4.03.2012 ♥ Dzień Jessiki - Jabłko z mikrofali / tosty

Sunday, March 04, 2012

Cześć dzisiaj bardzo leniwy dzień. ^^ Cały czas w domu. W tej chwili nie mam nawet ochoty na pisanie notki. Padam, jest mi tak gorąco, zaraz rzucę się z okna dosłownie. -,- Dzisiaj też świeciło słońce na dworze, lecz tym razem na termometrach pokazywało 17 °C.  Ale jakoś zawiewało chłodem. Wczoraj w nocy jak jeszcze siedziałam w necie to wymyśliłam sobie pewien szybki przysmak. Pomyślałam, skoro jabłko można piec w piekarniku, to dlaczego nie w mikrofali? ` Nie miałam pojęcia na ile minut ustawić i czy jabłko nie eksploduje dlatego sprawdziłam w necie. Jabłko oskrobałam, podzieliłam na 4 części i pozbyłam się ogryzka. Jabłko grzałam 3-4 minuty, aż zrobi się miękkie. Po wyjęciu należy poczekać chwilę, ponieważ jabłko jest bardzo gorące. Później posypałam cukrem i cynamonem. Przyznam, ze pyszne. ; )

* Przygotowałam już karteczki do loterii. Postanowiłam zostawić pełny charakter loterii i samemu zrobić losy. ; ) Bez użycia internetu. Dlatego napisałam, ze macie ostatnią szansę do zgłaszania się. Pytacie mnie o wyniki. Więc czas macie do środy, w czwartek wyniki, a w piątek postarałabym się wysłać, a jak nie to ostatecznie w poniedziałek. Jeżeli ktoś nie będzie mógł podać adresu, wylosuję kolejnego zwycięzce. Nagroda nie przepadnie! ; > Dzisiaj jakoś zajadam się cały dzień ... nwm co mnie wzięło, ale może przytyję, no właściwie mam to w planach ale z racji tego, że cały czas rosnę to trudno przybyć mi na wadze. Od wczoraj zaczęłam sobie robić pyszne tosty. Nie chce mi się uruchamiać piekarnika więc wymyśliłam łatwiejszy sposób. Chleb wkładam do tostera. Aż będzie brązowy. - nie spalony. Później lekko smaruję masłem. Kładę szynkę lub salami a na to plaster sera. Następnie można położyć kilka plasterków ogórka i wstawiamy do mikrofali na 1 min. Po wyciągnięciu tostów z mikrofali smarujemy ketchupem lub majonezem. - Ja dodaję to i to ; )
Efekt pyszny i nie trudne danie do zrobienia, także polecam. Lecz jak za długo postoi ten tost to robi się twardy, wręcz nie do zgryzienia. Dlatego najlepiej jeść od razu. A nie kręcić się po całym domu po czym dopiero jeść. ; P Takie tosty są dość syte ale ja potrafię zjeść ok. 4 nawet gdy jestem dość najedzona.

` Oglądałam dzisiaj film Mamma Mia. Co chwile jakieś piosenki, podczas filmu zawsze musi być jakiś deserek. Dzisiaj postawiłam na kaszkę manną z polewą malinową. Teraz zdałam sobie sprawę, że muszę przeczytać książkę na jutro. Ale nie wiem czy zdążę ponieważ jeszcze jej nie zaczęłam. -,- I znowu zaczyna się to wszystko. - Tydzień ... jutro mam na 9. Chociaż jakiś mały plus.

losy. Na razie jest równe 60. - o ile dobrze policzyłam ; P


"Romeo i Julia" 
Ja już kończę. Chyba wyłączę laptopa, wezmę się za czytanie chociażby streszczenia lektury a potem idę zrobić sobie hamburgery bo już składniki przygotowane ; )

` A więc cześć ; * Dobrego tygodnia! ; >

You Might Also Like

45 KOMENTARZE

  1. My też mieliśmy czytać jakąś książkę ale ja nawet jej nie wypożyczyłam . ; ) .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też jej nie wypożyczyłam bo ja mam swoje lektury w domu ; )

      Delete
  2. Spróbuję z tym jabłkiem, tosty również wypróbuje! ; )
    Jabłko właśnie się grzeje. Mmm nie mogę się doczekać. Dzięki Jessi!

    ReplyDelete
  3. o,Romeo i Julia:)
    nie przeczytałam,ale fajne:)

    zmieniłam adres na: http://istorma.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Romeo i Julię czytałam z kumpelą na podziały roli . Hahah . Fajne to było :D

    ReplyDelete
  5. mmm.Ale mi narobiłaś smaka, chociaż jestem dopiero co po kolacji.;^^

    ReplyDelete
  6. Idę sobie robić te tosty, o których napisałaś :D

    ReplyDelete
  7. fajny przepis na to jabłko ;)

    ReplyDelete
  8. Romeo i Julia x d . przerabiałam ostatnio na lekcji ^^

    ReplyDelete
  9. super pomysły!
    +
    zapraszam do mnie ;*

    ReplyDelete
  10. Ładne zdjęcia. Lubię tosty. <3

    ReplyDelete
  11. Romeo i Julia - fajna książka. :)

    ReplyDelete
  12. moja siostra obecnie omawia Romeo i Julia :)

    ReplyDelete
  13. My 2 miesiące temu omawialiśmy Romea i Julię :)
    Streszczenie tylko czytałam:P

    dowciapna.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Jabłko z mikrofali? nigdy nie próbowałam ;p
    Dodałam post,:*

    ReplyDelete
  15. Sory za uwagę - Ale dziewczyno jak ty dużo jesz ;)
    hehe :D ja zjem jeden posiłek i już mam pełny żołądek :D

    ReplyDelete
  16. smacznych hamburgerów ^^.
    Mój tata zawodowo robi domowe hot-dogi. Zapraszam :D

    ReplyDelete
  17. uwielbima czytać Twoje notki.. :)

    ReplyDelete
  18. Fajny blog !!!dodajedo obs i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  19. ciekawy pomysł z tym jabłkiem ;) kiedyś spróbuję.

    ReplyDelete
  20. Na pewno spróbuję te tosty, no i może jabłko z mikrofali ;)

    ReplyDelete
  21. Ja kiedyś grałam Julię w przedstawieniu. :D Fajna lektura, chyba jedna z najlepszych. ;)

    ReplyDelete
  22. u was chociaz ciepło bo u nas było ok. +3C ;C
    jak ty dużo jesz xD

    ReplyDelete
  23. też teraz musze przeczytać "Romeo i Julia " -,- Ale jakoś nie chce mi sie za to wziąć ;)

    ReplyDelete
  24. Ja nie czytałam tej lektury hehe

    ReplyDelete
  25. FAjne pomysły ;p

    my-colours-world.blogspot.com Zaaapraaszam jest konkurs :)

    ReplyDelete
  26. te dwa pierwsze zdjęcia są super ;)

    ReplyDelete
  27. mi sie podobała ta ksiazka :D

    ReplyDelete
  28. Nie chciało by mi się robić tylu losów. Ale pomysł fajny.

    Zapraszam do obserwacji ( najlepiej publicznej :] ) i komentowania.
    Notka co tydzień

    http://thoughts-tangled-in-pictures.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Za dużo jesz ; P .
    I miłego czytania . xd .

    ReplyDelete
  30. ja nie czytalam Romea i Julii ;p

    ReplyDelete
  31. mniam, piszesz o takich pyszniastych rzeczach, a ja głodna tu siedzę ;p

    ReplyDelete
  32. Ciekawy pomysł z tym jabłkiem :).

    moveyourimagination.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. książka boskaa ♥ blog świetny :)

    ReplyDelete
  34. mmmmm kaszka manna (; uwielbiam ja ;D tylko ja wsypuje co niej cały cukier waniliowy (; jest naprawdę pycha (;
    miłego czytania książki i dzieki za wszytkie komentarze ;D

    ReplyDelete
  35. Czy Ty oby na pewno nie jesz za dużo? Za kilka miesięcy będziesz wyglądała jak mój kolega z klasy którego nazywamy Pączek. a więc chyba wiesz jak wygląda... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, nie jem za dużo ; )
      Mi to nie grozi, wgl. nie mogę przytyć ; >

      Delete
  36. Moja mama robi takie pieczone jabłuszka w mikrofali xd
    Nie czytałam jeszcze Romea i Julii, ale podejrzewam, że może być w miarę okej xd

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*