2.03.2012 ♥ Dzien Jessiki - Czuć wiosnę ; )

Friday, March 02, 2012

Hej. Dzisiaj miałam na 8. Dzień w szkole minął ok. Na matematyce musiałam się przesiąść, ponieważ pani nie wytrzymała naszego gadania z Adą ^^ Dzisiaj pogoda na prawdę była niesamowite. Piękne słoneczko i ciepło. Na przerwę wyszłam bez kurtki i nawet nie było mi zimno. Chcę aby taka pogoda była już cały czas. Od razu miałam ochotę wyjść na rolki. Nie wiem czemu po prostu dawno nie byłam. Dzisiaj w domu znalazłam z wycieczki szkolnej suszony bukiecik kwiatów i zrobiłam kilka fotek ; )

 Widok z okna ; p - kościół ( za górami za lasami ) haha ; D
Później poszłam z Adą do miasta. Najpierw do małego sklepiku po nasze ulubione gumy ^^ Później do biedronki. Kupiłyśmy tam energetyka. Zawsze nie możemy go dokończyć. ; D
Później poszłyśmy do rossmann'a i długo tam siedziałyśmy. Ada wybierała "fluid" nie wiem z jakiej firmy ale z jakiś tych znanych może z Maybelline lub Rimmel. - Nie mam pojęcia. Nie zwracałam zbytnio uwagi. ; )
Później poszłyśmy do Ady. Był wyścig do łazienki, tak opiłyśmy się tego energetyka, że nie mogłyśmy iść. ; P
Różniej u Ady zrobiłyśmy sobie śnieżkę ^^ Obejrzałyśmy "Pierwszą Miłość" i poszłam do domu. Teraz oglądam na AXN spin HD program pt. "Japońska szkoła przetrwania". Bardzo fajne ; )

Japońska szkoła przetrwania (1) 
 Właśnie ostatnie zadanie, finał. Jestem ciekawa kto wygra! ; p 
 
Cześć ; *

You Might Also Like

35 KOMENTARZE

  1. śliczne zdj !
    ja tez tak strasznie się ciesze tą pogodą ! ;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  2. Śliczne zdjęcia ♥
    Ja chcę już wiosnęęę ;>

    ReplyDelete
  3. Pogoda jest na serio bardzo ładna ;).
    + Jessika dziękuję za kurtkę ^^ . Jest cieplutka < 3.

    ReplyDelete
  4. ja tam na niektórych lekcjach też cały czas gadam i nauczyciele się na mnie patrzą, a ja udaje, że tego nie widzę :D

    ReplyDelete
  5. Ładne zdjęcia :]
    W końcu czuć wiosnę^^

    dowciapna.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Oj pogoda jest piękna :>

    ReplyDelete
  7. też chciałam iść na rolki <3
    a bukiecik śliczny ^^

    ReplyDelete
  8. ładne zdjęcie Kościoła :>

    ReplyDelete
  9. ładne zdjęcia :>
    obserwuję :)

    ReplyDelete
  10. Eeeee...? Chodziłyście jak pijane po energetyku..???


    P.S. Sorry że pisze z Anonima ale mi się ktoś włamał na bloggera.. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hhaha. Nie pijane ;D
      Wspomniałam przecież o toalecie. Tak się napiłyśmy, że dojść nie mogłyśmy bo miałyśmy potrzebę załatwienia się xd

      Współczucie.

      Delete
  11. U mnie dziś było deszczowo, wgl chmury :/ Ale robi się coraz cieplej :)
    "W marcu jak w garncu" ;3
    Zapraszam! ;* ^^

    ReplyDelete
  12. Śliczne zdjęcia.
    Już chcę wiosnę! ~~
    Dziękuję za komentarz.

    ReplyDelete
  13. ` Haha fajniee xdd . !
    Wiooosnaa . ; <<

    ReplyDelete
  14. śliczne kwiaty , obserwuje , ty też byś mnie zaobserwowała ?

    ReplyDelete
  15. ładne zdjęcia :)

    dzięki za komentarz!

    ReplyDelete
  16. Urocze zdjęcia!:**
    Dodałam notkę! Zapraszam:*

    ReplyDelete
  17. Masz rację, pogoda za oknem naprawdę ładna! :) /Z

    ReplyDelete
  18. fenomenalne zdjęcia:)
    ja tez czekam na wiosnę i chcę żeby było coraz cieplej :)

    ReplyDelete
  19. U mnie też już coraz cieplej i mam nadzieję, że tak zostanie ;)
    Zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  20. hahaha! widzę, że świetnie się bawiłyście ♥

    + widziałaś 2 nowe wpisy na wardrobe-victory.blogspot.com?

    ReplyDelete
  21. . u mnie pogoda jest cudowna . ładne zdj. <3

    ReplyDelete
  22. Ja też chętnie bym wyszła na rolki (;

    ReplyDelete
  23. Te kwiaty mnie zainspirowały, muszę ci przyznać że fotografie w tej oto notce na prawdę Ci wyszły powalająco, praktycznie podobnie do profesjonalistów posiadających wielkie lustrzanki, z wielkimi lufami. Jesteś dla mnie inspiracją, ponieważ pokazujesz, że to trzeba potrafić umieć zdjęcia robić, a nie tylko szpanować sprzętem. Ja mam lustrzankę. Słyszałam wiele pozytywów na temat moich fotografii, lecz ja uważam, że ty lepsze robisz ode mnie zdjęcia. Sama nie wiem czemu. Po prostu ja nie mam tego wrodzonego talentu do zdjęć tak jak ty. Ja tylko rozwijam pasję, która zainspirowała mnie od jakiegoś czasu. A ty już pewnie jako mała dziewczynka pstrykałaś fotki. Haha ; )
    Jestem pełna podziwu. Nie chodzi mi tylko o te zdjęcia z tego postu, lecz o wszystkie. Nawet nie wiesz jak kupno aparatu "poprawiło" twoje życie. Chodzi mi o bloga. Blog stał się bardziej popularny. Przybywało komentarzy. Po pierwszych zdjęciach już miałam wrażenie, że robisz "ok" zdjęcia. A teraz wiem, że robisz wspaniałe zdjęcia. Z czasem będziesz robiła cudowne fotografie i zobaczysz, że będziesz miała plany zostać fotografką. ; )

    Brak negatywów na Ciebie Jessiko! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wulkan energii. O.o

      Oh i ah. Dziękuję ; *

      Delete
  24. Kaktus ♥ Fotki są świetne Zapraszam do mnie http://kaktusik12.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*