11.03.2012 ♥ Dzień Jessiki - Nauka?

Sunday, March 11, 2012

Cześć. Zawsze oczekuję weekendów ale jak przyjdzie weekend to tak mi się nudzi, bardziej niż w szkole. W szkole mam z kim gadać i jestem w ciągłym ruchu a w domu to się lenię ... i nie wychodzę z domu. Tak dzisiaj spędziłam niedzielę. Leżąc i nic nie robiąc. Od wczoraj wieczora aż do późnej nocy oglądałam video blogi pewnych dziewczyn. Na prawdę strasznie mi się spodobały ich filmiki a w szczególności jednej. Nagrywa ona mnóstwo filmików na yt. Oto jej kanał - KLIK. 
Ogólnie dzisiaj strasznie się nudzę. Zastanawiam się czy w końcu wziąć się za siebie i zacząć się uczyć. Na prawdę to coś czego nie na widzę ale z jednej strony ... warto się uczyć. Jak byłam sama w domu to postanowiłam zrobić sobie najważniejsze notatki z historii. Zrobiłam dwie kartki przeczytam kilka razy i będę umiała chociaż te podstawowe rzeczy, które powinnam wiedzieć na jutrzejszą lekcję. Postanowiłam ogólnie poukładać sobie wszystko. O ile moje postanowienia się udadzą, to będę dziennie poświęcała chociaż 30 min. na przypominanie z lekcji w razie gdyby była kartkówka. Pierwszy semestr był dość ciężki, szkołę totalnie olałam i tak myślę, że najgorszej średniej nie miałam ale mogłoby być lepiej. (Nie pytajcie o średnią). Już 15 marca urodziny bloga, zastanawiam się co przygotować. Chcę by tamta notka miała dość ciekawa, więc coś zaplanuję. Ogólnie myślę, że trochę się zmieni ^^  Zobaczymy! ; )
Dzisiaj nie posiadam żadnych zdjęć, ale udało mi się coś wygrzebać ...

Same kamerkowe ...
"Galaktyka" < 3
kociak ; >
 "Maj oko < 3"
"buziaki"
 "sweet kokardka" xd
 "pasiasta"

Tak więc ... dzisiaj wygrzebane zdjęcia z kamerki ; >  Kocham tę jakość. ; p
Dobra zrobiłam się głodna, lecę . 

Cześć ; *

* Od czasu do czasu na fejsie będę coś pisać, także lajkujcie ; >
http://www.facebook.com/pages/Daj-like-/241634185872436

You Might Also Like

57 KOMENTARZE

  1. Ładne zdjęcia. Zapraszam do mnie:http://pamietnik-olkii.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. w weekend się strasznie nudzę, chyba że jakieś spotkanie jest ^^

    ReplyDelete
  3. Ja także olałam szkołę, a teraz muszę wszystko nadrabiać ;/
    Powodzenia jutro w szkole ;>

    ReplyDelete
  4. Ladne zdjęcia :) Pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  5. A ja się dzisiaj nie nudziłam, wybrałam się na zakupy ;D
    Powodzenia jutro w szkole ;D

    ReplyDelete
  6. fajne zdjęcia ;) Obserwuję.

    ReplyDelete
  7. też oglądam video blogi tej dziewczyny :D
    ładne zdjęcia..
    ja jutro mam poprawę z biologii, a nic nie umiem...

    ReplyDelete
  8. świetne zdjęcia ;D
    też ide się zaraz uczyć -.- biola!-.-
    powodzenia (;
    zapraszam do mnie ;D

    ReplyDelete
  9. sliczne zdjecia ja tez mozna powiedziec ze sie nudzilam nie uwzgledniajac porannej mszy .

    ReplyDelete
  10. niedziela zawsze jest nudna... aj.

    ReplyDelete
  11. śliczne zdjęcia :)
    ja prawie każdą niedzielę spędzam przed książkami :)

    ReplyDelete
  12. Miałam krzywkę na bok, ale niedawno ją ścięłam, bo zachciało mi się jakiejś zmiany -.- :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha u mnie właśnie taka sama sytuacja ; P

      Delete
  13. teraz znajomi mówią na mnie "zaczarowany ołówek" :D ale jakoś się muszą przyzwyczaić bo z tą grzywką jest mi wygodniej. co prawda nie wyglądam najlepiej ale cóż ^^ :D

    ReplyDelete
  14. nie no ty fajnie wyglądasz w prostej grzywce, ale wiadomo najważniejsze czuć się dobrze :> mnie prosta grzywka podobno postarza - nawet fajnie :D
    ale też na zdjęciu tego nie widać bo ja nie jestem fotogeniczna z lekka xD

    ReplyDelete
  15. fajnie wyglądasz w prostej grzywce, ale wiadomo najważniejsze czuć się w niej dobrze :> Mnie podobno postarza, mi to nawet pasuje ^^ Ale też na zdjęciu nie ma tego uroku, bo ja z lekka nie jestem fotogeniczna ;D

    ReplyDelete
  16. Ja też niestety mam mnóstwo nauki ;(.

    ReplyDelete
  17. Śliczne zdjęcia ;).

    moveyourimagination.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Bardzo ładne zdjęcia.;*

    Pozdrawiam;)

    ReplyDelete
  19. Jakie sweet focie kicia ^^

    ReplyDelete
  20. Ładne zdjęcia !

    Super, że poleciłaś Nam ten kanał ^^ ! Strasznie mi się spodobał ;d

    ReplyDelete
  21. fajne te zdjęcia "galaxy" <3

    ReplyDelete
  22. Uwielbiam te fotki <3
    Zapraszam do sb (:

    ReplyDelete
  23. nie ma to jak 'kamerkowe love' !
    zapraszam ;)

    ReplyDelete
  24. Tez sie dzisiaj nudzilam ale wole sie nudzić niż chodzić do szkoły .....
    W tym tygodniu mam same sprawdziany... -_-
    Muszę sie w końcu wsiąść za nauke

    ReplyDelete
  25. fajny blog :) zapraszam do mnie, jesli chcesz mozesz dodac do obserwowanych :)

    ReplyDelete
  26. jaka z Cb ślicznotka ^^

    ReplyDelete
  27. fajne fotki- zwłaszcza ta pierwsza:)

    ReplyDelete
  28. aleeee ty ładna jesteś. :D
    pozdrawiam i zapraszam do mnie: on-our-way-united.blog.onet.pl

    ReplyDelete
  29. uwielbiam te "kosmiczne" zdjęcia ;) lajknęłam Cię na Facebooku i Ciebie również zapraszam na mojego fan page'a KLIK ;)

    ReplyDelete
  30. jejku, a ja mam tyle nauki ;(

    ReplyDelete
  31. ja też spędziłam niedzielę bardzo leniwie :D
    nie mogę doczekać się notki z okazji urodzin bloga ;)

    ReplyDelete
  32. już wolę się nudzić i robić co tylko chcę, niż iść do szkoły ;)

    ReplyDelete
  33. Uwielbiam oglądać filmiki Dominiki ;))) Są takie naturalne ! ^^
    zabawne . 15 marca mamy w mojej szkole wywiadówkę , heheh ;pp

    ReplyDelete
  34. ja tak spędziłam cały weekend^^
    fajne zdjęcia

    ReplyDelete
  35. Myśle, że na urodzniny bloga powinnaś zrobić video ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, dostałam już wiele takich propozycji na gg. Zastanowię się nad tym ; )

      Delete
  36. haha! :D niestety niee..
    ale kiedyś kto wie!^^

    ReplyDelete
  37. Ładne zdjęcia.
    Moja niedziela to odsypianie i nauka :P

    ReplyDelete
  38. Bardzo ładne zdjęcia ;)! I co do tej użytkowniczki z yt, od razu za subskrybowałam <3!

    ReplyDelete
  39. Fajne zdjęcia ;D

    Zapraszam do mnie :)

    http://everyday-with-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. też mam dużo nauki ale jakoś nadążam z materiałem :)

    fromerly.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. No, ale nie ma to jak wakacje^^ Spoczko zdjęcia:)
    pozdrawiam, dodałam notkę:)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*