12.03.2012 ♥ Dzień Jessiki - Gościna u Pati ^^

Monday, March 12, 2012

Cześć. Dzisiaj miałam na 9. Postanowiłam wyprostować sobie dzisiaj włosy. Ledwie się spóźniłam do szkoły. Pierwsza była biologia. Ogólnie dzisiaj dzień w szkole minął ok. Dzisiaj nie było zajęć kulinarnych. A szkoda bo miałyśmy z Adą robić krówkę. ^^ Już od jakiegoś czasu zaczesuję grzywkę na bok. Koniec z prostą grzywką. Co prawda jeszcze nie ma odpowiedniej długości i wygląda to trochę dziwnie gdy ją zaczesuję na bok, no ale muszę jeszcze przetrwać aż będzie dobrze to wyglądać.
Dzisiaj dostałyśmy z Adą fazę na tablety, myślę że to tylko tymczasowe - przejdzie mi, bo właściwie sama nwm czy bym chciała. Tablety nie są drogie, wiec problemu nie ma no ale zastanawiam się, po co mi to? ` Mam laptopa, który jest mi bardzo bliski i jak wyjadę gdzieś to go pewnie zabiorę. Tylko właśnie tablet obmyślamy z Adą dlatego, że np. można go wszędzie zabrać. Na wycieczkę klasową, na wyjazdy kilku dniowe lub na noc do koleżanki. Jeszcze się zastanowię. Dzisiaj z Adą poszłyśmy do naszej koleżanki z klasy, jest ona teraz nową sąsiadką Ady, wszystkie mieszkamy na tej samej ulicy więc jest okej. U Pati było fajnie xd  ("Placki" - dla wtajemniczonych ; > Pati, Ada ♥ Planowanie nocki - materace ; * ) 
Jak przyszłam od niej to weszłam na neta. Dzisiaj dostałam 4 za pracę na lekcji i 1 za odpowiedź ustną. - nie ma czym się przejmować. Mam poprawić w poniedziałek ; >


dzisiejsze - kamerkowe <3 
Kosmos ^^
Dobra, nie mam zbytnio co pisać oraz nie mam zdjęć ciekawych. Ratuje mnie tylko moja kochana kamerka w laptopie, z której lubię korzystać. Przyznam, że jej jakość wcale nie jest tragiczna ; >

Pozdrawiam dwie damy : Ada, Pati ^^ Zasiedziałyśmy się ; * 

No i pozdrawiam też wszystkich czytelników, żeby nie było xd ; *

Cześć ; *

You Might Also Like

27 KOMENTARZE

  1. tez mialam faze na tablet, ale mi przeszlo ;)

    ReplyDelete
  2. jak już mówiłam w prostej grzywce fajnie wyglądasz :)
    mm krówki.^^ jak zrobicie to prześlij mi jedną xD

    ReplyDelete
  3. nawet w kamerce wyglądasz ślicznie ;)
    też mam takie fazy na różne opcje, ale szybko mi mija ;p

    ReplyDelete
  4. ale masz sliczna kokarde we wloskach :)

    ReplyDelete
  5. Świetne zdjęcia :)
    Kokardka <3

    ReplyDelete
  6. To miło spędziłaś dzień ;)
    Fajne zdjęcia ;>

    ReplyDelete
  7. J atez dzisiaj pierwsza mialam biologie sliczne zdjecia ^^

    ReplyDelete
  8. jaka super kokardeczka <3 :D fajny blog

    ReplyDelete
  9. macie zajecia kulinarne? Szkoda ze ja nie mam...
    Fajne zdjecia :D

    ReplyDelete
  10. fajnie ci z grzywką na bok ^^

    ReplyDelete
  11. Ładnie Ci z tą grzywką na bok:)
    Ahh kokardka!^^

    dowciapna.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Miałyście robić krówkę...mmm,mam świetny przepis :)

    ReplyDelete
  13. ładne zdjęcia i boska kokardka:D

    ReplyDelete
  14. Ślicznie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  15. Dziękuję za pozdrowienia i nawzajem ;D
    Ładniutkie zdjęcia ;-)
    Zapraszam do mnie na nową notkę ;)

    ReplyDelete
  16. Ładnie wyglądasz ^^

    ReplyDelete
  17. ale slodka kokardka ;)

    ReplyDelete
  18. dzięki :)
    śliczne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  19. Podobają mi się twoje zdjęcia :]

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*