27.02.2012 ♥ Dzień Jessiki - Niewyspana ... / stary aparat

Monday, February 27, 2012

Cześć. Dzisiejsza noc powiem wam ... była strasznie męcząca. Kładłam się z boku na bok, nie mogłam znaleźć miejsca, nie mogłam spać. Co kilka godzin patrzałam na telefon by zorientować się która jest godzina. Ostatecznie spojrzałam i była godzina 4:27, myślę że jakoś o 5 usnęłam. A niestety obudziłam się kilka minut po 7. Więc byłam bardzo zmęczona. Co prawda miałam na 9 i mogłam wstać o 8, ale mój pies co chwile szczekał, wchodził mi na łóżko i po prostu przeszkadzał. -,- Dzisiaj się wyrobiłam nieźle. Niewyspanie nie przeszkodziło mi już po kilku minutach czułam się lepiej. Tylko lekko moje oczy się przymykały. Zdążyłam w ciągu godziny się ogarnąć, zjeść śniadanie i trochę posiedzieć. Przyszłam do szkoły prawie spóźniona. Pierwsza moje lekcja - biologia. Przyznam, że lubię biologię. Nie ma nic na niej ciekawego, ale łatwo zgarnia się pozytywne oceny. Druga lekcja, polski. Bardzo nudnie. Przyznam, że od samego rana trochę wariowałam na lekcjach. Dostawałam z Adą napady śmiechu i nie mogłam się powstrzymać i tak było przez wszystkie dzisiejsze lekcje. Trzecia lekcja angielski. Pisałam w zeszycie od biologii, ponieważ zeszyt od angola rozwalił się już przed feriami. Haha ^^ Czwarta lekcja również angielski. Oczywiście cały czas śmianie się z Adą dlatego prawie nie mam przepisanej lekcji. Pomijałam wiele zadań. Piąta lekcja geografia. Kłóciłam się z Przemkiem, oczywiście na żarty xd. Nie miałam czym pisać wszystkie długopisy nagle miały awarię. -,-
Ale jakoś skombinowałam sprężynkę od innego długopisu i jeden był do użytku ; >
Szósta lekcja - historia, jeju ale nudy. Pisałyśmy z Adą karteczki. Siódma, czyli ostatnia lekcja to w-f. Było nieźle jak zwykle śmiechy i głupoty. Tak więc, kończyłam lekcje o godzinie 15. Po szkole poszłam od razu do Ady, obżerałyśmy się słodyczami. Później pokazała mi stary aparat który znalazła. Poszłyśmy do mnie, włożyłam baterie i chciałam sprawdzić czy funkcjonuje. Niestety okazał się zepsuty.
Jest on firmy fujifilm. Jak na taki stary aparat nie jest zły. Oto on :

Model s 3500, posiada dość mało funkcji lecz dużo jak na stary aparat. W tym aparacie najgorsze jest to, że wyświetlacz jest taki malutki. Ma 4 Mpx oraz 6-krotny zoom optyczny. Chciałabym zobaczyć jakie on robić zdjęcia. Ahh.., czytałam w internecie, że jak na 4 mpx nie robi złych zdjęć. Jego lampa błyskowa otwiera się tak jak przy moim aparacie, czyli za pomocą guziczka. ; )

Ostatnio dowiaduje się, że już wiele osób wie o moim blogu z realnego świata. Nic złego. ; ) Wiele moich znajomych już założyło swoje blogi i chciałabym tutaj trochę o nich wspomnieć. Postaram się nie pominąć żadnego bloga moich kumpel z reala, a więc :
- my-life-weronika.blogspot.com
- my-beautiful-fashion.blogspot.com
- niusiaa.blogspot.com
- picturesgue-life.blogspot.com
- swiat-livki.blogspot.com

Zapraszam serdecznie na te blogi ^^ ; *

A taki mały bonusik, stare zdjęcie podczas fotek z Adą. Miaaał < 3
Ahhh wiadomość dosłownie sprzed sekundy. Moja koleżanka z klasy Miszel podała mi właśnie linka do bloga. Na serio epidemia blogów, ale wszystkim dziewczyną życzę powodzenia! ; )
Blog Miszel - mychalove.blogspot.com

No to pozdrawiam, jestem w szkoku, że tyle ludzi z mojej szkoły ma bloga O.o
Kończę, Cześć ; *

Aha i sorki, że wczoraj nic nie napisałam, ale nic ciekawego nie robiłam i nie chciało mi się. Miałam strasznego lenia. Korzystałam z ostatnich chwil wolności przed szkołą xd.

You Might Also Like

45 KOMENTARZE

  1. Joj , jak dużo tych blogów się zrobiło
    Ja zapraszm więc na mój : http://surrounded-girl.blogspot.com/

    Pamiętam te kotkowe wąsiki ""

    ReplyDelete
  2. pamiętam ten dzień z Adą, kiedy robiłyście sobie te buźki ;**

    ReplyDelete
  3. koteeeeek < 3
    podoba mi się :D

    ReplyDelete
  4. Fajne zdjęcia. Mam pytanie, kiedy będą wyniki loterii.?
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.;)*

    ReplyDelete
  5. To może pełnia była? Ja też nie mogłam spać praktycznie całą noc!

    ReplyDelete
  6. u mnie ze szkoły, też dużo osób ma blogi :)

    ReplyDelete
  7. zajrzę na tamte blogi, fajny aparat :)

    ReplyDelete
  8. b. ładne jest to zdjęcie ostatnie :D

    ReplyDelete
  9. fajny aparat :D nie jestem pewna, ale chyba mój wujek ma taki :D

    ReplyDelete
  10. Też lubie znajdywać takie "skarby":)

    ReplyDelete
  11. W takim razie wspieram nową blogerkę obserwowaniem :) aaaale z Ciebie kiciaaaaaa :P

    ReplyDelete
  12. B. ładne zdjęcie *-*
    Zapraszam ;33

    ReplyDelete
  13. Fajne zdjęcie, a blogi odwiedzę :)zapraszam do mnie :]

    ReplyDelete
  14. Śliczna fotka, też czasem nie mogę usnąć :] Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  15. Replies
    1. Nie ma czego zazdrościć przecież nie działa ; P

      Delete
  16. Też się nie wysypiam :c A mój aparat też ma parę lat tylko jest troszke nowszy. Fajny kotek :3

    ReplyDelete
  17. Twoje zdjęcie jest świetne :)

    ReplyDelete
  18. Bardzo lubię blog Ady. Proszę namów ją, żeby pisała tam regularnie notki. A jak patrze na aparat to, aż mnie zazdrość zżera;) Zapraszam do mnie: http://mojezycie-weronikaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też lubię ; p

      Cały czas ją namawiam a ona nic.

      Delete
  19. Świetne i zdjęcia i notki xD


    http://stracia-tella.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. ładne zdjęcie ♥



    http://secret-all-of-you.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. to bardzo cenny przedmiot, bardzo oryginalny :)

    ReplyDelete
  22. Ha ha!!:)
    Do twarzy ci z noskiem i wąsami!!!;)
    Zapraszam!

    ReplyDelete
  23. Muszę przynac, że mieliśmy podobne lekcje dzisiaj :PP

    ReplyDelete
  24. starymi aparatami też można zrobić ładne zdjęcie. :)
    fajny kotek. :D

    ReplyDelete
  25. zzz.. zasypiam na siedząco ;D
    zapraszam do mnie :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, widzisz wprowadziłam Cię w ten nastrój ; P

      Delete
  26. Fajnie, że piszesz tu o blogach koleżanek :]
    Ciekawe ile byłby wart ten aparat gdyby działał ^^ Wiesz może z którego jest roku?
    ----------
    http://a-co-tam-kika.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mam pojęcia z którego roku, w necie na pewno jest ta wiadomość ; >

      Delete
  27. Nie chcę być nie miła dla twoich koleżanek, być może nie zaakceptujesz tego komentarza ale muszę to powiedzieć !! Te Twoje koleżanki są tak okropne !! brzydkie!! Tylko Ty jesteśtakim wyjątkiem !! W porównaniu z nimi to jest przepiękną dziewczyną !!
    Sorry ale napisałam szczerze !!!!!!! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Staram się akceptować wszystkie komentarze, miałam zamiar go nie publikować. Moje koleżanki myślę, że nie są brzydkie. Nie widziałaś/eś ich na żywo. ; ) To, że mają kiepską jakość zdjęć ( co niektóre) to nie znaczy, że są brzydkie ; )

      Dzięki za miłe słowa dla mnie. ^^

      Delete
  28. U mnie ze szkoły to chyba nikt nie wie, albo o tym nie wiem;D
    Kotekk<3

    dowciapna.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. ładny makijaż-kotek ;D
    świetny blog (;
    Zapraszam do mnie (;

    ReplyDelete
  30. Też lubię biologię.Czasami tak mamy, że nie możemy spać, ale właśnie najgorsze jest to, że możemy potem być niewyspani i zmęczeni ;/
    Zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  31. Fajny blog :)
    +Zapraszam do mnie :]

    ReplyDelete
  32. Kootek, słoodkie :>

    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  33. Kotek, słoodkie :>

    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  34. Śliczne zdjęcie ;*
    A aparat wydaje się być w bardzo dobrym stanie :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*