29.02.2012 ♥ Dzień Jessiki - Łóżka / pokoje

Wednesday, February 29, 2012

Cześć. Dzisiaj miałam na 10, wyspałam się dosyć. Dzień minął b. dobrze. Ostatni mieliśmy w-f i graliśmy piłeczką kauczukową w czwórkę. Ja, Pati, Monika i Miszel. Haha, co prawda często nam uciekała ale coś musiałyśmy robić przez 45 minut. Dzisiaj wzięło mnie za oglądanie łóżek w internecie. - Nie skłamię, że bardzo mi się spodobały. Chciałabym mieć któreś z nich.

Na moje po prostu są boskie te pokoje. Oczywiście inne kolory. ^^
Podobają wam się?
*zdjęcia - grafika google

Dzisiaj dość sporo zeszło mi na przeglądanie łóżek. Może czas zmienić łóżko? ; ) Zobaczę jeszcze. Jak znajdę coś ciekawego to się kupi. Więc muszę wybrać się do sklepów meblowych z rodzicami ; p
Nie mam zbytnio co pisać. Trochę dzień nudny. Zaraz pójdę zrobić sobie kolację, chyba sandwicze, potem się kąpać i nim się obejrzę będzie na pewno po 23. Postaram się w końcu szybciej usnąć, ponieważ budzę się wręcz nieprzytomna. 
* A jutro podobno mam sprawdzian z fizyki. Nie ukrywam, że totalnie nie umiem. Nawet nie wiem z czego to będzie. A więc na pewno złapię jedynkę i tak właśnie zacznę nowy semestr. ` No zobaczymy ; )

Cześć ; *

* Właściwie dzisiaj mamy niezwykłą datę, która zdarza się co 4 lata. ; ) 
 

You Might Also Like

50 KOMENTARZE

  1. o.O tak się składa, że też miała dzisiaj na 10 i jutro też mam sprawdzian z fizy ;/
    Omomomom *.* chce takie łóżko. Wszystkie są super!
    Sama bym takie chciała.

    ReplyDelete
  2. na szóstym łóżku jeszcze bym mogła spać, ale o drugim czy dziesiątym nie ma mowy ! :D spadłabym, przy moim nocnym wierceniu się :D

    ReplyDelete
  3. Piękne! <3
    2,6,7,8 - Najlepsze (:

    ReplyDelete
  4. Jaakie świetne,chciałabym je wszystkie ;d

    ReplyDelete
  5. Ja sobie o takich łóżkach mogę co najwyżej pomarzyć - niestety mieszkam z bratem w pokoju i to dość ciasnym :/. Ale i tak jestem zadowolona z tego, co mam. Inni mogą mieć gorzej, tak ? ;3. Zapraszam! ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja również mogę pomarzyć. Mam pokój z siostrą, ale ja mam myślę, że dość duży ; )

      No na pewno inny mają gorzej. Niektórzy na jednym małym pokoju muszę się mieścić z całą rodziną ; )

      Delete
  6. Mi się podobają łóżka nr. 2 i 6 licząc od góry.

    ReplyDelete
  7. Hej wiesz co to identyfikacja obrazkowa przed zamieszczeniem jakiegoś posta, a jeśli wiesz to jak ją zdjąć??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chyba przed zamieszczeniem komentarza. ; )
      Można to zmienić w ustawieniach. Ja już od dawna nie mam ponieważ wiem jak to denerwuje przepisywanie i ułatwiłam czytelnikom "życie" xd. hehe

      Delete
  8. Łóżko na piątym zdjęciu jest w Jysku ;) Ale szare c:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szare chyba ładnie wygląda ; P
      Zależy jaki odcień ; P
      Może jasny, może ciemny. ; ]

      Chciałabym takie nawet ;p

      Delete
  9. ojeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjj <3

    ReplyDelete
  10. Nie które są niesamoowite :)

    ReplyDelete
  11. Powodzenia na sprawdzianie! :)) Te łóżka są zaje*** :*

    ReplyDelete
  12. dziękuję ;)

    ale bym chciała mieć taką konstrukcję w pokoju ;D

    ReplyDelete
  13. to pierwsze jest świetne ;)

    ReplyDelete
  14. Fajne inspiracje na wykorzystanie wysokości pokoju :)

    ReplyDelete
  15. ja chcę taki pokój! zapraszam !

    ReplyDelete
  16. 2 i 6 są piękne <3

    I powodzenia z fizyką!

    ReplyDelete
  17. One są genialne i ładne :)

    ReplyDelete
  18. Ale spodobało mi się przedostatnie zdjęcie, jest przepiękne.! Właśnie robię remont w pokoju, więc może zainspiruję się jakoś tym pokojem i stworzę coś podobnego.

    +zapraszam do siebie,
    http://peppermintstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. świetne są te pokoje :P

    ReplyDelete
  20. Bardzo pomysłowe łóżka. Ostatnio widziałam takie łóżko w Jysk - wchodziło się na nie po schodkach. Jako dziecko miałam łóżko piętrowe i w końcu musieliśmy je rozłożyć na dwie części, bo nie potrafiłam już znieść wdrapywania się na nie, zwłaszcza z laptopem. Nie miałam też gdzie się podziać w dzień, na łóżku piętrowym nie da się siedzieć. Ma się więc dwa wyjścia - siedzenie na krześle i dzielenie go z bratem (niestety pokój miałam z bratem) albo położenie się na łóżku. Te kilka-kilkanaście lat z łóżkiem piętrowym to była prawdziwa katorga.

    ReplyDelete
  21. fajne, ale czemu dodajesz napis Jessika, skoro tych zdj. nie robiłaś ? :D Podkradasz się ... nie ładnie ; > .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja je edytowałam a to, że dodaję napis nie znaczy, że te zdjęcia robiłam. Gdybyś zauważył/a dodaję też na swoich zdjęciach a chyba sama sobie nie robię zdjęć na dworze. ; )
      Nie podkradam się.

      Ale widzę, że sprawia wam to problem więc nie będę już podpisywała grafiki z neta, ponieważ każdy mały krok to wy już macie setki zażaleń. Trochę głupie to tak co chwilę czepiać się kogoś i to na dodatek z anonima. Nie masz odwagi pokazać się. ~ Ja jak mam coś do powiedzenie to piszę to ze swojego konta google a nie kryję się. * Przyznam, że pisanie z anomina tylko na złość jest puste ; *


      Pozdrawiam ♥

      Delete
  22. Cudne, chciałabym takie.

    Ej... Skoro zdjęcia nie są twojego autorstwa tylko z grafiki google, to czemu je podpisałaś?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja również.

      Odpowiedź w powyższym komentarzu.

      Delete
  23. Wow śliczne :) Najbardziej podoba mi się łóżko na 8 zdjęciu ;D Mogłabym mieć takie, ale w innym kolorze. Dołączam do obserwatorów i zapraszam do mnie :))))

    ReplyDelete
  24. fajnee :D
    zapraszam do mnie :))

    ReplyDelete
  25. Fajne są te pokoje ;D Ja bym chciała mieć ten z 6 zdj . ;D
    Obserwuję i zapraszam do mnie ^ ^

    ReplyDelete
  26. niektóre są świetne ;D

    ReplyDelete
  27. Piękne łóżka :)
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  28. Ja właśnie mam remoncik ;) Propozycje są nawet fajne ;*

    ReplyDelete
  29. mi też się podobają takie łóżka ;**

    ReplyDelete
  30. Pokoje są nieziemskie ! Pragnę mieć ten 4 :)

    ReplyDelete
  31. jej! jakie świetne! 8 i 9 są MEGA! kurcze, chciałabym tak mieć u siebie w pokoju :)

    ReplyDelete
  32. świetne łóżka - 2,6,7 i 8

    ReplyDelete
  33. kurcze mam 19 lat, ale te łóżka mi się podobają ;) fajnie wyglądają te zabudowane :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*