5.02.2012 ♥ Dzień Jessiki - Jezioro/las z Weroniką.

Sunday, February 05, 2012

Cześć. Dzisiaj znowu Weronika zaskoczyła mnie telefonem, czy nie pojechałabym z nią nad jezioro. Zgodziłam się. - Trochę długo mi szkło wyszykowanie się. Jak pięknie wyglądało to ♥ W lato ta mini plaża była całkowicie inna niż teraz. Teraz wygląda jak kraina  ^^ Oczywiście zabrałyśmy ze sobą aparaty i cykałyśmy trochę zdjęć. Byłyśmy na połowie jeziora, czyli bardzo, bardzo daleko od brzegu. Lód był niesamowicie twardy, bynajmniej tak wyglądał. ; ]  Nie miałam nawet ochoty "pozować" do zdjęć. Grzywka mnie dobija, na szczęście jutro ten problem minie bo udaję się do fryzjera.

Zdjęcia.



Trochę poślizgałyśmy się. ^^ Potem poszłyśmy do pobliskiego lasu porobić kilka zdjęć. Głownie makro.




A więc to na tyle zdjęć z dzisiaj.
Jak przyjechałam do domu to prosto na obiad ^^ Potem włączyłam laptopa, a teraz leci jakiś film w tv ale i tak nie zbyt oglądam. 
*Wczoraj pisałam, że dzisiaj będzie cz.2 zdjęć z Chełmna, lecz niestety tak wyszło, że notka znowu zapełniona zdjęciami jest. Ale jak jutro nic ciekawego nie będę robiła i będzie dużo zdjęć to wstawię te z Chełmna. ; )

Chciałabym zaprosić was na mojego drugiego bloga. Całkowicie wznowił swoją działalność. Odmieniony ; )
Mam nadzieję, że artykuły będą wam się podobały. Planuję co dziennie jakąś notkę ; )


 
 
Kończę, Cześć! ; *

You Might Also Like

89 KOMENTARZE

  1. Sliczne zdjecia i ty jestes sliczna :) obserwuje i zapraszam do mnie ;**

    ReplyDelete
  2. Dziękuję za obserwację, bardzo mi miło ;)
    Podobają mi się Twoje zdjęcia, szyszka jest fajna ^^

    ReplyDelete
  3. boskie zdjęcia :) fajną koleżankę masz, że wyciąga Cię spontanicznie na takie wypady :D sama bym chciała ;)

    ReplyDelete
  4. piękne zdjęcia :)
    dzień widać, że udany miałaś :P
    a na drugiego bloga wejdę z chęcią :)

    ReplyDelete
  5. Oh, ja też bym się gdzieś przeszła. Zrobiłaś mi naprawdę dużą ochotę na długi spacer. Świetne zdjęcia!

    ReplyDelete
  6. śliczne są te fotki ! ;)

    ReplyDelete
  7. Fajne zdjęcia :)
    Pozdrowionka ;)

    ReplyDelete
  8. Śliczne zdjęcia. Jesteś bardzo fotogeniczna;) Bardzo podoba mi się twoja czapeczka oraz płaszczyk. Mogę wiedzieć gdzie kupiłaś? Pozdrawiam !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki, dzięki ^^

      Płaszczyk kupiłam w Volcano, a czapka gdzieś w mieście ; )

      Delete
  9. świetne zdjęcia :D u Ciebie przynajmniej jest śnieg u mnie sam lód i mróz straszny : /

    ReplyDelete
  10. Ładne zdjęcia i widzę że dzionek udany :).

    ReplyDelete
  11. Te zdjęcia makro są prześliczne :3

    ReplyDelete
  12. Fajne zdjęcia ;)Pierwsze zdjęcie makro super! ^^

    ReplyDelete
  13. Śliczne zdjęcia :*
    Kocham twojego bloga :P
    Obserwuje :D
    Wpadnij do mnie :)

    ReplyDelete
  14. Świetne są te zdjęcia makro, na prawdę...: 33
    Sama robię zdjęcia. ; DD jeśli chcesz zajrzeć too prosze: photoblog.pl/ciasteczkooowo
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  15. AAA!! Boskie zdjęcia.
    zapraszam do mnie.
    + obserwuje

    ReplyDelete
  16. . lubię takie spontaniczne wyjścia. :D
    . ładne zdjęcia. <3
    . zapraszam. [;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też. Ale jednak wolę być uprzedzona xd.
      Wtedy więcej czasu na wszystko ; )

      Delete
  17. tez lubię chodzić z przyjaciółmi <3 a dzięń miałaś fajny :p lecę zobaczyć na bloga

    ReplyDelete
  18. Nie bałaś się, że lód pęknie :P

    Przepiękne zdjęcia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie zbyt ; )

      Ale trochę tak ^^

      ` Dziękuję.

      Delete
  19. Zazdroszczę Ci, że masz niedaleko jezioro ;) cudowne widoki, zazdroszcze podwójnie już :D

    zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki.
      Właściwie to tak 4 km nad jezioro mam ; )

      Delete
  20. pięknie :) u mnie nad jeziorem na pewno teraz tak nie wygląda :D

    ReplyDelete
  21. śliczne te zdjęcia ;)
    + obserwuję ;)

    ReplyDelete
  22. masz śliczną kurtkę. ; )

    +jasne, że obserwujemy. ; *

    ReplyDelete
  23. cudowne widoki! ;*
    ładna grzywka jest! <3

    ReplyDelete
  24. Czy obserwuję- Czemu nie ? ;)


    Świetny blog ! :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie! Zawsze dotrzymuję słowa :D

    ReplyDelete
  25. Prześliczne zdjęcia, szczególnie te z lasu. Z chęcią wybrałabym się na dłuższy spacer ale w mojej miejscowości nie ma jezior.. :/ ♥

    ReplyDelete
  26. Hej, dzięki za komentarz , mam nadzieję , że bd wpadała częściej :):) Fajny blog , również obserwuję.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki.

      Oczywiście, że będę wpadała ; )

      Delete
  27. Zdjęcia naprawdę świetne :)
    Ja również obserwuję :)

    ReplyDelete
  28. Świetne zdjęcia. Najbardziej podoba mi się to trzecie.
    Oczywiście, że obserwuję. :)

    ReplyDelete
  29. świetne zdjęcia ! :) Również obserwuję :]

    ReplyDelete
  30. Bardzo dziękuję i również obserw. :)

    ReplyDelete
  31. Ale fajne miejsce ^^.

    Ja rówież obserwuję.

    ReplyDelete
  32. super zdjęcia. chciałabym mieć takie jeziorko w pobliżu. ;)
    obserwuję i czekam na Ciebie!

    ReplyDelete
  33. Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie:*

    ReplyDelete
  34. ojej zima w Polsce. jak tego dawno nie widziałam ;)
    Dodaje do obserwatorów i zapraszam do mnie. Zaktualizowałam bloga i mam nadzieję że notki będą się pojawiać regularnie, jednak jeśli będzie brak motywacji i brak ochotników do czytania tego co pisze to długo tak nie pociągnę (;

    ReplyDelete
  35. Urocze zdjęcia :)) Oczywiście, z chęcią się zrewanżuję obserwacją ^^

    ReplyDelete
  36. To jest moje marzenie z tym że jezioro zamieniłabym na morze ;) świetny blog ! a co do grzywki to ja miałam podobną i podpinałam wsówkami pod górę bo strasznie mnie wkurzała ;P

    ReplyDelete
  37. Wspaniałe zdjęcia :) Również obserwuję :>

    ReplyDelete
  38. Świetne zdjęcia :)

    moveyourimagination.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. ładne zdjęcia:) tak zimowo:)
    pozdrawiam i obseruje

    ReplyDelete
  40. Niektóre zdjęcia na prawdę przypadły mi do gustu ^^.
    Ja bym się bała spacerować po loodzie, z resztą musiało tam być zimno, a ja nienawidzę mrozu :<.
    Dodałam post, zapraszam Cię ;*

    ReplyDelete
  41. obserwuje ;) i bede zaglądać, pozdrawiam

    ReplyDelete
  42. śliczne zdjęcia :)
    dzięki za obserwację, oczywiście, że się zrewanżuję ;p

    ReplyDelete
  43. jaką masz lustrzanke?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie posiadam lustrzanki ; )

      mój aparat : fuji film finepix s 2960

      Delete
  44. śliczne zdjęcia ;)
    pozdrawiam.

    ReplyDelete
  45. Ślicznie zdjęcia, fajnie się czyta . Dziękuję za suba, również obserwuję :)

    ReplyDelete
  46. robisz naprawdę dobre zdjęcia! z początku myślałam, że to lustrzanka ;)

    +zapraszam do obserwowania

    ReplyDelete
    Replies
    1. Po prostu ten aparat robi świetne zdjęcia ; )
      + Trzeba umieć robić zdjęcia ; D

      Delete
  47. A je se myślałam, że te zboża to photoshop i całe 10 minut szukałam miejsca podczepienia XD

    ReplyDelete
  48. Również postanowiłam poobserwować :) Upewniłyście się wcześniej, że lód jest twardy? Mnie też dobija moja grzywka T_T, w dodatku mam strasznie cienkie włosy, więc ona też jest rzadka ;/ Ładne zdjęcia, zarówno twoje jak i tw w makro :)

    Zapraszam do mnie ;3

    ReplyDelete
  49. Bardzo fajne zdjęcia ;) ja również dzisiaj byłam nad jeziorem i porobiłam trochę fotek ;p Zostałam obserwatorem. Mam nadzieję, że będziesz do mnie zaglądać ;) Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  50. Cudowne zdjęcia!

    obserwuję :)

    ReplyDelete
  51. Dzięuje za komentarz;) obserwujesz? nie widze cie w obserwowanych. Bardzo ładne zdjęcia;))
    pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  52. Świetne zdjęcia ;D
    Następnym razem uważaj jak bd wchodziła na lód. Bo może się tb wydawać, że jest gruby, a wcale tak nie bd ;D
    Zapraszam do mnie w wolnym czasie! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. No właśnie wiem, wiem ; P
      Ale myślę, że był gruby ^^ ; D

      Delete
  53. Piękne zdjęcia! Obserwuję! :D

    ReplyDelete
  54. świetne zdjęcia <3

    oczywiście też obserwuję ;)

    ReplyDelete
  55. Przepiękne zdjęcie, podoba mi się te iglaste i kora < 3
    Obserwuję: )
    Dziękuję za wejście na mojego bloga <;

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*