28.02.2012 ♥ Dzień Jessiki - Wtorek.

Tuesday, February 28, 2012

Cześć. Dzisiaj miałam na 8 do szkoły. Wgl. nie chciało mi się wstawać. Wczoraj wieczorem z konta do moderacji zniknęło mi 10 komentarzy, a więc byłam nieco zdenerwowana. Nie chce mi się opowiadać dni w szkole, było nudno ale spoko. Dzisiaj do naszej klasy dołączył uczeń ; ) Sory, że piszę tak późno, ale jakoś nie miałam czasu. Oglądałam trochę tv i na Vivie leciała piosenka pt. "Hurt", którą śpiewa Christina Aguilera.
Jeja jak ja długo jej nie słyszałam.

Ta piosenka nie jest w moim stylu, ale nastrojowo jest smutna. ^^ Jak ktoś lubi sobie zamulić przy piosence to myślę, że ta jest nawet ok.  Zastanawiałam się dzisiaj trochę nad video blogiem. Ale nie wiem czy to dobry pomysł. Bloga czyta coraz więcej osób z mojego miasta. Co dziennie ktoś nowy się dowiaduje. A to tylko przez jedną osobą, która teraz chce się poddać. - Nie poddawaj się ^^
Dzisiaj tylko raz pod wieczór wyszłam z Adą, poszłam z nią do baru po hamburgera ale ja nie miałam już ochoty bo jadłam trochę wcześniej przed nią. ; >  Ogólnie nie chciało mi się iść, ale ona mnie zmusiła.
Właściwie nie mam co dzisiaj pisać.  Jutro mam na 10. Dobrze mi tak < 3  Hehe ; ]
Teraz piszę z kolegami i kończę już notkę.

Zebrało mi się na przeglądanie folderu kociakowego xd.
Moja grzywa ... , Ady włosy ... ♥ 


Cześć ; *

You Might Also Like

35 KOMENTARZE

  1. Bardzo lubię tą piosenkę :)

    ReplyDelete
  2. śliczne foto, Kocie! ;*

    http://urherts.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. jak ja dawno tej piosenki nie słyszałam jest świetna:)

    ReplyDelete
  4. mrr..jak fajnie wyglądanie na tym zdjęciu.! ; >
    Ja osobiście bardzo lubię "Hurt", wywołuje ona u mnie wiele emocji.
    Moim zdaniem wideobloog to dobry pomysł pod warunkiem, że znajdziesz ciekawe tematy do nagrywania filmików, musisz mieć też jakiś sprzęt. :)

    +dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż ; >
    jestem tutaj nowa i przyda mi się kilka rad, co do prowadzenia blooga.
    http://peppermintstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. No starałabym się znaleźć jakieś ciekawe tematy, ale zastanowię się jeszcze nad video ; >

      Delete
  5. fajne kociakowe fotki ;)

    ReplyDelete
  6. Cześć. Możesz uznać ten komentarz za spam, ale ja tylko piszę co tak na prawdę myślę. Bardzo spodobał mi się Twój blog, chętnie czyta się Twoje posty bo są ciekawe, oby więcej ich było. Z chęcią będę odwiedzać Twojego bloga :)

    Obserwujemy?:)
    Pozdrawiam i zapraszam na;
    www.madamedessies.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ale słodkie zdjęcie ;D

    Dzięki ;D
    Zapraszam na nowego posta <3

    ReplyDelete
  8. Mraśnie...

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    PERFECT-L.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  9. Piosenka jest fajna, też ją lubię słuchać :)

    ReplyDelete
  10. Mraauu ;3.
    Słodkie kociaki ^^
    Zapraszaam ;>

    ReplyDelete
  11. Super piosenka :)
    zapraszam :)

    ReplyDelete
  12. Kotkii! <3
    Fajna ta piosenka:]

    dowciapna.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. koteczki ;))

    zapraszam w wolnej chwili do siebie :>

    ReplyDelete
  14. kotkii ;D
    fajne zdjęcia i notki ^^

    zapraszam: www.kolorowy-swiat-mody.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. fajne kociaki ;d slodko ;d

    ReplyDelete
  16. Uwielbiam Christine :) Ładne zdjęcie :>

    ReplyDelete
  17. Ale z Ciebie kociak.Mraaaau ; D ♥

    ReplyDelete
  18. Śliczne jest to zdjęcie ^^
    --------------------------
    create--yourself.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. mmmmm hamburgery (;
    Nie no kotki fantastycznie ;D
    ZApraszam do mnie: Edziaaaa,blogspot.com (;

    ReplyDelete
  20. jakie z Was ślicznotki ;*** jak ja dobrze pamiętam tę sesję (?)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękujemy xd.

      Hehe, ty wszystko pamiętasz. Jesteś ze mną od początku bloga ; P

      Delete
  21. Mrr.. ale kociaki :D
    Tez tak czasami przegladam stare zdjecia , mozna sie usmiac :)
    Zapraszam do mnie <3

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*