13.03.2012 ♥ Dzień Jessiki - Zdjęcia ; ]

Tuesday, March 13, 2012

Cześć kochani. Dzisiaj miałam na 8 do szkoły ale przyznam, że jakoś szybko się pozbierałam. Dzisiaj miałam sprawdzian z biologii, właściwie dowiedziałam się o nim dzisiaj, chwilę przed sprawdzianem. Myślę, że mało wiele poszło. Chciałabym chociaż 4. W szkole lekcje minęły całkiem ok. Dzisiaj najbardziej pamiętam spójrz inaczej ; * Lekcja była na prawdę super. Każdy miał przypiętą kartkę na plecach i każdy miał pisać coś miłego tej osobie. Nazbierało mi się tego trochę < 3 Cała klasa pisała ^^ Później pisaliśmy sobie anonimowe liściki. Tzn. pisaliśmy miłe rzeczy lub coś i daliśmy karteczkę pani, potem pani to rozdała i każdy coś dostał. Ja dostałam 4, przyznam, że było tak mało czasu na te liściki. I te osoby które mi nie zdążyły napisać powiedziały mi osobiście coś miłego ; ) Na prawdę ta lekcje była świetna. ; >
Po szkole porobiłam sobie trochę zdjęć z serii "samowyzwalaczowo". ^^

 Nwm, czemu ale moje ulubione z dzisiaj.
 
Była zabawa z tuszem xd 
Oczywiście byłam czarna ^^
Dzisiejsza chustka ; >
Dzisiejszy outfit. 
 Teraz leżę i się nudzę. ` Idę poczytać wasze blogi ; )

Cześć ; *

You Might Also Like

79 KOMENTARZE

  1. świetne masz te zdjęcia (; szczególnie w bandanie (;
    zapraszam do mnie (;

    ReplyDelete
  2. widze twoj tusz ma fajna szczoteczke :D :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, reklama tuszu do rzęs z gumową szczoteczką xd

      Delete
  3. bandanaa <3
    ładna jesteś ; )

    ReplyDelete
  4. też chcę taki pierścionek, cudny jest <3

    ReplyDelete
  5. Pierścionek świetny.

    ReplyDelete
  6. prześlicznie Ci w tej grzywce <3 i ta bandanka ... ♥♥♥

    ReplyDelete
  7. TAK PIERŚCIONEK ŚWIETNY *.*

    ReplyDelete
  8. Świetny pierścionek ;D

    ReplyDelete
  9. Super zdjęcia! I prze-fajny pierścionek! ;DD

    ReplyDelete
  10. Też miałam takie lekcje ^^
    A tak wgl , fajna chustka ! :)

    ReplyDelete
  11. Też lubiłam takie lekcje :) Bardzo ładne zdjęcia :>

    ReplyDelete
  12. Śliczne zdjęcia jak zawsze :))
    Pierścionek CUDNY :)

    ReplyDelete
  13. podoba mi się twoja chusta :)
    zapraszam ^^

    ReplyDelete
  14. Masz bardzo ładne oczy ;D
    Obserwujemy?
    Zapraszam do mnie http://zwariowana-bajka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Ale ładny pierścionek. Fajne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  16. masz świetny ten pierścionek :D

    ReplyDelete
  17. Dziękuję ;*
    Tak, Gimp i Photoscape :)

    ReplyDelete
  18. sliczne zdjecia ladny pierscionek outfit i bandana ;) oraz ladnie ci w grzywce na boku ^^

    ReplyDelete
  19. Fajne zdjęcia.
    Pierścionek wyjebany w kosmos <3
    Bandanka też świetna ;3
    Zapro ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, widzę że pierścionek tym razem zdobył największą popularność ; )

      Delete
  20. w bandamce wyglądasz świetnie ;> boski pierścionek ;3

    ReplyDelete
  21. Podoba mi się pierścionek ;) Fajny strój.

    ReplyDelete
  22. Sliczne zdjecia. Hehe reklama tuszu ^^

    ReplyDelete
  23. Mega pierścionek ^^

    ReplyDelete
  24. faktycznie to pierwsze mi się podoba! :)
    zapraszam ;)

    ReplyDelete
  25. O ja. Jaki fajny pierścionek.


    Zapraszam do komentowania. Nowa notka

    http://thoughts-tangled-in-pictures.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. najważniejsze,ze dzien dobrze minął:) fajną zabawe mieliście:)
    pozdrawiam:*

    ReplyDelete
  27. świetny pierścionek :))

    ReplyDelete
  28. cute ring!

    http://initialed.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. oj nie wiem kiedy dodam filmik jakiś :C

    ReplyDelete
  30. Wyglądasz świetnie!
    Strasznie podoba mi się Twój blog, lubię go czytać ;-)
    obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  31. ale fajny pierścionek :D

    ReplyDelete
  32. śliczny pierścionek*.*

    http://mealm.blogspot.com/ Zapraszam. ;33

    ReplyDelete
  33. Prześliczny ten pierścionek.;P Zapraszam do mnie na nowego posta: http://swiat-marzenia.blogspot.com/2012/03/pytaniaodpowiedzi.html Pozdrawiam.;*

    ReplyDelete
  34. Widzę, że dobrze się bawisz w szkolę ;D
    Chociaż mi dzisiaj też nieźle szło !
    Aż 4 piątki !! :)
    Zapraszam do mnie na nową notkę, buziaki :*

    ReplyDelete
  35. U mnie w klasie też było coś podobnego z karteczkami (tyle, że przesyłano karteczkę do każdego), ale chłopcy wszystko zepsuli bo zaczęli na tych kartkach przezywać i zabawa się skończyła.

    P.S. Bardzo fajny pierścionek (gdzie kupiłaś? ;) ), a pierwsze zdjęcie faktycznie świetne ;)

    Pozdrawiam, Oliwia :)

    ReplyDelete
  36. Świetny pierścionek <3

    Ja pamiętam, że jakoś w podstawówce mieliśmy właśnie taką lekcje ;)

    ReplyDelete
  37. Świetne trzecie zdjęcie ;D
    pewnie się świetnie bawiłaś na lekcji ;)

    ReplyDelete
  38. Świetny blog!
    Ja już obserwuję;)
    Liczę na rewanż ;))

    www.akcjaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. mieliśmy podobną zabawę, a zdjęcia jak zwykle super! :)

    ReplyDelete
  40. ale fajny pierscioneczke masz :)

    ReplyDelete
  41. Hmm... też chcę taką lekcję :)
    Fajne zdj. ^^

    ReplyDelete
  42. Sliczny outfit a chusta zwlaszcza :)

    ReplyDelete
  43. śliczny pierścionek:)

    ReplyDelete
  44. z tą marzanną to masz racje ;)

    ReplyDelete
  45. Heh super ten pierścionek..

    Zapraszam do mnie- my-colours-world.blogspot.com

    Codziennie dodaję nowe posty :)

    ReplyDelete
  46. piękne zdjcia, zapraszam ;)

    ReplyDelete
  47. ej, śliczne zdjęcia :3
    zapraszam <3

    ReplyDelete
  48. pierścionek jest fajny :D
    +zapraszam, ;d

    ReplyDelete
  49. A jaki posiadasz aparat ? Tak, zgadzam się że najpiękniejsze zdjęcia wychodzą kiedy jest ciepło :) Gdyby nie ten zimny wiatr byłoby ciepło :D

    ReplyDelete
  50. Dziękuję! :) ojej też chcę taką lekcję!;p

    ReplyDelete
  51. kocham twój pierścionek :D

    [ look-took.blogspot.com ]

    ReplyDelete
  52. ale masz fajny pierścionek :)

    ReplyDelete
  53. świetny pierścionek i apaszka:)

    ReplyDelete
  54. o jacie,ale Ty ładna jesteś :) i ten pierścionek !

    ReplyDelete
  55. U nas też coś takiego było.:)

    Śliczne zdjęcia :*:*

    ReplyDelete
  56. świetny pierścionaeek .<3
    fajnee fotki .;p

    ReplyDelete
  57. Nową notkę wrzucaj! ;>

    ReplyDelete
  58. i fajnie Ci z ta bandamka ;)

    ReplyDelete
  59. 6 zdj najj ! :D ♥♥♥
    Świetny pierścionek :)

    ReplyDelete
  60. fajnie ci z ta bandanka zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga napewno sie odwdziecze <3
    http://longhairedgirlfashion.blogspot.com/2012/03/in-my-closet.html

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*