3.02.2012 ♥ Dzień Jessiki - Zostanie w domu / Sesyjka

Friday, February 03, 2012

Cześć. Dzisiaj nie szłam do szkoły. Jestem przeziębiona, poza tym nie wychodzę z domu na mróz. Każdy się przeziębił, a po co mam być jeszcze bardziej chora. Bynajmniej przejdzie mi przez weekend i obejdzie się bez antybiotyków i chodzenia po lekarzach. Na początku myślałam, że będę się nieźle nudzić ale jakoś rozkręciłam dzień. Ubrałam się i takie tam. Potem chciałam koczka. Wiele było problemów. Moja siostra - Natalia wcieliła się w rolę fryzjerki. Starała się zrobić artystyczny nieład, który się rozwalił. Moje włosy strasznie cierpiały. Jest z nimi ciężko coś zrobić. Są takie grube ... ale bynajmniej zdrowe. Ostatecznie Natalia zrobiła mi najzwyklejszego koczka, który mi i tak się spodobał. Potem wymalowała mnie. Bardzo, bardzo mi się podoba. Chciałam zrobić zdjęcia ale na zdjęciu jest całkowicie inny efekt. Cienie zlały się ze sobą i wygląda jakby był jeden. Na żywo jest na serio super. Potem moja siostra wcieliła się w rolę fotografki. Cykała mi wiele fotek. Było przy tym wiele, wiele frajdy bo ja wygłupiałam się, wariowałam niesamowicie. - Wiele dziwnych, śmiesznych fotek wyszło, niektóre zamulone ale i tak te wszystkie zdjęcia uznaję za ok. Ze 136 zdjęć wybrałam kilka. Bo przecież nie będę wstawiać jakieś badziewia i wszystkie niemal identyczne, w pewnym sensie.
* Chciałam wam powiedzieć, że kokardki do włosów na nowo mnie zauroczyły. Dzisiaj postanowiłam ubrać czarną. Na zdjęciach średnio widać ale cóż. ` Przyjrzyjcie się! ; )

Jak mówiłam...
Make-up nie widoczny ale moje oczko jest ; * ; D 

Nwm czemu...
moje ulubione z dzisiaj <poniżej> 
 

Ale teraz tak ogólnie pokażę fryzurkę z dzisiaj.

Jak wam podobają się zdjęcia?
I jak podobam wam się w koczku? ^^ 

Teraz piszę z kumplem... właściwie nudy. Dobrze, że jutro weekend. - Pośpię sobie trochę. Ahh ^^ 

Kończę, Pa ; *


You Might Also Like

67 KOMENTARZE

  1. Bardzo ładny make-up . I koczek też ; ) . A pamiętasz jak ja ci w szkole zrobiłam koczka ; ) ? . Ja też już jestem lekko przeziębiona -,- . Masakra ! . A dzień chyba spędzony fajnie ; ) Pozdrawiam ; **

    ReplyDelete
  2. Śliczny koczek ;*
    Make-up jest prześliczny ;*
    Paznokcie teeż <3 : *
    Ja teeż dzisiaj do szkoły nie miałam iść :) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że moje "dzieło" się podoba ;)

      Delete
  3. Jesteś taka urocza ; *
    Chciałabym wyglądać jak ty.

    Na prawdę jesteś śliczną dziewczyną. ; *

    ReplyDelete
  4. Śliczna$.

    Zgadzam się, jesteś przepiękna.

    Kto się ze mną zgadza?

    ReplyDelete
  5. możesz byc zaskoczona gdyż równiez obserwuję ;D
    dzięki ;>

    fajne zdjęcia. ;)

    pozdrawiam, Aieaa. :)

    ReplyDelete
  6. hiihih, bardzo ładna gumka do włosów. Uwielbiam kokardki! Zapraszam do mnie ;>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chodzi Ci o kokardkę? - to spinka, nie gumka ; )

      Delete
  7. Fajne zdjęcia. Ładna jesteś :) I fajnie wyglądasz w koczku ;)

    ReplyDelete
  8. Dziękuję ;**** Świetny make up! <3

    ReplyDelete
  9. Prześliczne zdjęcia : )
    Bardzo pasuje Tobie koczek i chyba powinnaś częściej w nim chodzić! : ]

    ReplyDelete
  10. Fajnie ci w tym koczku :] Cudne są takie kokardki^^
    Też dzisiaj w szkole nie było:P

    Zapraszam do mnie:*

    ReplyDelete
  11. to kokardka sprawia że koczek jest jeszcze piękniejszy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dlatego ubrałam kokardkę ^^
      Pokochałam je na nowo xd. ; D

      Delete
  12. śliczne zdjęcia, łądnie ci w koczku :)

    ReplyDelete
  13. prześlicznie w koczku <3 Będzie więcej takich sesyjek? A makijaz przepiękny. Jakiś efekt jest xD

    ReplyDelete
  14. ślicznie ci w koczku :*
    piękne zdjęcia <3 ładnaś ty

    ReplyDelete
  15. ten koczek + kokardki, megaaa :3
    też dziś siedze cały dzień w domu, nie mam ochoty nigdzie wychodzić, zima mnie dobija..
    +obserwuję :)

    ReplyDelete
  16. no no ładnie ładnie ; DD
    Koczek prześliczny ^.^

    ReplyDelete
  17. + Gratuluję ponad 50 tys. odwiedzin na bloga ; *

    ReplyDelete
  18. Śliczna jesteś i zdjęcia też:)

    ReplyDelete
  19. Ładna kokardka ;)
    ja też obserwuję

    ReplyDelete
  20. aww....meega te zdjęcia.!
    obserwuję.^^

    ReplyDelete
  21. Przeuroczy koczek!

    I taka mała uwaga "bynajmniej" nie znaczy to samo co "przynajmniej".
    Łączy się ze słowem "nie" i jest to swego rodzaju zaprzeczenie- jak na przykład "wcale".

    Pozytywny blog, pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja zastosowałam słowo bynajmniej i myślę, że tam pasuje. ; ]
      Nie lubię poprawek xd. Chyba, że na serio zrobiłam wielki błąd w czymś.

      Dzięki ; )

      Delete
  22. Śliczne są te zdjęcia. Przepięknie Ci w koczku. ; )
    Jesteś śliczna.

    Zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  23. podobają mi się ostatnie 3 zdjęcia. :) ja tak samo dziś zostałam w domu. zimno i nieprzyjemnie jest na zewnątrz.. :<<

    ReplyDelete
  24. . też jestem przeziębiona. :C jeej, śliczne zdj. ! (;
    . obserwuję i zapraszam do siebie. ^^

    ReplyDelete
  25. Ślicznie zdjęcia, kokardka , fryzura ahh , można pomażyć
    ja mam takie okropnie ciężkie w,łosy ż enie da si,ęz nimi tak kompinować ;)

    ReplyDelete
  26. Ile ja bym dała,żeby mieć takie włosy,a tymczasem mam cienkie i tylko do ramion ;D ! To niesprawiedliwe. Strasznie mi się podobają takie koczki i jeszcze te kokardki. Zazdroszczę siostry,bo ja niestety mam dwóch braci i mi nie ma kto robić zdjęć.
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. A ja narzekam na takie grubaśne xd. ; D
      Ale i tak lubię swoje włosy ; D

      Haha. ; p

      Delete
  27. bardzo fajne zdjęcia :) jesteś bardzo fotogeniczna :) Obserwuję. ;*

    ReplyDelete
  28. ślicznie :)
    zapraszam do siebie ^^

    ReplyDelete
  29. Świetne zdjęcia :) Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  30. Fajne zdjęcia ;)
    Zapraszam do mnie^^

    ReplyDelete
  31. Ładne zdjęcia. I koczeek ^^

    http://black-wine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Ja se właśnie dzisiaj myślałam, że zawsze na zdjęciach masz proste włosy. A tu taka niespodzianka! ;)
    Śliczne zdjęcia ^^

    ReplyDelete
  33. Nie ma co, ładne zdjęcia, a w koku oczywiście Ci do twarzy. ;]]

    ReplyDelete
  34. mam gg, niestety dość rzadko wchodzę, bo bardzo zacina mi się przy tym komputer. ale możesz podać, to do Ciebie napiszę ;)

    ReplyDelete
  35. Śliczne zdjęcia, życzę powrotu do zdrowia

    ReplyDelete
  36. Bardzo ładny koczek. Skąd masz taki ładny naszyjnik ?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję.
      Naszyjnik kupiłam we wakacje w Niemczech. ; >

      Delete
  37. Mam nadzieję że wyzdrowiałaś. Ślicznie wyglądasz w koczku :)
    Pozdrawiam.
    irrepressibles.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*