5.03.2012 ♥ Dzień Jessiki - Kółko.

Monday, March 05, 2012

Cześć. Dzisiaj miałam na 9. Dzisiaj na lekcji pani spytała mnie czy przeczytałam lekturę - zamilkłam.
Dzień w szkole minął ok. Najlepiej zapamiętałam angielski ponieważ bawiąc się sprężyną od długopisu wbiła mi się ona w palec i nie mogłam wyciągnąć. - Oczywiście nie ukrywam, że bolało. ; )
Lekcja miałam właściwie do 15 ale poszłam jeszcze na kółko. Kiedyś opowiadałam, że się zapisałam ale nie chodziłam wgl. - kulinarne. Ja z Adą jako początkujące piekłyśmy coś łatwego. Donuty! ; ) Szczerze nie wyszły zbytnio ale to nasze początki. Właściwie na to kółko chodzi niewielka grupka dziewczyn ja z Adą jesteśmy najmłodsze. Inne dziewczyny robiły sernik oraz jabłecznik. Jutro rano idziemy posmakować < 3
Ponieważ ciasta musiały trochę postać. ^ ^ Do domu przyszłam kilka minut po 17. - Zjadłam obiad i włączyłam laptopa. Teraz pisze sobie z ludźmi ^^ - Namawiam pewną osobę by się zapisała na kółko. Ale szczerze wątpię czy się zapisze. 


jakieś stare, bo nie mam fot -,-
Idę zrobić sobie hamburgery.

Cześć ; *

You Might Also Like

30 KOMENTARZE

  1. mmm ;D zjadłabym sobie hamburgera :P ładne zdj. :)

    zapraszam ROZDANIE: http://budzacswiat.blogspot.com/2012/03/rozdanie.html

    ReplyDelete
  2. Mam podobny budzik ;)
    A co miałaś przeczytac ? D:

    ReplyDelete
  3. uuu ;c musial palec bolec wspolczucia biedactwo .Ladne zdjecie

    ReplyDelete
  4. no to 3 mam kciuki aby sie zapisała :) Powodzenia i pozdraiwam ! :)

    ReplyDelete
  5. aż zgłodniałam, jak przeczytałam ostatnie zdanie :D

    ReplyDelete
  6. mm kółko kulinarne ^^

    ReplyDelete
  7. Fajnie, że wasza szkoła organizuje takie zajęcia! (:

    ReplyDelete
  8. poszlabym na takie kolko <3

    ReplyDelete
  9. Zazdroszczę takich zajęć. W moim gimnazjum, liceum i na studiach nie było czegoś takiego, a uwielbiam piec! :( :P

    ReplyDelete
  10. kółko kulinarne ? fajna sprawa ;)

    ReplyDelete
  11. szkoda że u mnie nie ma takiego kółka.

    ReplyDelete
  12. ja dzisiaj w szkole w ogóle nie byłam ;D
    Boskie zdjęcie ;]
    Fajna notka i blog ;D

    zapraszam: www.kolorowy-swiat-mody.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. U nas takiego kółka nie ma ;/ Zazdroszcze..

    Zapraszam do mnie: my-colours-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. uwielbiam stare zegarki ^.^
    dziekuje za komentarz i zapraszam do mnie częściej ^.^
    jak chcesz możemy dodać do obserwowanych :)

    ReplyDelete
  15. Śliczny budzik ! ;D
    U mnie nie ma takich kółek ;(
    A nawet jeśli by były to jestem fatalną kucharką kuchnię bym spaliła ;D

    ReplyDelete
  16. ciekawe jest te kółko ; )

    ReplyDelete
  17. Ja bym się zapisała :)
    Brzmi bardzo ciekawie.

    ReplyDelete
  18. też chcę takie kółko ! :) smakowały donuty?

    ReplyDelete
  19. Jest mowa o rozstrzygnięciu konkursu na który się zgłosiłaś. ;)
    Zapraszam. ;*

    http://onomatopeiczniem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Nie słyszałam jeszcze o kole kulinarnym. Ale na pewno jest to świetna zabawa :)

    ReplyDelete
  21. Wspolczuje z palcem. Po za tym świetny blog :)

    http://niezrpzi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Mniammm ...
    Też chciałam się zapisać na kulinarne , ale nie mam z kim ; P .

    ReplyDelete
  23. ja bym chetnie poszla sobie na takie kolko :) mniam hamburgery :)

    ReplyDelete
  24. świetne takie kółko! chcetnie bym na takie poszła bo kocham gotować,ale niestety u nas w szkole nie ma ;/

    pozdro (;

    ReplyDelete
  25. Też bym chciałą na takie chodzić :)))

    ReplyDelete
  26. Aj, ja też chcę takie kółko ! Piekę tylko w domu, jedyne co umiem to szarlotka i murzynek ;p Ostatnio zrobiłam babeczki ;)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*