24.02.2012 ♥ Dzień Jessiki - Z Weroniką ^^

Friday, February 24, 2012

Cześć. Dzisiaj wybrałam się z Weroniką na zdjęcia. Poszłyśmy na zamek. Nasza przygoda rozpoczęła się tym, że weszłyśmy w takie błoto, że buty nie chciało się odczepić. ^^ Na zamku robiłyśmy wiele zdjęć. Dzisiaj to ja miałam rolę fotografa i zdjęcia myślę, że wyszły niezłe. (my-life-weronika.blogspot.com)
*Na wasze życzenie starałam się bardziej uśmiechać. Wiele zdjęć było robione z wielkim uśmiechem z myślą o was ; * Ale niestety nie wszystkie tu publikuję ; >

Podczas mówienia czegoś . (poniżej)
z błotem na bucie (poniżej) masakra xd.
No więc to na tyle moich zdjęć. ; )
Miałam mało do wyboru, Wera robiła prawie wszystkie zamazane. Ale coś udało mi się zyskać. Zmieniłam oczywiście jakość i takie tam ^^
Najgorsza była droga ze zamku. Buty miałyśmy całe od błota i w rzece musiałam sobie myć. -,- Tragedia.
Później wylądowałyśmy u Wery babci jak zwykle. Haha ; > Bardzo, bardzo nam odwalało. Nakręcałyśmy filmiki, śpiewałyśmy - właściwie piałyśmy. Przekrzykiwałyśmy się i straciłam głos. Ale to tylko na dziś. ; )
Zawsze tak mam gdy bardzo przemęczę głos. Jadłyśmy tam pyszne naleśniki.
inne z zamku :
Dzień pozytywnie spędzony. Oby takich więcej. ^^ Ehh jutro już sobota. ; <
Ale mam jutro spotkanie z koleżanką po długim czasie oraz spotykam się z Weroniką i znowu idziemy do jej babci. Zaprosiła nas na racuchy, Wera nie odmówiła a ja... zbytnio nie chciałam ale zgodziłam się.
Dzięki za zgłoszenie do loterii ♥

Dobra lecę, mam trochę komentarzy do zatwierdzania i muszę poczytać wasze blogi ^^

Cześć ;*

You Might Also Like

75 KOMENTARZE

  1. Mmm... przepysznie wyglądają te naleśniki.
    Ślicznie wychodzisz na zdjęciach ;*

    ReplyDelete
  2. Zdjęcia bardzo fajne, ale poprosiłabym o uśmiech na twojej twarzy, jeśli można ;)) ;**
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili, Jessika.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ; )

      Starałam się uśmiechać. Większość zdjęć na których się uśmiechałam nie wyszła. ; <

      Delete
  3. witaj,
    bierzesz udział w moim konkursie (five-star-girl.blogspot.com)
    jednym z warunków jest bycie moim obserwatorem, szukam szukam i szukam i nie widzę Cię :(. Obserwujesz anonimowo, czy po prostu zapomniałaś dodać?
    Nie chcę nikogo eliminować, stąd też moja wiadomość :)

    ReplyDelete
  4. Najlepszy naleśnik !! XD :3

    ReplyDelete
  5. Mam takie pytanko.
    Skąd ty bierzesz te wszystkie cytaty??

    ReplyDelete
  6. już cofam moje wątpliwości - znalazłam :).
    pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  7. Bardzo ładnie wyszłaś na zdjęciach ;D
    <3

    ReplyDelete
  8. Śliczne zdjęcia:)
    Naleśnikii!? ^^

    ReplyDelete
  9. piękne zdjęcia! :)
    zapraszam do obserwowania, będzie m niezmiernie miło! ;*

    ReplyDelete
  10. ladne masz zdjecia, nalesniki ;DD

    ReplyDelete
  11. zakochałam się w dwóch pierwszych zdjęciach <3 są magiczne!

    ReplyDelete
  12. Swietne zdjęcia a Ty jesteś bardzo fotogeniczną osobą!:)))

    ReplyDelete
  13. dziękuję za uśmiech :) śliczne zdjęcia!
    zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taki uśmieszek ^^
      Postaram się następnym bardziej jeszcze większy uśmiech ; D

      Delete
  14. Sliczne zdjęcia, masz talent do fotografi :)
    I mam ochotę na naleśniki xd

    ReplyDelete
  15. ładne zdjęcia:)
    szczególnie pierwsze 3 przypadły mi do gustu, śliczne!

    ReplyDelete
  16. U mnie też wszędzie pełno błota brr nienawidzę takiej pogody!

    ReplyDelete
  17. W poniedziałek do szkoły, rozumiem? Spokojnie... Pierwszy dzień zawsze jest najgorszy, przyzwyczaisz się, zleci ;>. Ja już 2 tygodnie w szkole! :D. Trochę tęskniłam za moją ekipą ;d. Dzień spoko. Ładne zdjęcia i pyszne naleśniki ;D. Zapraszam ^^

    ReplyDelete
  18. Mniaam. Już kolejny raz widzę naleśniki ..;p

    ReplyDelete
  19. naleśniiiiiiik :D
    nie wyspałam się dzisiaj i trochę mi odwala :D
    ładne zdjęcia ♥

    ReplyDelete
  20. Fajne zdjęcia ;D
    Smacznych racuchów :D

    ReplyDelete
  21. Mimo iż Weronika mówiła coś na jedym zdjęciu najbardziej mi się ono podoba! :D Zapraszam na nowy post

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha ^^
      Dziękuję bardzo lecz na tych zdjęciach jestem ja a nie Weronika ; )

      Dziękuję za "przeczytanie" mojej notki. ^^
      Można było się chociaż zapoznać z tym kto jest na zdjęciach ; P

      Ale i tak dziękuję ; )

      Delete
  22. Śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam ;)

    ReplyDelete
  23. śliczne :>


    a jakiee piękne niebo, normalnie wiosna <3

    ReplyDelete
  24. mi się najbardziej podoba to wasze wspólne zdjęcie !;)

    ReplyDelete
  25. ładne zdjęcia. :) lubię takie wyjścia z aparatem. :> ^^

    ReplyDelete
  26. wspaniałe zdjęcia :p
    2 najlepsze :)
    obserwuję :P

    ReplyDelete
  27. śliczne zdjęcia <3 obserwuję i liczę na to samo ;D

    ReplyDelete
  28. te z zamku są świetne :*

    ReplyDelete
  29. Sama jesteś bardzo fotogeniczna, a i zdjęcia wychodzą ci super! Mmm... Naarobiłas mi smaku tymi naleśnikami. ;)

    ReplyDelete
  30. Prześliczne zdjęcia :*
    Zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  31. Kiedy się kończy loteria? ;)

    ReplyDelete
  32. Mmm. Smaka mi narobiłąś HEhe. :>
    Fotki boskie! <3

    ReplyDelete
  33. Śliczne zdjęcia. Podobają mi się wszystkie :)

    Zapraszam na mój pamiętnik:

    http://gomisia-style.blogspot.com/
    http://gomisia-style.blogspot.com/
    http://gomisia-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. genialne zdjęcia . <33
    Mega mega mega mega mega mega ładnie na zdjęciach wychodzisz . :D

    ReplyDelete
  35. Dziękuję (:
    Nowa notka u mnie <3
    ;D

    ReplyDelete
  36. Super wyglądasz na zdjęciach (zresztą jak zawsze ;P )
    czekam na kolejne notki

    <3 super blog

    ReplyDelete
  37. Śliczne zdjęcia.

    Teraz wszędzie błoto :)

    ReplyDelete
  38. Fajne zdjęcia, a naleśnik wygląda pysznie!!! Aż mi się jeść zachciało;)

    ReplyDelete
  39. bardzo ładnie wygladalas :>

    ReplyDelete
  40. masz bardzo fajny blog ;)
    a co do posta to super zdjęcia

    ReplyDelete
  41. sliczne zdjecia :D i mmmm nalesniki :p

    zapraszam do mnie ;**

    ReplyDelete
  42. Śliczne fotki ;] No nareszcie uśmiech :] Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  43. Świetne zdjęcia! Bardzo podoba mi się drugie zdjęcie ;)

    ReplyDelete
  44. a tak w ogole to uwielbiam nalesniki ^^

    ReplyDelete
  45. Super fotki! i te naleśniki mrr...

    ReplyDelete
  46. śliczne fotki <3 ty ślicznotka ;**

    ReplyDelete
  47. Świetne zdjęcia ;)). !
    Obserwuję i liczę na to samo ;D
    http://fashionbypati.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Rzeczywiście,zdjęcia wyglądają ładniej gdy się na nich uśmiechasz ;D

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*