9.02.2012 ♥ Dzień Jessiki - Robienie ostatnich walentynek.

Thursday, February 09, 2012

Cześć. Dzisiaj miałam na 8. Nie było mi aż tak ciężko wstać choć położyłam się dość późno. Może po pierwszej usnęłam. Dzisiaj w szkole było bardzo śmiesznie. Z resztą zawsze się śmieje. Na fizyce było świetnie ^^ Dzisiaj mieliśmy zastępstwo i poszliśmy do sali informatycznej. Ahh chwila odpoczynku. Weszłam na fejsa i nk ale i tak nie miałam z kim pisać. A na bloga to jakoś nie wypadało wejść przy wszystkich. Ogólnie to niektórzy nie mieli swojego komputera, ponieważ zawsze informatyka jest na grupy. Ogólnie komputer na którym byłam strasznie zamulał i musiałam go ostatecznie zresetować. Poszłam do Przemka i zwiedzaliśmy wirtualnie miasta zagraniczne ^^ Ostatnia lekcja to w-f, szczerze? - Cieszę się ze zmiany planu. Super jest mieć ostatni w-f można się wyszaleć i iść odpocząć do domu. Ja na w-f'ie jadłam mojego ulubionego lizaka pudrowego - niebieskiego (najlepszy) mniam < 33 I miałam takie zęby, usta, język jak straszydło. Haha ^^ Niezły widok musiał być a ja na dodatek cały czas się szczerzyłam bo śmiałam się, opowiadałam śmieszne historie itd. ; ]  Jak przyszłam do domu wzięłam się za walentynki ale bardzo się leniłam. Nie chciało mi się. Ale obiecałam więc musiałam zrobić. Znowu niezły syf zrobiłam aż do wieczora.
Tak ogólnie u mnie znów spadł śnieg. Czy to znaczy, że ferie będą "zaśnieżone"? ^^ Nie wiem, czy mam się cieszyć czy nie.

Później przyszła Ada i podczas robienia walentynek wariowałyśmy. 
Dzisiejszego wieczora księżyc był strasznie dziwny. Po prostu cudowny. Pomarańczowy z pięknymi chmurkami. Na zdjęciu nie zbyt udało mi się coś załapać ale bynajmniej mam ślad, że coś takiego było. I nie myślcie sobie, że trochę fotoshopa i gotowe ; ) To na serio. Na żywo było prześlicznie!  

Myślicie, że to jakieś zjawisko? ; ) 
Pierwszy raz widziałam to. Z resztą szkoda, że nie widzieliście całego księżyca. Te chmurki były cudne.
A co to nieba ... Wczoraj było niesamowite różowe niebo, po prostu całe różowe, niestety nie zrobiłam zdjęcia bo nie miałam przy sobie aparatu a potem gdy wróciłam do domu było już ciemno i chmury zniknęły.
Jutro w naszej szkole obchodzimy walentynki. Mam na 11 bo nie mam rano trzech lekcji ale poświecę się i na 8 pójdę do szkoły by wrzucić zrobione przeze mnie walentynki. Jestem ciekawa czy dostanę jakieś walentynki. Było by miło. Jak dostanę to fajnie, jak nie to trudno ; )
Jak myślicie dostanę jakieś walentynki?
Dobra ja kończę bo muszę przygotować sobie ciuchy, wykąpać się itd. Kolejność zawsze taka sama ; )
No to Cześć ; *
I zapraszam na mojego drugiego bloga :

You Might Also Like

45 KOMENTARZE

  1. Pewnie jakieś zjawisko.
    Ja takiego nie widziałam ale wierzę ci, że był piękny.

    Na pewno dostaniesz chociaż kilka walentynek.

    Ania ♥

    ReplyDelete
  2. Rzeczywiście, niebo musiało wyglądać fascynująco! Uwielbiam je fotografować gry ma różnorodne barwy 'w sobie', to pięknie wygląda! <3

    ReplyDelete
  3. Fajnie zdjęcie. Rzeczywiście zjawisko na 2 zdjęciu ciekawe :D

    ReplyDelete
  4. Na 100% niebo wyglądało pięknie ,fajne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  5. napewno dostaniesz walentynki :3 cudowny księżyc ;o
    zapraszam do mnie :3

    ReplyDelete
  6. dziekuje :) no ostatnio ksiezyc wyglada cudownie :)

    ReplyDelete
  7. świetne zdjęcia;) obserwujemy????
    zapraszam
    http://longhairedgirlfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Dostaniesz na pewno ode mnie ;DD . Hehe x d .

    ReplyDelete
  9. Fajne zdjęcia. Ja też widziałam taki księżyc ;P. Jak wracałam z wakacji. Piękne zjawisko :]
    Zapraszam do siebie! ;D

    ReplyDelete
  10. obseeeeeerwuje :)) :*
    dzięki za komentarz;) licze na to samo :*

    ReplyDelete
  11. Ja nie obchodze walentynek. Nielubie tego święta może dlatego ze nie mam go z kim obchodzić..:/

    ReplyDelete
  12. u mnie też jest dużo śniegu :p

    ReplyDelete
  13. a mi się już ferie kończą. ;<

    ReplyDelete
  14. A mi się skończyły ferie :(((

    ReplyDelete
  15. na pewno dostaniesz :P a księżyc musiał być śliczny ^^

    ReplyDelete
  16. Dostaniesz :P
    U mnie walentynki we wtorek.

    ReplyDelete
  17. ja nie lubie lizakow pudrowych :x

    ReplyDelete
  18. ładnie tu ;* obserwujemy?
    + zapraszam:
    http://reebellis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. ooo kurcze teraz mam ochotę na lizaka hehe ; **

    ReplyDelete
  20. Śliczne te zdjęcie:)
    Na pewno dostaniesz walentynkę! :D

    Zapraszam do mnie:*

    ReplyDelete
  21. Lizaki pudrowe, to najlepsze lizaki jakie jadłam :) tak delikatnie się rozpuszczają.. mm :)
    Dziękuję za obserwację :) Odwdzięczam się tym samym. Miło mi że do mnie zajrzałaś i oczywiście zapraszam ponownie!
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  22. możliwe że to jakieś zjawisko :D walentynki na pewno dostaniesz :)

    ReplyDelete
  23. Piękny księżyc. Nigdy takiego nie widziałam. ;q
    Walentynki na bank dostaniesz. :)
    http://angelinnna-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. fajne zdj ;) również obserwuję ;)

    ReplyDelete
  25. na neosport.pl za 209zł ^^

    ReplyDelete
  26. Za chwile wejdę na twojego nowego bloga. Ciekawie się zapowiada :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*