Odpowiedzi na zadane mi pytania ; ) cz.1

Friday, February 10, 2012

1.Co robisz , że ci tak szybko włoski rosną ?
Tak po prostu, nie mam na to sposobu.
2.O której chodzisz spać ?
Różnie, ale nigdy nie wcześniej niż przed 00:00.
3.Lubisz swoich obserwatorów. ?
Kocham ♥
6.Co byś zrobiła gdybyś była sławna tak jak np. Arynsa lub Ankyls . ?
Sława to nie wszystko. Ale cieszyłabym się ; P
7.Lubisz eksperymentować z ubraniami ? ;D
Lubię.
8. Jak twoim zdaniem powinien wyglądać idealny blog?
Nie ma idealnych blogów.
9. czy masz przyjaciół?
No pewnie ^^
10. masz komputer stacjonarny czy laptop?
To i to.
11. jakiego koloru masz piórnik szkolny?
błękitny
12. Jakiego koloru masz telefon?
czarny
13. jakiej firmy masz ten płaszczyk fajny?
Volcano
14. jakiej firmy masz lustrzankę? - robisz świetne zdjęcia.
Nie mam lustrzanki, mój aparat to Fuji film finepix s 2960. Dziękuję.
15. ile masz lat?
W tym roku 14
16. czy ta weronika, z którą często wychodzisz to twoja przyjaciółka?
Nie.
17. czy Ada (my-beautiful-fashion) to twoja przyjaciółka?
Tak.
18. czy w internecie masz przyjaciół?
Pewnie, że tak ; ]
19. czy lubisz ankyls.blogspot.com?
Lubię.
20. czy lubisz bloga kolorowa dusza?
Nie mam nic do tego bloga ; )
21. czy lubisz swojego bloga?
Tak, ale bloga tworzą czytelnicy. To oni są najlepsi ^^
22. czy dużo czasu poświęcasz na naukę?
Haha, wcale.
23. czy nosisz skarpetki do sandałów?
Haha, obciach. Nie noszę ; p
24. czy masz okulary kujonki - zerówki?
Mam ale się połamały.
25. czy lubisz fotografię?
Lubię ♥
26. czy chciałabyś zostać kiedyś fryzjerką?
Raczej nie.
27. od kiedy piszesz na blogu?
Pierwsza notka pojawiła się 15 marca. To właśnie wtedy założyłam bloga.
28. skąd pomysł na blogowanie ?
Tak jakoś. Widziałam, że wiele osób założyło blogi o modzie, ja założyłam pamiętnik. Chciałam być bardziej oryginalna ale niestety pomnożyło się tego sporo.
29. Masz laptopa ? Jaki model ? :)
Mam. Acer ; >
30. Jaki jest Twój ideał przyjaciela ?
Na pewno musi wspierać i ogólnie nie wiem, niema idealnego przyjaciela.
31. Czy marzyłaś kiedyś o tym aby zostać sławną ?
Pewnie, że tak ; )
32. Dążysz do tego ?
Raczej nie. Nie będę nigdy sławna ; ) Ewentualnie popularna, bo sława to zbyt wielkie słowo. ; ]
33. Jaki miałaś największy bałagan w pokoju ?
Nie wiem. Nie pamiętam. Na ogół mam czysto ; ]
34. Uważasz się za osobę kreatywną ?
Zależy w jaki sposób.
35. Jakie jest Twoje życiowe motto ?
Nie mam.
36. Uważasz się za ładną ?
Każdy ma słabą samoocenę. Ja powiem : Nie jestem jakąś brzydulą. Uważam siebie za ok. ^^
37. Miałaś kiedyś ogromną załamkę ?
Pewnie tak, ale już nie pamiętam.
38. Miałaś chłopaka ?
Mówiłam już w poprzednich pytaniach <w poprzednim poście> że na takie pytania nie lubię odpowiadać. ; )
39. Do jakiej chodzisz klasy (a, b, c czy coś innego)??
C
40. Co chcesz osiągnąć poprzez pisanie bloga?
Nie mam pojęcia ; ) Piszę bloga z przyjemności. Ważne jest to, żeby czytelnicy mnie lubili ^^ Udaje mi się. ; > Nie dostaję negatywów nawet z anonimów. Cieszy mnie to. ; ]


Na razie dodałam tyle odpowiedzi ponieważ takie długaśne posty czyta się chyba kilka godzin. hehe  ; )
Ale zadawać pytania nadal możecie! ; ))
 

You Might Also Like

0 KOMENTARZE