomentuję ; > 
 kamerka.

A teraz na szybkiego wylosowałam kolejną osobę, która otrzyma nagrodę, ponieważ tamta nie odpowiedziała na mojego meila w ciągu 24 h. Tak więc wygrywa ...

Zostałaś poinformowana meilem oraz na blogu, dla pewności, ze przeczytasz ; )

Cześć ; *

You Might Also Like

53 KOMENTARZE

  1. Sliczna bransoletka ; ) ladny kolor lakieru oraz dodawaj to co zamowilas z avonu ;) bardzo ladne zdjecie kamerkowe ;)

    ReplyDelete
  2. Pokaz !
    + jak napisalas na tym serduszku "Ada"?

    xdnatuuuxd.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Wydziergałam" nożyczkami x.d
      Bo leżało w pobliżu ;p

      Delete
  3. Ładny kolorek tego lakieru :))

    ReplyDelete
  4. świetna bransoletka:)!

    ReplyDelete
  5. fajny kolorek :p
    Zapraszam do mnie :
    happyteenage.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. gratuluje wygranej świetne lakier

    ReplyDelete
  7. o ja bym chętnie poleżała kilka dni w domu plackiem ^^
    ładny lakier:P

    ReplyDelete
  8. Fajny kolorek lakieru :)

    ReplyDelete
  9. Śliczna bransoletka
    Dodaje się do obserwatorów i liczę na rewanż ;]

    ReplyDelete
  10. Ładny lakier:)
    Jasne, że pokazuj swoje zamówienia:D

    Zapraszam:* dowciapna.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ładna bransoletka :D

    ReplyDelete
  12. ładny lakier :)
    też oglądałam 'got to dance'^^

    ReplyDelete
  13. Piękny kolor tego lakieru :) No i ładne serduszko :)

    ReplyDelete
  14. Śliczny kolor ;)

    Obserwujemy :) ?

    ReplyDelete
  15. pokazuj ^^ Kolor lakieru jest śliczny <3

    ReplyDelete
  16. Śliczna bransoletka!! Zrób mi taką i wyślij pocztą ;)
    A co do kosmetyków fajnie gdybyś robiła recenzje ;]

    Kasia, Oczami-Kasi.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. świetnie ci wyszła ta bransoletka ! :>

    ReplyDelete
  18. Śliczna bransoletka ;D
    I pokazuj, bardzo jestem ciekawa twoich zdobyczy ;D

    Zapraszam :

    http://expectancee.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Dziękuję:D
    Mam kilka lakierów z tej serii:)

    ReplyDelete
  20. fajny kolorek lakieru :)

    ReplyDelete
  21. Bardzo ładny kolor tego lakieru !
    A ja mam do ciebie pewne pytanie, czy mogłabyś mi podać numer twojego gg, lub e-mail ?

    ReplyDelete
  22. Pokazuj, pokazuj :)

    ReplyDelete
  23. Świetny kolor lakieru i cudna bransoletka <3

    ReplyDelete
  24. a w jakim mieście mieszkasz?

    ReplyDelete
  25. Ja jestem na szczęście zdrowa :)
    Ładna ta bransoletka.

    I możesz pokazywać zamówienia :P

    ReplyDelete
  26. ładny kolorek .
    Jasne że pokazuj .
    Zapraszam do mnie : http://szalone-moje-zycie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Niestety nie odpisałam na czas, bo nie było mnie w domu. Ale nie szkodzi ;] Może następnym razem mi się uda :D
    Gratuluję :)
    Ładne zdjęcie z kamerki ^ ^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przykro mi ... -,-
      Ale mam takie zasady, że czekam 24 godz. W twoim przypadku czekałam ponad 26. ^^

      Delete
  28. Śliczna bransoletka ^^

    ReplyDelete
  29. śliczna bransoletka ; p

    ReplyDelete
  30. ładny kolorek lakieru <3
    dodawaj to co zamówiłaś z Avonu :*

    ReplyDelete
  31. Pewnie, że pokazuj. ;)
    I genialna bransoletka . :)

    ReplyDelete
  32. ładny kolorek lakieru

    ReplyDelete
  33. bransoletka b. fajna :) i lakier tez w moim typie :)

    ReplyDelete
  34. lubię tego typu kolorki. ^^

    ReplyDelete
  35. cudowna bransoletka, ja niestety żadnych nie noszę bo zawsze gubię ;pp

    fromerly.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. bransoletka przepiękna! ;)


    zapraszam częściej, będzie mi przemiło ;)

    ReplyDelete
  37. Dobrze, że zostałaś w domu. Nie warto igrać ze zdrowiem! Zapraszam na nowy post, troszkę smutniejszy niż na co dzień, ale warto zajrzeć!

    ReplyDelete
  38. lakier cudny ;* mozesz pokazywac, tez zamawiam z Avonu <3

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*