1.03.2012 ♥ Dzień Jessiki - Kolejny miesiąc.

Thursday, March 01, 2012

Cześć. No więc dzisiaj witamy kolejny miesiąc - marzec. Już jesteśmy bliżej wiosny ^^ A niedługo mamy Dzień Kobiet. Jeszcze troszkę. ` Dzisiaj miałam na godzinę 8. Gdy wstałam moje oczy były spuchnięte. Zasługa niewyspania się. Nie wiem co mam robić. Ostatnio tak trudno mi się zasypia. Dzisiaj lekcje minęły pozytywnie, lecz tak jak pisałam wczoraj czekał mnie sprawdzian z fizyki. Mówiłam wam, że nie umiałam a więc myślę, że dostanę jedynkę a w najlepszym wypadku dwójkę. - Takie życie. Niestety trzeba się uczyć jeżeli nawet tego nie lubimy. Dzisiaj koleżanki zadały mi pytanie czy uczę się dla ocen czy dla siebie? - Zaśmiałam się i powiedziałam, że się nie uczę ale gdy zdarza się, że nauczę się na sprawdzian ub kartkówkę to uczę się dla satysfakcji, że dostanę dobrą ocenę. Myślę, że nie przydadzą mi się niektóre przedmioty w życiu. Nie chcę być nauczycielką fizyki lub chemii te przedmioty mi nie wchodzą więc po co mam się męczyć? -,- Dzisiaj po szkole poszłam z Adą do trzech salonów meblowych. Już z pierwszym salonem miałyśmy problem... nie potrafiłyśmy trafić ale jakoś się udało. Drugi salon to lepiej nie wspominać. Haha ^^ Mała, ciekawa przygoda. Szłyśmy za strzałkami prowadzącymi niby do sklepu. Wylądowałyśmy gdzieś na ruinach. Zadzwoniłam do mamy. Mama mi nie pomogła bo była zajęta w pracy. Zadzwoniłam do taty, jakoś mi tłumaczył ale i tak nie zbyt zrozumiałam go, ja szłam całkiem inną drogą niż powinnam. - Skończyły mi się pieniądze na koncie od rozmawiania. Szłyśmy w końcu przez błoto, przy drodze leżał nieżywy beżowy kot.
Ada zaczęła piszczeć a ja właściwie nie wiedziałam o co jej chodzi. Jak go zauważyłam to szybko się odwróciłam i szłam przed siebie. W końcu doszłyśmy do salonu meblowego. Ale i tak nie tego co chciałyśmy. W tamtym meblowym można było się pogubić, myślę że to największy w mieście. Na trzecim piętrze najwięcej było łóżek. Nic specjalnego mi się nie spodobało. Żadnej fantazji. Wszystko podobne. No ale coś chyba wybiorę. Coś zwykłego. Niestety nie posiadam zdjęć żadnych sof, które mi się spodobały. Jak coś kupię to na pewno pokażę.
Teraz sobie siedzę, zajadam się czekoladowymi jajeczkami, które w środku mają jakby "chrupki". Głowa mnie boli. Musiałam wziąć tabletkę. Mam nadzieję, że się nie rozchoruję. ^^ A więc dzisiaj przeszłam dość sporo km. Nogi prawie mi odpadały ; P

Trzymajcie się. Dobrego miesiąca ; ) Ahh... wiosna ♥

Cześć ; *

You Might Also Like

29 KOMENTARZE

  1. ładne zdj.! :)
    zapraszam: http://budzacswiat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ach, uwielbiam te kwiaty ze zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  3. Ehh, ja ostatnio też nie mogę spać ;/
    Zdjęcie prześliczne - jak zawsze ;3
    Zapraszam ^^

    ReplyDelete
  4. mam takie same kwiatki :)

    ReplyDelete
  5. śliczne zdjęcie (;
    storczyki (;
    tez ostatnio widziałam nieżywego kota na ulicy ;(
    Edziaaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. boze gdybym ja zobaczyla takiego kota to bym sie pewnie poplakala ;c

    ReplyDelete
  7. też mi się zdarza zgubić, czasem nawet we własnym mieście ^^

    ReplyDelete
  8. Ja też od kilku nocy nie mogę spać -,-.
    Ładne zdjęcie.

    ReplyDelete
  9. ja też mam problem z zasypianiem- głównie przez moją bujną wyobraźnię xD

    ReplyDelete
  10. uwielbiam orchidee :)

    ReplyDelete
  11. Kocham storczyki :)
    Zdjęcie jest super !

    ReplyDelete
  12. Haha, widziałam kilka razy zdechłe koty. Straszne widoki.
    Prześlicznie wyszłaś. Storczyki są świetne!

    ReplyDelete
  13. Witaj , Witaj ! Śliczne zdjęcie, kocham storczyki !
    Zapraszam do mnie i liczę na rewanz ; Nicole-erd.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. śliczne zdjęcie ;D
    Fajny blog i notka

    zapraszam:www.kolorowy-swiat-mody.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Nie zła historia! (:
    Uwielbiam te czekoladowe kuleczki ;D
    <3

    ReplyDelete
  16. ładne zdjęcie! ^^
    ładny ten kwiat :)

    ReplyDelete
  17. właściwie to masz racje niektóre przedmioty wcale nam się nie przydadzą, ale mimo wszystko ja staram się uczyć :)

    ReplyDelete
  18. śliczne zdjątko! :) zapraszam na nowy post, buziak:)

    ReplyDelete
  19. Wiosna , wiosna , wiosna !! ♥♥♥
    Śliczne zdjęcie ; )

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*