25.02.2012 ♥ Dzień Jessiki - U Milli ^^ / i z Weroniką.

Saturday, February 25, 2012

Cześć. Dzisiaj wstałam dość późno. Jakoś o 12. Po 13 poszłam do Milli. Było bardzo fajnie. xd.
Ona może przeczyta : Milluś, nie dodam zdjęć jedzenia. Za to ty musisz założyć bloga i dodać fot. o której marzysz. Naleśnikowe. Mmm ; * Hahahaha ; >
Wy nie musicie wiedzieć o co chodzi. Tajemnica "jedzeniowa" ; * O 16 spotkałam się z Weroniką. Poszłyśmy do jej babci. Właściwie było nudno. Miały być racuchy a my z Werą w śmiech. ; ) To nie było podobne nawet do racuchów. No trudno. Trochę tam zamulałyśmy, a ja wciąż powtarzałam "Vicia słicia" nie wiem czemu, tak mi zostało od Milli. I tak zaczęłam mówić na dziewczynę z mojego gimnazjum. Haha ; >
Praktycznie nie mam dzisiaj zdjęć ciekawych.

Dzisiaj nie chce mi się pisać. Jestem po sytej kolacji i nie chce mi się po prostu nic. ^^

Cześć ; *

You Might Also Like

59 KOMENTARZE

  1. `Vicia słicia`? hahah. xd
    ładne zdjęcia. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe tak Vicia słicia.
      Nie na widzę pewnej dziewczyny a więc .. xd.

      Delete
  2. fajne zdjęcia <3
    zjadłabym racuchy, ale takie prawdziwe :D

    ReplyDelete
  3. Bardzo fajne zdjęcia... Fuck ta świadomość ze w poniedziałek trzeba zwlec dupę z łóżka i iść do szkoły mnie dobija xD tym bardziej ze mnie kolega dzisiaj zwalił z łóżka o 7

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety też mnie to dobija -,-
      poniedziałek ; <<

      Delete
  4. Fajny blog i zdjęcia są przecudne . ;d
    zapraszam do Nas (Ferr i Sophia)

    ReplyDelete
  5. te naleśniki to mnie prześladują .;) coś czuję, że w poniedziałek zrobię sobie jee na obiad .;)

    ReplyDelete
  6. co takiego dobrego jadłaś? ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na kolację?
      Pizzę robioną ; >

      Jeszcze lepsza niż poprzednia ; D

      Delete
  7. Ładne zdjęcia:)
    Czekoladka!^^

    Zapraszam! dowciapna.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Śliczne zdjęcia ^^
    Zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  9. Pierwsze zdjęcie jest super.

    http://olkafoka.blogspot.com/2012/02/zwyka-niedziela-p.html
    zapraszam ;)

    ReplyDelete
  10. To dobrze, że miło dzień spędziłaś :)

    śliczne te ostatnie zdjęcie <3

    ReplyDelete
  11. Śliczne fotQi , masz talent wiesz .?
    Zapraszam serdecznie d mnoe http://surrounded-girl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Fajne zdjątka :))

    Zapraszam na moje blogi :)

    ReplyDelete
  13. Ładne foto chmur :) Zapraszam do siebie. Obserwujemy? :)

    ReplyDelete
  14. Widzę, że dzień był udany ;D
    Zapraszam na niedzielną notkę <3

    ReplyDelete
  15. ładne zdjęcia ;) Z artystyczną duszą ;d . Zapraszam do mnie :
    szalone-moje-zycie.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Ja też nie lubię paru dziewczyn z mojej szkoły, ale cóż :] Śliczne zdjęcia, pozdrawiam!

    ReplyDelete
  17. Łaadne zdjęcia :)
    Raaany, znów pizza *-*
    Wiesz ile ja jej nie jadłam ? :(
    zapraszam ^^

    ReplyDelete
  18. ostatnie zdjęcie świetne ;]

    ReplyDelete
  19. Widzę,że miałaś udany dzień ! Fajne zdjęcia !

    ReplyDelete
  20. Fajne zdjęcia :)
    obserwujemy? :3

    ReplyDelete
  21. pierwsze zdjęcie świetne ;D

    ReplyDelete
  22. Bardzo Fajny blog :) zapraszam do mnie http://www.blogger.com/home?pli=1

    ReplyDelete
  23. ładne zdjęcia! zapraszam do mnie . :)

    ReplyDelete
  24. Świetne zdjęcia ! :))

    +Zapraszam do mnie:)

    ReplyDelete
  25. Ładne te zdjęcia ^^ Mam ochotę na naleśniki xD

    ReplyDelete
  26. Fajny dzień, szkoda, że kończą ci się już ferie i szkoda ,że tak mało zdjęc : (

    ReplyDelete
  27. jak robisz te ,,cienie,, serduszek? ( trzecie zdjęcie) ? są genialne, a ja nie wiem jaki to program xDD

    ReplyDelete
  28. Dziękuję (;
    Zapraszam na nową notkę <3

    ReplyDelete
  29. Piękne niebo takie lazurowe:) Może obserwujemy?

    ReplyDelete
  30. zdjęcia jak zawsze śliczne :)

    ReplyDelete
  31. Świetne zdjęcia :).

    moveyourimagination.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. świetne zdjęcia i ciekawy blog.
    Obserwuje i zapraszam od mnie;
    http://kinia-colorfulworld.blogspot.com/
    pozdrawiam.

    ReplyDelete
  33. No co Ty chcesz od tych zdjęć? Są bardzo fajne ;) zapraszam http://peelargonia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. fajne zdjęcia, ciekawy blog :)

    obserwujemy ?

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*