4.02.2012 ♥ Dzień Jessiki - Chełmno z Werr. ; *

Saturday, February 04, 2012

Cześć. Dzisiaj rano jak wstałam to od razu w tv słyszałam o tej małej dziewczynce. - Niesamowite zamieszanie biedna dziewczynka. Matka musiała być straszna. Nie wiem jak można zasypać dziecko gruzami? - chore.
Rano zjadłam śniadanie w łóżku i zadzwoniła do mnie Wera czy jadę z nią do Chełmna. Oczywiście byłam chętna. Wstałam i starałam się szybko ogarnąć. Ubrałam dzisiaj moje czerwone spodnie ; *
Jak schodziłam po schodach przypomniało mi się, że nie wzięłam rękawiczek. Ale Wera na szczęście miała dwie pary i mi jedną pożyczyła. To nic, że z dziurą w palcu i kolor srakowaty - niepasujący do reszty. ; )
Od razu w Chełmnie zgubiłam śrubki od kolczyków i na zdjęciach mam takie gołe uszy -,-


Zdjęcia.

Ten kolorek spodni na zdjęciu trochę mnie przeraził. W rzeczywistości jest czerwony a tu podpada pod różowy...  - trudno : )

Teraz takie zdjęcia wykonane przeze mnie.





Dość dużo zdjęć w dzisiejszej notce. Ale chciałabym was poinformować, że więcej zdjęć możecie spodziewać się w jutrzejszej notce. - A więc... jutro cz. 2 zdjęć z Chełmna. ; )

Podobają wam się zdjęcia?
Byliście kiedyś w Chełmnie? 

Byliśmy tak ok. godziny. Weszłyśmy też do kilku sklepów, a to dlatego, że musiały mi się odmrozić dłonie.
Auuć, w prawdzie rękawiczki miałam ubrane ale mróz nie dał za wygraną.
Potem pojechałyśmy do Kauflanda i potem do Weroniki do domu. Byłyśmy tam niezbyt długo, ponieważ miałyśmy iść do jej babci. Ale właściwie każdy moment jest dobry do robieniu zdjęć ; )

Ajjj... to wykrywanie twarzy! ; D 
- trudno. Tabelka nie zepsuje zdjęcia ; p
 

U Weroniki babci zawsze zamykamy się w osobnym pokoju i cykamy wiele fotek.
Jest przy tym niezła zabawa ; )


A więc ... na tym ostatnim zdjęciu idealnie widać outfit z dzisiaj. ; ) Co prawda bez kolczyków, tak jak już mówiłam prędzej zgubiłam śrubki. Trudno.  ; )
Dzisiaj zdecydowałam się na warkocza ; )

Kokardka - drogeria w mieście, bluzka - h&m, sweterek - Pimkie, naszyjnik - rossmann, zegarek - rossmann, pasek/spodnie - chiński, bransoletka -diy.

Jak podoba wam się dzisiejszy outfit? ; )

Właściwie dużo dzisiaj tego wszystkiego w notce. Dzień zdecydowanie zaliczam do udanych ; )
Kończę już.
Cześć ; *
 

You Might Also Like

48 KOMENTARZE

  1. Zdjęcia oczywiście mi się podobają ;D . Hehe x dd . Tak tak u mojej babci zawsze jest duuuużo zdjęć ;DD . Mi sie dziś też dzień podobał . A outfit śliczny ;DD

    ReplyDelete
  2. ładnie :) a w chełmnie nie byłam :p

    ReplyDelete
  3. no to dzień udany miałaś :)
    zdjęcia piękne. :*
    outfit też świetny.
    niestety nigdy nie byłam w Chełmnie, ale może kiedyś się wybiorę :D
    kooocham twoje spodnie <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ; )

      Jak coś daj znać.
      Miło by było przy okazji ... spotkać kogoś ; ]

      Delete
  4. Uwielbiam czerwone spodnie! Sama mam takie :)
    Nigdy nie byłam w Chełmie. Outfit super. Uważam ze te kłódki z imionami są bardzo romantyczne!

    Zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  5. świety zestaw! genialne są te spodnie ;)

    ReplyDelete
  6. Fajna notka. ;d
    Zapraszam do sb kochana. ;*

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam twoje notki za to, że tak dużo się w nich dzieje! Opis dnia, masa zdjęć i jeszcze outfit, nawet nie wiem jak tego skomentować, wszystko na raz! No to tak: jesteś śliczna,śliczna,śliczna,śliczna.
    Robisz super zdjęcia, genialny outfit, nie wiem wszystko pozytywnie. ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nati, Nati, Nati ; *

      Dałaś mi wielką bombę z pozytywami. Dziękuję bardzo, jesteś niesamowita ; *

      Delete
  8. ładnie spodnie sie prezentuja :)

    ReplyDelete
  9. Świetny blog *.* serdecznie zapraszam do nas!

    ReplyDelete
  10. Świetny blog *.* serdecznie zapraszam do nas!

    ReplyDelete
  11. fantastyczny post! :)
    zapram: http://budzacswiat.blogaszspot.com/

    ReplyDelete
  12. świetne zdjęcia :) ale widać, że zmarzłyście :P

    ReplyDelete
  13. przepiękny strój :* a dzień miałaś naprawdę bardzo fajny :P

    ReplyDelete
  14. Śliczne masz spodnie :)

    ReplyDelete
  15. ` cała Polska o tej dziewczynce mówi.. no tak, matka postąpiła strasznie. chyba przejdę się tam i zapalę znicz. :) śliczny outfit. ładną masz figurę. zapraszam.

    ReplyDelete
  16. Jak ja dawno w Chełmnie byłam :)

    ReplyDelete
  17. Świetne zdjęcia !
    No i zazdroszczę czerwonych rurek , ile za nie dałas ? ;)


    Zapraszam na
    http://szczesliwaa.blogspot.com/
    Kazda uwaga mile widziana , naprawdę.
    Mam mało obserwatorów i wgl , ale moze chociaz skomentujesz?

    ReplyDelete
  18. Super wyglądasz :)
    Bardzo fajny blog , zapraszam do mnie , będzie mi miło jak wpadniesz :)

    ReplyDelete
  19. Dziękuje za obserwacje. Również obserwuje :)

    ReplyDelete
  20. Ja nigdy w Chełmnie nie byłam, ale zdjęcia fajne :) no i outfit też :D

    ReplyDelete
  21. Fajny blog :)
    Dzięki za opserwacje

    ReplyDelete
  22. Slicznie byłaś ubrana :)

    ReplyDelete
  23. fajny blog!dodlalam niestety moge juz tylko anonimowo do obserwowoanych
    zapraszam do mnie :*

    ReplyDelete
  24. Ładne zdjęcia :)

    Też mam takie spodnie , i też kupiłam je w chińskim . Niestety moje po pierwszym praniu stały się jakby 2 rozmiary większe ;( I niestety teraz leżą sobie na półce i czekają sobie na swoją kolej , bo są na mnie o wiele za duże.

    ReplyDelete
  25. Musze sobie sprawić prawie wszystkie rzeczy z twojego outfitu xP

    ReplyDelete
  26. Czekam na częśc 2 :) A co do matki Madzi to brak słów -.-

    ReplyDelete
  27. świetnie prezentują się te spodnie !
    o i buty mam podobne:)

    ReplyDelete
  28. super blog i zdjęcia!

    myślę, że będę tu częściej wpadać ;)

    ReplyDelete
  29. dzięki za komentarz! rownież obserwuje, mam na swojej wish liście czerwone rurki, ahh! :>

    ReplyDelete
  30. świetne spodnie i fajny blog ;)
    zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  31. Spodnie < 3 . , spodnie < 3 . spodnie . ;d;d

    Mega zdj ;d .

    ReplyDelete
  32. Nie śrubki tylko baranki to się nazywa <_>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie musisz mnie pouczać ; )
      Ja mówię śrubki, ty mówisz baranki. Każdy jest inny ; )

      Delete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*