8.02.2012 ♥ Dzień Jessiki - Grzywka ^^

Wednesday, February 08, 2012

Cześć. Dzisiaj miałam na 10. Nawet nie wiecie jak się porządnie wyspałam. Dzisiaj wzięłam aparat do szkoły, ponieważ miałam takie tam zadanie. Bardzo dbałam o niego ^^ Starałam się nie paradować z nim po całej szkole. Na dzisiaj mieliśmy dwa zastępstwa. Na jednym mieliśmy normalną lekcje, a na drugim świetlica. Było jak zwykle śmiesznie. ; * Po świetlicy w-f (ostatnia lekcja) i grałam z Adą w ping-pong'a ; p Ile biegania jest za tą piłeczką. Po lekcjach trochę posiedziałam w domu a później poszłam z Adą do fryzjera. Obcięłam wreszcie swoją długaśną grzywkę. Szczerze byłam do niej przyzwyczajona. Ale bynajmniej teraz nie wchodzi mi na oczy. U fryzjera dostałyśmy takie napady śmiechu, że aż płakałyśmy ^^ Na dodatek takiego jednego ścinali tak śmiesznie. Tak długo się śmiałyśmy aż usiadłam na fotel i pani ścinała mi grzywkę ; D
` Na zdjęciu taka poprzewracana. xd. ^^ Aj tam.

kamerkowo.
 Potem przyszła do mnie Ada i zrobiłyśmy niezły syf ponieważ robiłyśmy walentynki ; ]
Pokażę wam tylko jedną, ponieważ tamtą zakleiłam w kopercie a potem dopiero pomyślałam, że mogłam zrobić fot. 

A w środku ...
I zapakowane ...
Podoba wam się? 
Fajnie zastosowałam lizaki? ; )

Jeszcze muszę zrobić. Dlatego zapas lizaków już jest. Hehe ; P 
Zdjęcia z przygotowań walentynek :

lakier używany do walentynek
A więc dzień ogólnie uważam za udany. Wiele, wiele śmiechu ponieważ na w-f to już wgl. nam odbijało aż kładłam się na podłogę ^^
Dzisiaj znalazłam bloggerkę z mojej miejscowości. Ucieszyłam się bardzo ; ) To miłe, że w moim mieście jest ktoś jeszcze i fajnie, że o tym się dowiedziałam. Co prawda dziewczyna jest dorosła a ja to zwykła, młoda nastolatka ale i tak miło mi będzie z nią popisać. - Jest bardzo miła i jej blog również mi się podoba.
No to zapraszam do obserwowania i czytania! ^^
Dobra ja już kończę. Teraz leci "Wieczny student" ale chyba pójdę wziąć prysznic i pójdę spać bo jutro mam niestety na 8. A więc ...
Cześć ; *

You Might Also Like

44 KOMENTARZE

  1. Ooo. Nareszcie obcięłaś grzywkę. I śliczne walentynki ; )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe. Wera, tak na reszcie mogę normalnie patrzeć na świat ; D

      Delete
  2. ale masz długie włosy :O zazdroszczę bardzo

    ReplyDelete
  3. świetny pomysł z tymi lizakami ^^
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  4. fajny pomysł z lizakami ;o :)

    ReplyDelete
  5. ładnie Ci w takiej grzywce :) i chyba zastosuję Twój pomysł z lizakiem :D!

    ReplyDelete
  6. zazdroszczę włosów<3

    ReplyDelete
  7. świetny pomysł z tym lizakiem, dobra robota :)

    ReplyDelete
  8. Ładnie ci w tej grzywce .! ; *

    ReplyDelete
  9. ale przecież walentynek się nie podpisuje... a przynajmniej u mnie w szkole;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. No nie podpisuje się, ale dla koleżanek by życzyć im szczęśliwych walentynek to podpisałam. Nie widzę nic w tym złego ; D

      Delete
  10. Ciekawy pomysł na walentynki :)

    ReplyDelete
  11. fajne zastosowanie lizaków :P aż chce się jednego...
    a walentynki śliczne <3

    ReplyDelete
  12. Świetne są te kartki walentynkowe ;D
    Pozdrawiam!
    :))

    ReplyDelete
  13. o, jak miło, że w poście znalazło się miejsce dla mnie ;D. Dziękuję bardzo :)

    ReplyDelete
  14. Super walentynki, na pewno się ucieszą jak je dostaną :)

    ReplyDelete
  15. włosy faktycznie masz długie i chyba bardzo gęste? :)

    ReplyDelete
  16. świetnie wykonana praca z tymi walentynkami <3
    Obserwuję i myślę że się odwdzięczysz! ;***
    http://longhairedgirlfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Świetny pomysł z lizakami! :D
    Śliczne walentynki ^^
    Zapraszam do siebie, nowa notka ^^

    ReplyDelete
  18. Fajny pomysł z lizakami ;).

    moveyourimagination.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. a dla kogo te walentynki :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dla koleżanek z klasy. ; P
      Życzę im po prostu szczęśliwych walentynek ; p

      Delete
  20. mniam...lizaczki
    ja tam nie świętuję walentynek tylko 15 luty-Dzień Singla. Hehe

    ReplyDelete
  21. Hihi ^^Muszę zgapić od Ciebie wierszyk xd Aż tak bardzo mi się spodobał ;P

    ReplyDelete
  22. ładne walentynki i pomysłowe. :) http://aintbreathe.blogspot.com/ -zapraszam. :]

    ReplyDelete
  23. jaki zapał w robieniu walentynek ;)
    ładne są :)

    ReplyDelete
  24. Masz cuudowne włoski! ;**
    A dzięki, że przypomniałaś o Walentynkach. ^^

    ReplyDelete
  25. Ładne walentynki. Na pewno poprawicie innym humory. :)

    ReplyDelete
  26. ja juz jestem twoim obserwatorem pare miesięcy naprawde;);**

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*