7.02.2012 ♥ Dzień Jessiki - Urodziny mamy ; )

Tuesday, February 07, 2012

Cześć dzisiaj miałam niestety na 8. W szkole koleżanki i koledzy przywitali mnie jakby kilka tygodni w szkole mnie nie było. Pierwsza i druga lekcja - religia. Poszliśmy do sali multimedialnej i oglądaliśmy tam filmy. Mnie zaciekawił reportaż o "Świadkach Jehowy". Na serio zaciekawił mnie ten film - reportaż, a potem opowiadałam o tym w domu. Oni są dziwni. Współczuję tylko dzieciom, którzy nie mają wyboru i muszą tam należeć. A więc : spotykają się oni trzy razy w tygodniu po 2 godziny, muszą chodzić po domach i zachęcać ludzi do ich wiary, myślą że tylko oni mogą zostać na ziemi po "końcu świata", wierzą, że jest 1030 miejsc... czy coś takiego. Dokładnie nie zapamiętałam. ^^ W Londynie mają swoją główną siedzibę. Na całym świecie jest ich ok. 6 mln. Wiele osób chce się wypisać z tej wiary, ale podobno to nie jest takie łatwe, są skazani. Nie mają żadnych świąt, nie mogą obchodzić urodzin, nie mogą wziąć od kogoś w prezencie nawet czekolady. O.o  Oczywiście nie każdy przestrzega tego w domu. Bo to by było jak we wojsku. Wierzą w bzdury i największe głupstwa. ` U nas w szkole znalazło by się kilku uczniów tej wiary. Ale dzieci na prawdę nic do gadania nie mają, ponieważ nie są pełnoletni. Taka kobieta w tym filmie wypowiadała się, że walczyła aby wydostać się stamtąd. Później jej syn wstąpił to tej wiary i ma zabronione przyznawanie się do matki katoliczki. Jego wnuki nie mogą wiedzieć, że mają babcię... Trudno. Dziwna ta wiara. Ale kto na prawdę chce tam być to nie mam nic przeciwko. ; )
... Dobra koniec tematu na temat filmu szkolnego. A więc po nazwie posta widać od razu, że moja mama obchodzi dzisiaj urodziny. Chciałabym kupić mamie różyczkę chociaż ale na chwilę obecną jestem bez grosza. Grr.. -,-   ` Życzę jej Wszystkiego Najlepszego ; P - lecz i tak nie trafi tu na bloga. ; P
Miałam iść dzisiaj do fryzjera z Adą, ale z nią się ciężko gdzieś umawiać. Po prostu leń, lub cały czas musi siedzieć w domu. ` Dzisiaj zrobiłam laurki dla koleżanek, ponieważ ogłaszali już, że do pt. można wrzucać.
Zrobiłam wszystkim podobne, tyle że z innym wierszykiem.
- są małe, pół kartki z bloku. ; ) Ale i tak wyglądają na zdjęciu na duże ; D

W taki oto prosty sposób zrobione dla koleżanek ale jeszcze jutro zrobię dla : Ady, Marty (z kl.b) i Wery (z kl. b) ; **  Wymyślę coś ciekawszego ^^
Jest mi słodko po tym oto ciasteczku. Mniam < 3

Dobra kończę. ^^
Mam jeszcze czas by zrobić chociaż laurkę dla mamy. A więc cześć ; * Pokarzę jutro jak wyszła. ; *

You Might Also Like

60 KOMENTARZE

  1. Złóż twojej mamie życzenia ode mnie ;) . Hehe x d . 100 lat , 100 lat ; ). Ładne te laurki ; pp .

    ReplyDelete
  2. wszystkiego najlepszego dla mamy :)
    zjadłabym to ciasteczko
    fajne laurki

    ReplyDelete
  3. Ładny i ciekawy blog.
    ZAPRASZAM do mnie :D
    !

    ReplyDelete
  4. No dziwnie mają Świadki Jehowy . W mojej klasie są dwie osoby Świadkami Jehowy ...
    Super laurki ;*
    -Mmm , ciachoo <3
    + Dołączam się do życzeń ; )

    ReplyDelete
  5. ja mam kolezanke w klasie tej wiary...
    mniam <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja miałam w poprzedniej klasie. ; )
      Była na prawdę spoko. ^^ ; *

      Delete
  6. 1oo lat dla mamy :)
    mm narobiłaś smaka po tej babeczce :)

    ReplyDelete
  7. 1oo lat dla mamy:)
    mm narobiłaś smaka po tej babeczce :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok. Dziękuję w jej imieniu ^^

      To nie babeczka. xd. To takie ciastko - beza + masa. xd

      Delete
  8. Najlepszego dla twojej mamy

    ReplyDelete
  9. uwielbiam takie ciaaastka, mniammmmmmmm !!

    ReplyDelete
  10. Mmm słodkości:**
    Wszystkiego najlepszego dla twojej mamy i powodzenia w robieniu laurki^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. .. Dzięki, skończyłam już. Spieszyłam sie bo nie wiedziałam o której mama z pracy przychodzi xd.

      Delete
  11. mniam mniam mniam ! i sto lat twojej mamie ! :D

    ReplyDelete
  12. Mniam... :)
    wszystkiego najlepszego dal twojej mamy ^^

    ReplyDelete
  13. Ale mi Słońce smaka narobiłaś, mrr ♥

    ReplyDelete
  14. Wszystkiego najlepszego dla twojej mamy :) W mojej klasie jest jeden Świadek Jehowy i jest naprawdę bardzo fajny, nie wydaje się jakiś dziwny, z resztą ja w stosunku do wiary jestem tolerancyjna, co nie zmienia faktu, że to co napisałaś, faktycznie jest dziwne O.o :D

    Pozdrawiam, Weronika :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ; *

      No trochę to dziwne, że wszystkiego się im zabrania ; <

      Delete
  15. wszystkiego naj dla mamy. xdd ładne laurki
    +zapraszam. ♥

    ReplyDelete
  16. Ale pychotkaaa ;3
    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  17. też cche to ciastkoo :OOO

    obserwuje ;)

    ReplyDelete
  18. Mniam!! Zapraszam do mnie :D

    ReplyDelete
  19. ciastko :33 lubię dawanie laurek na walentynki ;d
    zapraszam do mnie :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też lubię ^^ ; D
      Miło jest otrzymać walentynkę ; p

      Delete
  20. Świadkowe Jehowy rzeczywiście są dziwni. U mnie kilka razy byli, ale nie wpuszczaliśmy ich za każdym razem, rozdawali jakieś gazetki, który od razu lądowały w koszu ;)

    Wszystkiego najlepszego dla Twojej mamy :) Ja w tym roku nie robię Walentynek... no chyba, że jeszcze zdanie zmienię ;)

    +zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  21. Wszystkiego najlepszego dla Mamy! :)

    ReplyDelete
  22. chyba też zrobię laurki :D

    ReplyDelete
  23. Pewnie, że dodam :) Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  24. Ja też zacznę robić walentynki do koleżanek. W tym roku chcę zrobić do tych osób takich ważnych. Trochę tego jest, ale nie będę robić takich dużych. Myślałam o małych serduszkach ^^ Tylko do przyjaciółek coś lepszego zrobię ;P Powodzenia w robieniu laurki :*

    ReplyDelete
  25. Tak to jest z tymi Jehowymi, raz chcieli mi wejść do domu jakieś gazetki wciskali, ale matka się wydarła i poszli. Są strasznie natrętni. ;//

    obserwujemy ?

    http://shuffiv.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem. Niektórzy są natrętni.
      Ale to raczej starsi ludzie. ; D

      Delete
  26. złóż mamie życzenia :D a laurki śliczne <3

    ReplyDelete
  27. Też muszę zacząć robić laurki. A ciacho na pewno było przepyszne ;)

    ReplyDelete
  28. ale bym zjadla takie ciacho ;d. sto lat dla mamy:>

    ReplyDelete
  29. złóż mamie życzenia! :)

    ReplyDelete
  30. Wszystkiego najlepszego dla twojej Mamy ! :* MMM pyszne ciasteczko ;d

    ReplyDelete
  31. pyszne ciacho!
    ja dla koleżanek kupuję lizaki : D

    Najlepszego dla mamy !

    ReplyDelete
  32. Ja nie robię walentynek. Wszystkiego naj, dla mamy !: )

    ReplyDelete
  33. ciacho poproszę o takie samo ;D

    pozdrawiam i zapraszam ;)

    ReplyDelete
  34. Jakie ciacho ;P Mniaaam :D
    Zapraszam i pozdrawiam :D

    ReplyDelete
  35. U nas w Norwegii raczej nie obchodzi sie walentynek . To zycze twojej mamie wszystkiego najlepszgo ! ale mi zrobilas smaka na to ciacho :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aha. ; )
      No szkoda, bo miło obdarować kogoś walentynką ^^

      Dziękuję w mamy imieniu ; D

      Delete
  36. wiara jak wiara ;) gleboki temat i moznabyłoby lemizowac. Jednak czlowiek z natury musi w cos wierzyc, a co wybierzesz to juz od Ciebie zalezy :)

    ReplyDelete
  37. Świetnie Tobie wyszły te laurki ;D
    Słodziutkie ciastko!
    <3

    ReplyDelete
  38. Jakie ciacho *_* Aż mi się zachciało czegos słodkiego ;p

    ReplyDelete
  39. Super! ładne walentynki;)
    maniachica.blogspot.com zapraszam ! ;)

    ReplyDelete
  40. Śliczne walentynki:):)

    Odwiedzisz mój blog.? Jest niedawno założony, ale jeżeli zostawisz po sobie znak to będę wniebowzięta :):)

    http://mojezycie-weronikaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. jakie słodkości, mm :)

    ReplyDelete
  42. super walentynki :)
    zrobiłaś mi ochotę na ciastko .... biegnem do kuchni

    ReplyDelete
  43. Bardzo fajne walentynki, żadnego cukierka już bym w siebie nie wepchnęła! Jestem pełna, haha ^^ Ale ciasto wygląda smacznie.
    Życz mamie wszystkiego najlepszego ~ chociaż już późno xd

    Pozdrawiam.

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*