7.03.2012 ♥ Dzień Jessiki - Emm...

Wednesday, March 07, 2012

Cześć, cześć. ^^ Dzisiaj miałam na 10 ale i tak spóźniłam się do szkoły. Trudno ... Zawsze zapominam kupić zeszytów i idę bez nich. Mam już tego dosyć a dzisiaj znów nie kupiłam. Dzisiaj dni w szkole minęły ok. Ostatni był w-f z Adą się "poszarpałyśmy". Ja rzuciłam w Adę piłeczką kauczukową - malutką. Ona stwierdziła, że to ją polało i się na mnie rzuciła xd. Ona taka jest. Najlepiej wgl. jej nie dotykać bo pobije Dzikus < 3 Jutro dzień kobiet. W końcu jakiś nasz dzień. Jestem ciekawa czy chłopacy z naszej klasy coś przygotują dla nas. Może tak ale na pewno nic ciekawego, z resztą nie dziwię im się oni musieli by się po trochę złożyć, bo to dziewczyn jest znacznie więcej w klasie niż chłopaków. ` A już niedługo będą moje urodziny bloga. Myślę, że notkę przygotuję ciekawszą! ; ) Chciałabym dojść do 600 obs. do urodzin bloga!

` Zrobicie mi małą przyjemność i dodacie się do obserwatorów? ; ) - Z góry dzięki ; )

* Zebrało mi się na oglądanie dość starych plików i polubiłam to zdjęcie.

 - Wigilia ♥

Przyznam, że brak mi zdjęć, postaram się załatwić coś! ; )
Tymczasem zmykam jutro na 8 mam ... chyba nie wstanę -,-

Cześć ; **

You Might Also Like

39 KOMENTARZE

  1. cudne zdjęcia :) U nas tak samo - 19 dziewczyn, a 7 chłopaków ;3

    ReplyDelete
  2. fajne zdj :) zapraszam do mnie: my-colours-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. J atez jutro mam na osma -,- .U mnie ejst odwrotnie wiecej chlopakow niz dziewczyn ze wzgledu na to ze jestem w klasie sportowej . Ladne to pierwsze zdjecie ;)

    ReplyDelete
  4. Śliczne zdjęcia ; **
    To drugie już wgl. mnie zauroczyło <33

    Ja mam jutro na 9! I jutro nasze święto więc powinni nie robić nam kartkówek ani nic xd.

    ReplyDelete
  5. mamy ten spa problem kompety brak zdjęc :D ehhh :D

    ReplyDelete
  6. Ja także mam na 8.10 ;>

    ReplyDelete
  7. Śliczne zdjęcie <3
    U nas tez jest wiecej dziewczyn niż chłopaków myśle ze nic nam nie kupią..... Trudno

    ReplyDelete
  8. u nas jest dużo więcej chłopaków niż dziewczyn ;3

    ReplyDelete
  9. :)) A u mnie w klasie jest 12 dziewczyn i 12 chłopców ;d

    ReplyDelete
  10. u mnie w klasie pewnie chłopacy nic nie przygotują, bo albo zapomną, albo i, się nie będzie chciało :D
    u mnie w klasie jest 15 chłopców i 11 dziewczyn, więc mogliby coś zrobić.

    ReplyDelete
  11. u mnie jest chyba porowno w klasie ;)

    ReplyDelete
  12. prawdopodobnie w nastepnym tygodniu..

    ReplyDelete
  13. wiem i nic nie moge z tym zrobic, to boli.. ;C

    ReplyDelete
  14. W mojej klasie w liceum było tylko kilka dziewczyn, mat-inf-fiz, fajna klasa była z nas. :)

    ReplyDelete
  15. Tylko kup jakeś słodkie zeszyty! A ćwiczycie już w sali czy jeszcze na dworze?

    ReplyDelete
  16. Ja mam codziennie na 8 . Musze jakoś wstawać ; ( A co do chłopaków z mojej glacy to głupki i tyle NIC nam nie dali ; ( A nas dziewczyn jest 17 a chłopaków 4 hahaha . ; D
    Zachęce ludów na moim blogu , że wchodzili ; )

    ReplyDelete
  17. jeśli jesteś ciekawa co ja dostałam,przeczytaj najnowszą notkę ;*

    ReplyDelete
  18. ale Ci dobrze ja mam zawsze na rano -.-

    ReplyDelete
  19. Ty będziesz miała niedługo 600, a ja 60^^ hahaha ahahah;p Ładne zdjęcia;)
    Wszystkiego najlepszego - 8 marca^^ Dodałam notkę!:)

    ReplyDelete
  20. nie ma sprawy, ja się do obserwatorów zapisuje ;) i jeszcze tylko 9 :)

    ReplyDelete
  21. Widać, że masz fajny aparat, zdjęcie 2 <3
    zapraszam ^^

    ReplyDelete
  22. Śliczne jest 1 zdjęcie ;)

    Też jutro mam na 8 -,-

    ReplyDelete
  23. Świetne zdjęcia :).

    moveyourimagination.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Ładne zdjęcia, świąteczne ;3 Pisze się ,,rzuciłam'' :) Poza tym notka ciekawa :)

    Zapraszam na nowy post ;3

    ReplyDelete
  25. śliczne zdjęcie <3 kup sb w końcu zeszyty , a nie narzekasz :P

    ReplyDelete
  26. Świetne zdjęcia ! ;)

    ReplyDelete
  27. U mnie w klasie jest 18 dziewczyn i 12 chłopaków ;)
    A zdjęcia ładne.

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*