6.03.2012 ♥ Dzień Jessiki - Sprzeczka.

Tuesday, March 06, 2012

Cześć. Dzisiaj miałam niestety na 8. Rano kłóciłam się z mamą i przez to się spóźniłam. Na szczęście pierwszy był w-f. Nic mnie nie ominęło ciekawego. Dzisiaj na dworze dość zimno jest. Co prawda słońce świeci i może ono zmylić ; ) W szkole było całkiem ok. Na angielskim znowu mi trochę "odwalało". Nie wiem czemu, ta lekcja jest energetyczna jak na moje. Na religii dzisiaj kłótnia. Moja koleżanka kłóciła się z katechetą całą lekcję. Mieliśmy też kartkówkę, nie napisałam nic więc wiem jakiej oceny mogę się spodziewać. Weronika zmusiła mnie do pójścia na kółka z angielskiego. W końcu się zgodziłam. Nie żałowałam było bardzo fajnie a ja jak zwykle śmiałam się i nie pracowałam. Po szkole poszłam zanieść plecak i poszłam do Wery. Nudziliśmy się, a ja bawiłam się jej statywem. Nie mam pojęcia czemu cały czas na jej statyw mówiłam "obiektyw". Dziwna sprawa. xd  Później poszłam z nią do miasta. Ja nic nie kupiłam, przy sobie nie miałam pieniędzy ale nawet spodobała mi się pewna bluzka i koszula. Muszę się zastanowić. ; ) Wera kupiła bluzę i spodnie dresowe. - Ja doradzałam. Jak wracałam do domu to spotkałam kolegów i koleżanki. Dowiedziałam się o pewnej "zadymie" w którą jestem wplątana. Można powiedzieć, że wczoraj wyśmiewałyśmy się z takiej jednej pod jej zdjęciem. Wszystko było na żarty aczkolwiek jej mama zrozumiała inaczej. Wydrukowała komentarze i poszła z kartką do mojej koleżanki. Później też chciała do mnie, oraz musiałam usunąć komentarze spod zdjęcia. Dobra mniejsza już oto. Najpierw uprzedziłam mamę o tej kłótni i że ktoś może się zjawić z pretensjami. Także mamę nastawiłam aczkolwiek krzyczała trochę. Właściwie dajmy sobie spokój. Nie muszę się z nią lubić. Nie zaczęłam bezinteresownie. Ona mnie również wyzywała. A ja się nie dam, nie lubię sobą pomiatać.
Byłam też trochę dzisiaj u Ady. Jutro mam na 10. Super, wyśpię się. Znowu zapomniałam kupić zeszytów... wścieknę się, za każdym razem muszę pisać w brudnopisie i udawać, że mam zeszyt. To robi się pomału nudne. Dzisiaj odebrałyśmy z kółka ciasta. Wielki kawał sernika - był pyszny, oraz jabłecznika też mi smakował. Jednak to sernik bardziej mi smakował ; )

Dzisiaj pewna blogerka poprosiła mnie o przeprowadzeniu wywiadu.
Można go zobaczyć tutaj : http://me-life-m.blogspot.com/
* Chciałabym przeprosić za małe błędy, jakie postąpiłam w wywiadzie. Miały zostać poprawione ale tak to jest jak na gg się pisze. Z setką ludzi + wywiad. ` Proszę o wyrozumiałość ; ) Możecie powiedzieć co sądzicie na temat moich wypowiedzi, jeżeli chcecie.

jedyne z dziś. 


słodziakowate - misiowate z kieeedyś.
Kamerkowe < 3

Cześć ; *

You Might Also Like

31 KOMENTARZE

  1. świetnie się wypowiadasz i ciekawe są twoje wypowiedzi ;)
    fajne zdjęcie ;D

    ReplyDelete
  2. bardzo spodobal mis ei twoj wywiad a co do tej akcji to dobrze ze jednak jej sie postawilas to ona pierwsza zaczela zazdroszcze jutrzejszej szkoly dopiero o 10 ja mam na 9 ale godzinke jeszcze bym chetniej polezala no ale coz ;d

    ReplyDelete
  3. slodkie to zdjecie z misiem sliczne niebo dzisiaj mialas ;))

    ReplyDelete
  4. witam masz dobry tytuł bloga fakt nadzieja to podpora wielu ludzi ale jeszcze lepiej jest marzyć gdyż człowiek sie nakręca dzięki marze zapraszam na swoje stronki
    http://mojkonarab.blogspot.com
    http://budownictwonowoczesne.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. tez kiedys mialam podobna sytuacje na wakacjach z komentarzami pod zdjeciem, bylo dla jaj a kolezanki mama tej dziewczyny powiedziala ze wszystko wydrukowala i pojdzie z tym do prokuratury, no myslalam ze sie wtedy poszczam ze smiechu ahhahaha XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. No to nie tylko ja miałam taką sprawę ; P
      Ty jeszcze lepiej xd.

      Delete
  6. sliczne masz oczka :) i niema to jak sloko za oknami :)

    ReplyDelete
  7. swietna notka i zdjecia :)

    zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  8. Słodziutkie zdjęcie z misiem :)))

    ReplyDelete
  9. misiaaaaaaaaak :D
    odwala mi, ale to wina kościoła!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  10. Bardzo fajny wywiad:)
    Śliczne zdjęcia:*

    Zapraszam do mnie^^

    ReplyDelete
  11. Tylko żebyś nie poszła do więzienia! Zamałabym się. No chyba, że będziesz miała tam laptopa iopiszesz 'dni w więzieniu'.
    A poza tym to ja tak sobie często myślę: Ciekawe, co teraz robi Jessika???
    I chyba też założę sobie takiego bloga co ty, bo teraz piszę w takim pamiętnku na papierze i sądzę że w internecie lepiej. Co o tym sądzisz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahahahaha ; )
      Dobre ; >
      Nie pójdę do więzienia, mała sprzeczka z resztą nie pisałam jej nic strasznego ; P
      Już po wszystkim.

      Miło, ze myślisz o mnie ;p

      Delete
  12. ładne te chmurki (;
    mmm sernik ;D
    Tak pół roku temu miałam podobną zadyme jaką miałaś ty.Dziewvczyna wydrukowała komentarze i zaniosła mojej wychowawczyni ;/

    ReplyDelete
  13. Świetny wywiad :)
    Urocze zdjęcie z misiem.
    -----------------------------
    create--yourself.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ladne. ;D zapraszam do mnie. xdnatuuuxd.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. miałam dzisiaj wf na dworze. Zimno,ale słońce świeci.

    ReplyDelete
  16. Ja na angielskim też się lenię ;) I popieram to co napisałaś- nie trzeba wszystkich lubić. wolę jabłecznik, chociaż nie przeczę, że sernik jest niesmaczny ^^ Ładne zdjęcia, już to mówiłam, ale powtórzę: bardzo ładnie wychodzisz na zdjęciach.

    ReplyDelete
  17. to ostatnie zdj najpiękniejsze <3

    ReplyDelete
  18. Ostatnie zdjęcie jest urocze :).

    moveyourimagination.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. śliczne zdjęcia :D
    zapraszam ;3

    ReplyDelete
  20. nie ma co się przejmować :) a ostatnie zdjęcie jest urocze ♥
    zaraz luknę wywiad :)
    obserwujemy? ;>

    ReplyDelete
  21. U mnie cała grupa na angielskim zasypia, kiedyś o tym napisze u siebie na blogu, hahahah^^ Będzie dobrze:* Ładne zdjęcie:)
    Zapraszam:)

    ReplyDelete
  22. Bardzo ciekawy blog :)

    Zapraszam na www.alison-hale.blogspot.com oraz na moją stronę na facebooku https://www.facebook.com/pages/Paznokcie-Nails-by-Alison-Hale/236826069744206

    ReplyDelete
  23. Haha ciekawa sprawa ; )
    Śliczne zdjęcia. A to misiakowate jest urocze ♥

    ReplyDelete
  24. ale sweet zdjęcie ;** nie daj się Jessika!

    ReplyDelete
  25. Ładne zdjęcie ! ; )
    Nie przejmuj się tą aferą. Ja ostatnio kłóciłam się z siostrą od religii w pewnym sensie o psalm ;d Ona chce mnie zmusić do śpiewania psalmu w kościele xd

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*