6.02.2012 ♥ Dzień Jessiki - cz. 2 zdjęć z Chełmna.

Monday, February 06, 2012

Hej. Dzisiaj dzień bardzo nudny. Nie szłam do szkoły, a w domu nie miałam co do roboty. Przeleżałam pół dnia.
Później włączyłam laptopa i czytałam wiele blogów. Cieszę się, że tyle blogów doszło do mnie! ; )
Wczoraj miałam 430 obs. A na chwilę obecną wciąż was przybywa. - Jest 458 obs. ; )
Mój cal to dojść do 500 obs. do dnia 15 marca, czyli do pierwszych urodzin bloga! ^^ Tego dnia nie mogę się doczekać. Z resztą wtedy ogłoszę wszystkie statystyki bloga ; )

A teraz tak jak obiecałam cz. 2 zdjęć z Chełmna.

A więc to na tyle zdjęć. ; )

Podobają wam się?

Ok. godz. 16, przyszła do mnie Ada. Opowiadała jak bawiła się w Gdańsku i na prawdę super ; )
Było tam tyle ludzi i to z całej Polski. Ada mówiła, że było coś ok 740 ludzi. ; ] I to na prawdę z różnych miast. Z każdej części Polski
Był ktoś z was?

A jutro już do szkoły muszę iść. - Już zdrowa jestem, mało wiele. Nie chcę geografii ponieważ zacznę od prezentacji skał, które mieliśmy przygotować - a tak na prawdę ich nie mam. Czyli co? Po ciemku, w piżamce mam iść szukać skał i uczyć się o nich? Trudno, będzie co będzie. Oby pani pozwoliła mi zaprezentować to kiedy indziej. 
A teraz kończę notkę, pójdę coś zrobić sobie do jedzenia. A konkretnie mam ochotę na frytki. Potem poszukam sobie ciuchy na jutro.  A więc Cześć ; *
 

You Might Also Like

72 KOMENTARZE

  1. Piękne zdjęcia.
    Już się odwdzięczyłam:)

    ReplyDelete
  2. tylko pozazdrościć takiego wolnego, spokojnego dnia :)

    ReplyDelete
  3. Naprawdę ładne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie na post, w którym czekam na pytania :)

    http://everyday-with-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Fujifilm finepix s2500HD :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. fuji są świetnymi aparatami, sama posiadam ; )

      Delete
  5. byłam w Turcji, polecam :), Francja jeszcze na mnie czekam :), kto wie, może w tym roku! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chciałabym pojechać do Turcji, z resztą do Francji też ; )

      Delete
  6. haha też mam fuji ;D fajne zdjęcia, z chęcią wybrałabym się do Chełmna :D
    zapraszam ;3

    ReplyDelete
  7. Śliczne zdjęcia :)

    A co do geografii to pani ci może pożyczyć te skały bo nam tez pożyczyła :)

    ReplyDelete
  8. Drugie zdjęcie ci pięknie wyszło!!! : )

    ReplyDelete
  9. Ciekawy ten twój blog, codziennie trochę rozrywki :) Obserwuję i myślę że sie odwzajemnisz :D Fajne te serca.. !

    ReplyDelete
  10. ładne zdjęcia :* zazdroszczę dnia wolnego :)
    a ja jutro mam pracę klasową z histori :/

    ReplyDelete
  11. Wow, ale fajnie tam jest :D Nie byłam nigdy, ale aż żałuję :P

    ReplyDelete
  12. świetne zdjęcia:)
    Gratuluję tak rosnącej popularności:)
    i powodzenia jutro :)

    ReplyDelete
  13. Świetne zdjęcia :) Dawno nie miałam takiego wolnego dnia.

    ReplyDelete
  14. Piękne zdjęcia:) Podoba mi się te Chełmno^^
    Powodzenia na geografii!

    Zapraszam do mnie:*

    ReplyDelete
  15. świetne zdjęcia, ten rower jest fajny :D

    ReplyDelete
  16. świetne zdjęcia ^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :>

    ReplyDelete
  17. Jejku, ale tam pięknie! : ))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty byś widziała te serca latem < 3
      I całe Chełmno. Wtedy to dopiero ślicznie.

      Delete
  18. z miłą chęcią wybrałabym się tam ;)
    ładne zdjęcia :) pozdrawiam ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na walentynki się tam zjeżdżają ludzie ; )

      Delete
  19. Wow, miłość na całego! Ja nigdy tam nie byłam :3 może kiedyś...? Obserwuję, pozdrawiam

    ReplyDelete
  20. też nie moge się doczekać marca- 1 urodzinki mojego ulubione bloga + moje urodziny + Dzień Kobiet :)
    a zdjęcia cudne jak poprzednie :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojej. ; *
      Mój blog jest twoim ulubionym blogiem?
      - Miło < 3

      Delete
  21. Dziękuej za odwiedziny. Również dodałam CIę do obserwowanych!

    ReplyDelete
  22. możę kiedyś odwiedzę Chełmno, wydaje sie byc bardzo ciekawe ;)

    ReplyDelete
  23. okej , ja też dodaje :)
    wiem , że nie wychodzą za bardzo ale cóż ;p

    ReplyDelete
  24. moim zdaniem to dobra cena- jest z modeliny, ale biorąc pod uwagę wkład pracy i kilka godzin dopasowywania go żeby był jak najbardziej podobny do oryginału... z resztą napisałam, że to maksymalna cena i jest do negocjacji.;)
    już kilka czytelniczek takie zamówiło;)
    ale każdy może mieć swoje zdanie ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. No pewnie ; )
      Widać, że się starałaś. Bo ładnie wyszło. ; ]

      Powodzenia życzę i jak najwięcej klientów! ; )

      Delete
  25. Świetnie wyglądasz :) Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia :)

    ReplyDelete
  26. ale świetne! :D podoba mi się ta ławeczka z 1 zdj. ^^

    ReplyDelete
  27. Prześlicznie zdjęcia ;)
    Super wyglądasz!

    ReplyDelete
  28. Bardzo dobrze ci idzie to zdobywanie obserwatorów, mi się nie chce komentować dziennie tylu blogów, ale też staram się przyciągnąć do siebie obserwatorów :)

    Co do zdjęć, to bardzo fajne, nie wiedziałam, że Chełmno to miasto zakochanych :)

    Zapraszam do mnie ;3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem. ; )

      Ja nie komentuję tylko po to by zdobywać czytelników, po prostu sprawia mi to frajdę. I jest to moje zajęcie gdy się po prostu nudzę.

      Delete
  29. Ładne zdjęcia ; *
    Fajny blog i zapraszam do siebie .! ; )
    Obserwujemy ??

    ReplyDelete
  30. bardzo podobają mi się czerwone spodnie:)

    ReplyDelete
  31. świetne zdjęcia :)
    fajnie wyglądasz

    ReplyDelete
  32. hej świetne zdjęcia ;)
    wiem że interesujesz się robieniem zdjęć tutaj znajdziesz bardzo fajny blog nastolatki ktora tak jak ty interesuje sie robieniem zdjec wlasciwie dla tej dziewczyny to pasja takze zapraszam do obserwowania tego oto bloga dziewczyna dopiero zaczyna aqle mysle ze dalabym jej szanse
    http://photojachwa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Planuję pojechać do Gdańska.

    ReplyDelete
  34. Super blog. Świetne są te zdjęcia :D
    Oczywiście obserwuję i dzisiaj pokażę zakupy więc zapraszam :*

    ReplyDelete
  35. podoba się, chętnie bym tam pojechała :) dobra opcja na walentynki :D

    ReplyDelete
  36. ładne zdjęcia ;) ja niestety nie byłam w Gdańsku. oj,dawno tam nie byłam

    ReplyDelete
  37. mmm. frytki.! hahha. ^^

    zapraszam do mnie i również proszę o komentarze.!

    ReplyDelete
  38. Wow... Super blog .. !!!!! Obserwuję ... Liczę na to samo .. Czekam na rewanż i pozdrawiam ..
    karolina-kurpiel.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Wszystkie zdjęcia mi się podobają ;-)

    dulcisowy-zakatek.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Ja tam nigdy nie byłam. Świetne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  41. o to gratuluję :)! ładne fotki !

    ReplyDelete
  42. bardzo ładne zdjęcia! zapraszam do mnie! :))

    ReplyDelete
  43. Jak Ty ładnie wyglądasz - super :*
    Zdjęcia też masz fajne :)
    Zapraszam.

    ReplyDelete
  44. Miasto zakochanych ^^
    Chyba się wybiorę z chłopakiem w lato :)

    ReplyDelete
  45. Super zdjęcia, najbardziej podoba mi się to drugie :)

    ReplyDelete
  46. Ja mieszkam w Chełmnie

    ReplyDelete
  47. Świetny blog, obserwuję :)
    liczę na to samo
    http://annie-confusion.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*