10.03.2012 ♥ Dzień Jessiki - Ponuro.

Saturday, March 10, 2012

Cześć. Dzisiaj na prawdę ponura pogoda. Myślałam, że cały dzień przesiedzę w domu, lecz w pewnym momencie zostałam zaskoczona gośćmi. Ja na piżamie otwieram drzwi a tu Oliwia i Marcelina ; >
Powiedziałam, że raz dwa się ubiorę. One powiedziały, że za 10 minut będą. Raz dwa i byłam gotowa. Szłyśmy przed siebie, bez celu. Zaczął padać deszcz i wszystkie byłyśmy mokre jak szczury. Spotkałyśmy też koleżanki z klasy Marceliny, które poznałyśmy. ^^ Są bardzo sympatyczne i z jedną właśnie teraz piszę.
Jak wracałyśmy to Marcelina zaprosiła Adę do siebie ponieważ dawno się nie widziały i chciały spędzić ze sobą trochę czasu. Oczywiście byłam trochę zła, że mnie nie zaprosiła no ale trudno. Dzisiaj oglądałam powtórkę "Must be the music" - kuram Cię ♥

I też pooglądałam sobie trochę odcinków jakiegoś nowego serialu na Disney'u "Jessie". Ujdzie ; d
Dzisiaj dowiedziałam się, że na serio wiele, wiele osób zna mojego bloga. Co w tym złego?
Nic strasznego tu nie piszę, brak sensacji ^^ Dzisiaj nie mam żadnych zdjęć ... Sorki ; d

Cześć ; *

You Might Also Like

43 KOMENTARZE

  1. A ja też byłam na takim małym spacerku Xd

    To nic złego, że inni wiedzą o twoim blogu.
    Szczególnie, że masz tylu fanów :P

    ReplyDelete
  2. rozmieszyla mnie ta piosenka haha xd

    ReplyDelete
  3. ta piosenka jest super ; D

    ReplyDelete
  4. Kuram cię ... ♥.♥.♥
    No, no 599 obserwatorów, to nie jest mało... zazdroszczę :))

    ReplyDelete
  5. ogladalam to dobry byl nie ma to jak slowa wymyslone do muzyki :)))Pozdraiwma:)

    ReplyDelete
  6. Takie spontaniczne wyjścia potrafią poprawić humor. Zapraszam do mnie na nowy post, trochę smutniej niż na co dzień, ale warto zajrzeć! Pozdrawiam

    ReplyDelete
  7. kuram cię ;D
    pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  8. Ja nie mogę znieść tego serialu przez głos tej 'Jessie' ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trochę też mnie denerwuje ; P
      Ale da się wytrzymać ^^

      Delete
  9. Kuram cię :P Zapraszam ^^

    ReplyDelete
  10. Też oglądałam must be the music ;)

    ReplyDelete
  11. Dziękuje za komentarz :)
    Ja sie zbytnio dzisiaj nie nudzilam bo oglądałam film z kolenazka :)

    ReplyDelete
  12. kocham cię nanana ;d
    Dobry jest ;d

    ReplyDelete
  13. A u mnie Słoneczko świeciło cały dzień :)
    Uwielbiam tego Pana xd

    ReplyDelete
  14. Nie ma w tym nic złego, bo twój blog jest świetny ;>
    Op. Jeżeli szukasz pierścionków na pewno znajdziesz je w różnych sklepach online. ;D

    ReplyDelete
  15. Oczywiście ...
    Kuram Cię !
    :D

    ReplyDelete
  16. Kuram Cie - rozwala mnie to :DDD

    ReplyDelete
  17. Piosenka wymiata: kuram Cię ;DDD

    ReplyDelete
  18. a u mnie była całkiem ładna pogoda ;)

    ReplyDelete
  19. u mnie było bardzo ciepło ! 20 stopni ;D
    Kuraam Cię ! ;DDD

    ReplyDelete
  20. u mnie bylo cieplutko cały dzień : D

    ReplyDelete
  21. nie oglądałam jeszcze tego serialu ;)

    ReplyDelete
  22. Super blog będę wpadać.;]
    Obserwujemy.?
    http://forever-young112.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Kuuramm Ciee! ^^
    Hehe uwielbiam jak to śpiewa!

    Zapraszam do mnie:*
    dowciapna.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. ten gosciu był dobry :D

    ReplyDelete
  25. U mnie słoneczko świeci i jest cieplutko :)

    ReplyDelete
  26. Ta piosenka, jest świetna :)

    ReplyDelete
  27. nie mogę się przestać śmiać jak słucham tej piosenki xd
    'jem pierogi, troche wódki' hahha

    ReplyDelete
  28. ja nie przepadam za Must Be the Music ;p

    ReplyDelete
  29. a ja nigdy nie oglądałam tego show. :D

    ReplyDelete
  30. Dla mnie to hit roku ! "Kuram Cię" haha ^^

    ReplyDelete
  31. Też oglądam MBTM, wspaniały program:)

    ReplyDelete
  32. zamiast zdjęć masz piosenkę ♥♥♥ a dzień miałaś fajny ;P

    ReplyDelete
  33. Jakoś nie lubię MBTM :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*