8.03.2012 ♥ Dzień Jessiki - Dzień Kobiet / Wyniki loterii

Thursday, March 08, 2012

Cześć. Na samym początku chciałabym złożyć wszystkim dziewczynom życzenia z okazji Dnia Kobiet! ;)
Dzisiaj od chłopaków z klasy dostaliśmy upominek, z którego się ucieszyłam i chociaż miło, że pamiętali.

A w pudełeczku ...
Dwa łabędzie, które po włączeniu świecą na różne kolory ; )


Jeszcze na inne kolory, ale po co robić sesję szklanym łabędziom? hehe ; )
` Każdy dostał inny wzór, np. delfin, statek.

Sesyjka przy okienku.- Samowyzwalaczowo ^^ * Łabędziowo.

* Jeszcze raz Wszystkiego Najlepszego wam wszystkim dziewczęta ;)
A skoro jesteśmy przy życzeniach to chciałabym złożyć życzenia Martynie, która bloga czyta od początku jego istnienia i jest ze mną nadal ♥ ` Wszystkiego Najlepszego z okazji Twoich urodzin, Spełnienia Marzeń ; * ` Urodziny w dzień kobiet, aahh ^^


Dzisiaj biłam też na basenie z Adą. Co prawda tak mi się nie chciało jechać i tak jęczałam ale się zgodziłam i przyznam, że tym razem było nudnie. Woda zimna ... trzęsłam się strasznie.
Dzisiaj tak jak obiecałam ... wyniki loteryjki.
A więc pewna pani dzisiaj otrzyma dodatkowy prezent (zwycięstwo) ; P
Wygrywa .....

 Serdeczne Gratulację, skontaktuję się z Tobą przez e-mail ^^
* Jeżeli nie otrzymam odpowiedzi w ciągu 24h nagrodę dostanie ktoś inny ; )
Kończę ...

Cześć ; *

You Might Also Like

50 KOMENTARZE

  1. Jkai ladny prezent zrobili wam chlopacy u mnie niestety nie ma swieta kobiet ladne zdjecia masz z dzisiaj ;)

    ReplyDelete
  2. wielkie dzięki ;****** wszystkiego naj z okazji Dnia Kobiet <3 i jeszcze raz dzięki za życzenia z okazji urodziny ;** śliczne te łabędzie :P

    ReplyDelete
  3. Gratulacje dla niej!!
    Wszystkiego najlepszego dla kolezanki.
    Fajny łabędz i blog :)
    Pozdrawiam będę tu zaglądała.
    Jesteś fotogeniczna ^^ ja niesyety nie..

    ReplyDelete
  4. Fajny prezencik.

    Zapraszam do mnie ;*

    ReplyDelete
  5. Nawzajem :***
    fajny prezent ja dostałam czekoladę ale miło ze pamiętali

    ReplyDelete
  6. Śliczne łabędzie <33
    Fajne zdjęcia ; *

    ReplyDelete
  7. jaaka śliczna figurka ta < 3

    ReplyDelete
  8. fajny drobiazg ;) nawet się postarali jak na prezent od kumpli z klasy ;p

    ReplyDelete
  9. Cudny upominek ;D
    Wszystkiego najlepszego ;>
    Gratuluję zwyciężczyni (:

    ReplyDelete
  10. Śliczny prezent dostałaś ;) bardzo mi się podobają te łabędzie ;) postarali się chłopcy ;)

    ReplyDelete
  11. fajny prezent.
    u mnie w klasie musiałyśmy się o życzenia upominać. Tylko jedne chłopak rozdał nam po dwa cukierki. Dobrze, że chociaż pamiętał.
    I jeszcze później gumę do żucia dostałam od innego kolegi.
    A tak poza tym to Nawzajem ;*

    ReplyDelete
  12. gratuluję! fajny prezencik :D
    zapraszam ;3

    ReplyDelete
  13. sliczy prezencik dostaliscie :)pozdraiwma i wszystkiego naj ;*

    ReplyDelete
  14. ale fajny taki prezent :>

    ReplyDelete
  15. Świetne prezenty dostałyście! :)

    ReplyDelete
  16. bardzo ładne :)
    zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  17. miło z ich strony ;) btw. fajnie mieć urodziny w Dzień Kobiet xd zapraszam do mnie .

    ReplyDelete
  18. Śliczny jest! Sama bym takiego chciała dostać ;) Dodałam notkę!:) Pozdrawiam:*

    ReplyDelete
  19. preezent jest świetny ! ;)
    Obserwuję i liczę na to samo : http://nofashion-nolife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Śliczny prezencik :) Gratuluję zwyciężczyni :)

    ReplyDelete
  21. Super prezent :> My dostałyśmy tylko słodycze :>

    ReplyDelete
  22. To masz fajnie :3
    Nasi chłopcy tak o nas dbali, że dopiero gdy posłałyśmy im "wredne" spojrzenia, skapowali, że był 8 marca!

    ReplyDelete
  23. Hej, super blog, chętnie dodam się do obserwatorów obu Twoich blogów!!! Mam nadzieję,że się odwdzęczysz ^^ http://balet-ja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Ciekawy blog, również dodam do obserwatorów ;)

    Milka z http://mode-und-makeup.blogspot.com/ ;)

    ReplyDelete
  25. No, chłopaki mieli gest ;)
    A gdybyś musiała wstawać tak wcześnie, to dałabyś radę, kwestia przyzwyczajenia ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  26. świetny prezent , ja miałam tort ;)

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. śliczne łabędzie :)

    ReplyDelete
  28. Gratulacje.! Zapraszam.! :))

    ReplyDelete
  29. Bardzo ładny prezent dostałyście, pewnie fajne z was kobietki : )

    ReplyDelete
  30. zapraszam do siebie fajny blog :) obserwujemy?:)

    ReplyDelete
  31. łabędzie są świetne :>

    ReplyDelete
  32. mam, ale rzadko wchodzę:)

    ReplyDelete
  33. Świetny upominek, zawsze jest miło, że ktoś o nas pamięta. :)
    Pozdrawiam. ;**

    ReplyDelete
  34. jakie śliczne te łabędzie! *.*

    ReplyDelete
  35. Hah to dobrze, że coś dostałyście, bo u mnie w klasie są takie pierdoły, że nawet na Dzień Kobiet nie potrafią zrobić prezentu xD. No, ale cóż bywa ;p

    http://eeverybody-hurts.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Tulipanek wymiata *-*
    Zapraszam ;>

    ReplyDelete
  37. ładny łabądek ;)
    zapraszam; )

    ReplyDelete
  38. fajny blog :)
    w wolnej chwili zapraszam rownież do mnie :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  39. Śliczne te łabędzie dostałyście ;) My jakieś lizaki w kształcie kwiatów, o smaku budyniu ;d

    ReplyDelete
  40. O jaki ładny prezent. Strasznie ładny. Zazdroszczę.
    U nas tylko lizaki ;P

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*