Odpowiedzi na zadane mi pytania ; ) cz.2

Saturday, February 18, 2012


1. Kim chcesz być jak dorośniesz?
Szczerze? - Nie zastanawiałam się nad tym dokładnie. Mam wiele planów ale co chwile coś nowego dochodzi ; )
2. W swoim pokoju masz częściej bałagan czy porządek?
Porządek.
3. Podobają ci się martensy?
Nie, to nie mój styl.
4. Podobają ci się glany?
Nie.
5. Masz Converse?
Nie.
6. Jakim aparatem robiłas foty przed Julji Film ( czy jako,ś tak .)?
Telefonami, ale posiadałam też małą cyfrówkę, z której nie często korzystałam.
7. Twoje marzenie?
Marzeń się nie mówi ; P
8. Ulubiony kolor?
Lubię wiele kolorów.
9. Czemu twoi rodzice zdecydowali się na takie imię dla cb ?
Myślę, że spodobało im się.
10. Jak się czujesz z tym, że masz tyle "fanów" ?
"Fani" - wielkie słowo ; D Ale czuję się z tym znakomicie ; )
11. czy dążysz do tego, żeby Twój blog był sławny ?
Chciałabym, żeby mój blog był popularny ale praktycznie piszę bloga z przyjemności, by podzielić się z wami wiadomościami ; )
12. masz jakieś zwierzęta, jak tak to jakie ?
Tak. Psa, chomika, dwie myszki, królika
13. lubisz bloga mimi- martyny dembińskiej ?
To nie mój styl, nie wypowiem się na ten temat.
14. jak określiłabyś swój styl ?
Zwyczajny ; )
15. twoje hobby?
Fotografia, śpiew, blogowanie.
16. masz rodzeństwo?
Mam siostrę.
17. jakiej słuchasz muzyki?
Pop, rock.
18. ulubiony blog?
Nie mam ulubionego bloga. Każdy ma coś w sobie ; )
20. dlaczego zaczełaś pisać tego bloga? ;)
Z nudów oraz by poszukać nowych wrażeń. Chciałam zobaczyć jak to jest i czy wgl. ktoś będzie czytał bloga. Ciekawiło mnie to jak długo wytrwam. ; )
21. masz jakieś cele związane z blogowaniem? np. czy chcesz być rozpoznawana wsród blogerek
Byłoby miło, gdybym była rozpoznawana wśród blogerek. ; )
Mam cel by wytrwać jak najdłużej oraz by trochę osiągnąć, czyli zdobyć więcej czytelników. ; )
22. ulubiony błyszczyk, tusz itp ( coś z kosmetyków ) ;3
Tusz do rzęs. Nieraz go używam a praktycznie nie maluję się. Mam czas.
23. ulubiony sklep ? ;)
Moje miasto jest małe. Żadnych firmówek ale .. lubię ciuchy z H&M ; )
24. tymbark vs frugo ?
To i to jest pycha, ale chyba jednak bardziej tymbark. - Sama nie wiem.
25. Czy u ciebie w szkole wiedzą, że prowadzisz bloga?
Kilka pojedynczych osób.
26. Czy ktoś rozpoznaje ciebie na ulicy?
Nie, ponieważ nie paraduje z linkiem na czole ; ] Z resztą nie podaję wszystkim linka. Staram się nie robić sensacji.
27. Masz chłopaka?
Nie.
28. Lubisz mnie ? : D
Właściwie nie wiem od kogo zadane pytanie. Ale powiem wam, że lubię wszystkich czytelników, obserwatorów i komentatorów ; )
29. Lubisz swoje imię ?
Tak, lubię.
30. Ile metrów ma twój pokoj ?
Właściwie nie wiem.
31. Czy jak napiszesz posta to czytasz to co napisałaś? ;D
Nieraz, ale przeważnie nie. Ponieważ braknie mi czasu.
32. Czemu prawie wszystkie rzeczy mamy takie same? (Grzywka, aparat, i w jakimś dniu pisałaś swój plan zajęć to miałam taki sam oprócz chyba geografii lub chemii xD)
Po prostu przypadek. Ja posiadam bloga, ty bodajże nie. Więc na pewno od Ciebie nie odgapiam.
33. Byłaś kiedyś za granicą?
Byłam.
34. masz jakiś droższy ciuch...może jakiś firmowy... nie H&M
Chodzi ci o np. Channel? - Nie posiadam ; )
35. Ile lat jeszcze przewidujesz pisania na blogu ?
Tak długo jak wytrwam i oczywiście do stosownego wieku ; )
36. Kto jest twoją naj przyjaciółką ?
Ada (my-beautiful-fashion.blogspot.com)
37. Lubisz Olę (szafa Oli) ?
Tak.
38. Jak masz na drugię imię ?
Daria.
39. Twoja mama/tata wie o blogu ?
Oczywiście, że rodzice wiedzą o blogu ; )
40. Ile masz lat .?
W tym roku będzie 14. - Ale właściwie pod koniec roku ; D
41. Do której klasy chodzisz .?
Do pierwszej gimnazjum.
42. Czytasz Kolorową Duszę ?
Nie za bardzo. Nieraz tylko zaglądnę ; )
43. Czy polecasz zrobienie mi grzywki ?
Zależy. Doradź się fryzjerki. Ona powie Ci czy będzie Tobie do twarzy w niej czy też nie. W razie czego musisz mieć prostownicę, ponieważ nieraz jakieś figle wyprawia. - W moim przypadku tylko raz. ; ]
44. Co masz z matmy ?
3
45. Podasz GG bo chcem popisać .?
Moje gg jest w kontakcie, ale proszę : 36614608
46. Od ilu tat możana nosić soczewki kontaktowe ( wada wzroku) ?
Nie mam pojęcia, nie interesuję się tym, ponieważ nie noszę soczewek.
47. w jakim woj. mieszkasz ?
W kujawsko-pomorskim
48. Jkai masz kolor pokoju ?
Jakoś brzoskwiniowo-zielono.
49. Duży mas zpokuj?
Myślę, że tak.
50. pokażesz swój pokuj ?
Na razie nie przewiduję tego ; )
51. Gdzie jeżdzisz na zakupy ( jaka galeria , firmowe sklepy)?
Ja chodzę nieraz do miasta. - Do nie firmowych sklepów, ponieważ u nas firmowych sklepów nie ma.
52. Co ile jeździsz na zakupy?
Radko chodzę na zakupy, ponieważ nie lubię sklepów w moim mieście.
53. Ile miałaś punktów na teście szóstoklasisty.?
Nie pamiętam już.
54. Jaką miałaś średnia na I semestr.?
Jeszcze dokładnie nie wiem.
55. Jaki przedmiot lubisz najbardziej i dlaczego.?
w-f, ponieważ jak na razie NIC nie musimy robić ; )
56. Jakiego przedmiotu nie lubisz i dlaczego.?
Nie lubię żadnego przedmiotu, bo trzeba się uczyć. xd A tak na serio to nie nawidze Chemii, po prostu nie cierpię, ponieważ pani nie zbyt lubię a lekcje są nudne.
57. Jakiego nauczyciela lubisz najbardziej.?
Panią od niemieckiego ^^
58. ( na przyszłość) jakich pytań nie zadawać?
Można zadawać jakie się chce pytania ale nie na każde odpowiem skoro w jednej notce będą powtarzać się z 6-7 razy ; )
59. co wolisz adidas, puma czy nike?
Nie wiem. Nie przepadam za sportowymi markami ; )
60. twoja ulubiona część garderoby?
Sweterki rozpinane.
61. lubisz kawały?
Zależy jakie.
62. wolisz angielski czy niemiecki?
Angielski mi się bardziej podoba ; )
63. z jakiej firmy masz telefon? ( np. t-mobile)
Orange
64 . czy lubisz pisać z kimś?
Pewnie, dziennie piszę z wieloma moimi czytelnikami ; )


Wiele z pytań odjęłam ponieważ się powtarzały pytania. * Gratuluję temu, kto wytrwał do końca ; ]

Dzisiaj chyba nie będzie notki normalnej, ponieważ dzień nudy. Chyba, że coś z plików wygrzebię ( jakieś stare fotki ) ; )

Pozdrawiam ♥

You Might Also Like

0 KOMENTARZE