3.03.2012 ♥ Dzień Jessiki - Ciepło! ; )

Saturday, March 03, 2012

Cześć. Dzisiaj na prawdę wiosna! ; ) Z rana już poszłam na zakupy z mamą i siostrą, ponieważ zdałam sobie sprawę, że w kozakach nie będę chodziła. W pewnym sklepie obuwniczym spodobały mi się buty. Chciałam właśnie coś takiego.

bez lampy/ z lampą

Będzie się teraz pokazywać często ^^  Kupiłam też sobie dzisiaj kolczyki oraz pomadkę ochronną.

Od razu gdy wracałam z zakupów poszłam do Ady. Wyciągnęłam ją na rolki. Było fajnie. ^^ Gdy jechałam z  górki zaliczyłam "glebę" i to przez Adę ponieważ trzymała się mnie. xd Ale nic się nie stało. Upadłam mogę powiedzieć "klasycznie" ponieważ w pozie jak na balecie. Haha ; )  Później poszłyśmy do mnie. Chciałam wyjść z Adą na zdjęcia ale muszę przyznać, że straszny leń z niej a jak się z nią umawiam to za 2 godziny przychodzi po ustalonym czasie.  Ogólnie dzisiaj jest tak ciepło, że wyciągnęłam z szafy skórzaną kurtkę. ; )
Na termometrze było w słońcu 21°C. Ahh jak pięknie. Nie mogę się doczekać kwiatów i zieleni dookoła.
Dzisiaj miałam zrobionego kłosa, który szybko się rozwalił ; P
No i kokardka < 3 ` Ulubiona ♥

A poniżej sesja "samowyzwalaczowa" Ale nic ciekawego nie wyszło. Wiec macie jedno x]

z okienka ; P

Od mojego < 3
Uwielbiam go, to nic że to nie Nikon. Nikony niektórzy kupują sobie tylko dla szpanu. Ale oczywiście
użyłam słowa "niektórzy" - nie wszyscy ; >

Czy u was też było tak słonecznie i ciepło? ; )

Dzisiaj miałam malowane w łazience ; ) Hmmm fiolet. Wygląda bardzo ładnie. ; >

A teraz zmykam zajadając się chipsami ^^ 

Cześć ; *

You Might Also Like

74 KOMENTARZE

  1. Świetne zdjęcia :).

    moveyourimagination.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Śliczne zdjęcia , u mnie również cieplutko ( 25 stopni :D ) Śliczne buty , ja przeżuciłam się na skórę i adidasy ;D

    Zapraszam na nicole-erd.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ładne te kokardki <3
    Ślicznie wyglądasz na zdjęciu:*

    dowciapna.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Wielbię Twoje włosy <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo mi miło. O moich włosach już wiele pozytywów się naczytałam ; p

      Delete
  5. Fajne buty :)
    U mnie też bardzo słonecznie ;)

    ReplyDelete
  6. O piękne te zdjęcie z okna, fajne zakupy ;P Ja też już się nie mogę doczekać, jak będzie ciepło, będzie się chodzić bez kurtek i w balerinkach , Czekam na to !

    ReplyDelete
  7. u mnie tak ^^ ale było tylko + 5 C i wiało :< ale i tak wyszłam na dwór też na rolki :)

    ReplyDelete
  8. super buty! ;-) w końcu jest słońce !

    ReplyDelete
  9. taaak, u mnie też dzisiaj była piękna pogoda ;*
    świetny warkocz <3 ;D

    ReplyDelete
  10. buty są super ;)
    ale fajnie miałaś, u mnie nie było aż tak ciepło... :)

    ReplyDelete
  11. u mnie też świeciło dziś słoneczko <3

    ReplyDelete
  12. Ładny kłos, ładne zdjęcia i widok z okna <3 Też chcę już żeby wszystko się zazieleniło na dworze, nawet koleżanka zamówiła już u mnie sesję! :D Ogólnie, świetny blog. :)

    ReplyDelete
  13. Jak się nazywał sklep ? : >

    ReplyDelete
  14. ładne butki :)
    u mnie było tylko 10°C

    ReplyDelete
  15. u mnie też wiosennie!
    ładne buty i cudna fryzurka:)

    ReplyDelete
  16. Śliczne buty ;D
    Oraz odwdzięczam się;D

    ReplyDelete
  17. śliczne te buty ! Uwielbiam takie ♥

    ReplyDelete
  18. U mnie też słonecznie. Buty są na prawdę przepiękne! Bardzo lubię takie zwykłe pomadki ochronne, ponieważ są niezawodne i nie można porównywać ich z błyszczykami różnych firm. Kolczyki, przyznam są urocze. Chyba lubisz kokardki. - Ja również. Kłos wyszedł bardzo fajnie ; )

    Ja również uważam, że NIKONA ma się dla szpanu. Nic poza tym. Np. twój FujiFilm nie równa się nawet z nikonem. Chodzi mi o to, że nie trzeba mieć nikona by móc robić tak wspaniałe zdjęcia jak ty. Myślę, że po prostu masz do tego talent. Radzę Ci zapisz się na różne kółka zainteresowań i zgłaszaj swoje prace do konkursu! Jesteś niesamowita ; )

    Życzę sukcesów i rozwijania swojej pasji.
    Pozdrawiam, Arielis ♥

    ReplyDelete
  19. Kocham fujifilm!
    A szczególnie ich suuuper aparaty :)

    ReplyDelete
  20. U mnie też było mega ciepło niestety ja musiałam jak co sobotę ogarnąć swój pokój ^^

    ReplyDelete
  21. buty całkiem , całkiem :)

    zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  22. fajny blog i świetny ten warkocz ! : )

    pozdrawiam i zapraszam:
    http://monique-rehmus.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. fajne buciki :)
    zapraszam do mnie i bardzo proszę o kliknięcie w bannerek w najnowszym poście :)

    ReplyDelete
  24. Fajne buty, sama myślałam o czymś podobnym na wiosnę ;]

    ReplyDelete
  25. Świetne buty ;D
    Ale miałaś cieplutko, u mnie też pogoda nie najgorsza! (:

    ReplyDelete
  26. Śliczne buty i kolczyki <3

    ReplyDelete
  27. Śliczne są te buty. <33 Oczywiście będę obserwować i czytać. :)

    ReplyDelete
  28. Fajny dzień! :D
    Kłos z kokardką - przesłodki!
    Uwielbiam warkocze, kłosy i tp. ♥
    Sama teraz ciągle się w nie czeszę ;3
    Zapraszam! ^^

    ReplyDelete
  29. Bardzo fajne buciki :)

    ReplyDelete
  30. Niech żyje słoneczko!
    Uwielbiam Twój warkoczyk i kokardkę ;-)

    Ściskam i zapraszam

    ReplyDelete
  31. ładny kłos i prześliczne kolczyki! :*

    ReplyDelete
  32. wow! :O ale grube włosy! pozazdrościć. :>

    ReplyDelete
  33. Buty buty buty ! :3
    U mnie owszem, bardzo słonecznie i ciepło ( o ile można nazwać 8stopniu na plusie ciepłem w taki miesiąc jak marzec :) ). Pozdrawiam xoxo!

    ReplyDelete
  34. ja jeszcze nie zauważyłam szpanu nikonem ;p ogólnie lustrzanką, ale nie konkretną firmą. Świetne jest to zdjęcie z ptakami <3

    ReplyDelete
  35. Wyglądasz ślicznie w tym kłosie.
    Ja mam nikona i bardzo szpanuje. x.x
    robie co chwile zdjątka w lustrze, robie zdjęcia paska by było widać NIKON wielkimi literami. Kocham szpanować wszystkim. Oł jejejeje !.

    Kupiłaś przecudowne butki i kolczyki. Lubie takie pomadki ale niektóre strasznie capią. Zauważyłaś?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki.

      Nie zauważyłam, żeby pomadki ochronne "capiły". Każda ma delikatny zapach ; )
      ` A w jaki sposób na twoje "capią"? ; ]

      Delete
    2. Raz miałam pomadkę która śmierdziała sam płyn do naczyń. - nie przyjemne.

      Delete
    3. Ja również kiedyś taką powąchałam, rzeczywiście nieprzyjemnie się takiej używa. ` Dlatego trzeba powąchać zawsze błyszczyki, ponieważ zdarzają się jeszcze gorsze. ; )

      Delete
  36. Podobno moja koleżanka miała raz pomadkę która śmierdziała wymiocinami.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czuję obrzydzenie, ohyda...

      - Dobra nie spamujmy.

      Delete
    2. Haha, rzeczywiście niezbyt smacznie. Ja też uważam to za obrzydliwe.

      I też uważam, że nie warto spamować. Jessi i tak nazbiera normalne komentarze NIE spam. ; ) Bo ma superaśnego blogaska.

      informejszyn.blogspot.com

      Delete
  37. Czeeeeeść. Nawet nie wiesz jak ja się Jessi za Tobą stęskniłam. Zaniedbałam bloga. Postaram się wchodzić częściej i mam nadzieję, że popiszemy ze sobą kiedyś. ; * Ale ty już masz dosłownie mega sławnego bloga, aż głupio mi się pisze z popularną osobą. Ale ogólnie to dla mnie przyjemność. Lukaj do mnie < 3 informejszyn.blogspot.com

    Co do twojego posta : Buty są mega ♥ Kolczyki urocze ♥ pomadka wiem jak pachnie. Mmm ♥ kłos wyszedł świetnie ♥, + ta kokardka ♥, widoczek z okna i te ptaki ♥. Znam szpanerów najczęściej właśnie Nikonkiem. ^^

    Uwielbiam twojego bloga! < 3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziewczyno, nawet znaku życia po sobie nie dałaś -,-
      Haha, popularna? Mhm. Dzięki ale trochę wielkie słowo : )

      Dziękuję za pozytywy ; ) ` Miło mi.

      Delete
  38. Świetne te butki .Wiosna ...
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili .

    ReplyDelete
  39. śliczne zdjęcia :)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie :* :)

    ReplyDelete
  40. śliczne buty i kolczyki są słodkie ♥♥
    :)

    ReplyDelete
  41. U mnie jest bardzo słonecznie :D

    ReplyDelete
  42. Butki są śliczne! ♥ I kolczyki też. :) Takie delikatne. ♥ Lubię takie. :D A zdjecia bardzo ładnie ci wszyszły. :) Też często wpinam kokardki we włosy - są takie urooocze! ♥
    U mnie jeszcze niestety tak ciepło nie jest, a szkoda. ;C Ale powoli się ociepla coraz bardziej, jeszcze trochę i może też będzie 20 stopni. ;d

    http://szafa-aleksandry.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. U mnie było bardzo słonecznie, ale tylko 3°C więc zimno.
    Zapraszam do mnie ;*

    ReplyDelete
  44. super są te buty, miałam sobie je kupić :D

    ReplyDelete
  45. Super buty . Kolczyki są słodkie ! :)

    ReplyDelete
  46. Ładne buciki i śliczny warkocz :)

    ReplyDelete
  47. u mnie też tak ciepło ;)

    ReplyDelete
  48. z moich włosów nie da się zrobić kłosa (; są za bardzo postopniowane ;)

    ReplyDelete
  49. Warkoczyk! *.*
    Śliczny! :)

    http://urherts.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. u mnie jeszce nie tak ciepło ;((
    a tylko czekam na wyciągnięcie rolek <3 (;

    ReplyDelete
  51. fajne buty + GENIALNA fryzura :-)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*