23.02.2012 ♥ Dzień Jessiki - Brak spotkania / Loteria

Thursday, February 23, 2012

Cześć. Dzisiaj niestety spotkanie z Weroniką nie wypaliło, potem pisałam do wielu osób i każdy był czymś zajęty i przekładał ze mną spotkanie. Trudno, ludzie lubią obiecywać a nie dotrzymywać słowa. ; *
Więc czas spędzam w domku. Porobiłam dzisiaj trochę zdjęć swoich. I właściwie nic ciekawego więc notka krótka. Zostawiam was ze zdjęciami :

Uwielbiam ten pierścionek ; > 
New Yorker. 
Błyszczyk ^^ - Słodki jest i przyjemny dla ust.
Avon. 
 Postanowiłam zrobić loterie. Taka mała loteria ale mam nadzieję, że chociaż ktoś się zgłosi.

Oto nagrody :
- kolczyki, które bardzo wam się podobały oczywiście nowe - nieużywane,
- bransoletka czarna,
- bransoletka pomarańczowo-biała,
- dwie naklejki na telefon. ( Takie miękkie )


Te oto rzeczy można wygrać!

Wystarczy :
- Zgłosić się pod tą notką. Napisać imię oraz e-mail,
- być obserwatorem bloga ( sprawdzam )

A więc zasady są bardzo proste.
Wygrywa jedna osoba te rzeczy. Min. musi zgłosić się 15 osób. * Zwycięzcę losuję!

Pozdrawiam i powodzenia ♥

You Might Also Like

104 KOMENTARZE

  1. Zgłaaszam się ;)

    patrycja0809@op.pl

    ReplyDelete
  2. ładnie wyszłaś na zdjęciach :)

    ReplyDelete
  3. Zgłaszam się ; )
    Weronika.
    weronika-98-98@o2.pl

    ReplyDelete
  4. zuzanna dzudzanka@wp.pl

    zgłaszam się ; )

    ReplyDelete
  5. Zgłaszam się ;]
    Zuza

    Zuzalipa1@wp.pl

    PS : Świetny blog ! <3

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorki. Zapomniałam imienia. Karolina.
      Pozdrawiam.!;))

      Delete
  7. zgłaszam się :)
    Zuza
    gwiazda102@onet.pl

    ReplyDelete
  8. Najbardziej podoba mi się twój pierścionek, na pierwszym zdjęciu:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi też się on podoba bardzo ^^
      I jedna z przywieszek jest otwierana ; >

      Delete
  9. Kasia
    gumijagoda@poczta.onet.eu

    ReplyDelete
  10. śliczne zdjęcia. Musze ci powiedzieć, że jesteś bardzo fotogeniczna :)
    zgłaszam się do loterii:
    Misia (nie lubię pełnej wersji mojego imienia)
    miska-k_321@wp.pl

    ReplyDelete
  11. Świetne zdjęcia i sweterek ;D
    <3

    ReplyDelete
  12. nie widziałam takiego pierścionka jeszcze :D urocze zdjęcia i kolczyki ;D
    zapraszam do mnie ;3

    ReplyDelete
  13. łooo podobają mi się kolczyki! :) Zawsze jak się zgłaszam nie wygrywam. Zgłosiłabym się, ale jakoś nie mam nastroju do takich rzeczy.
    Pozdrawiam:*** zapraszam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi również się podobają ; >
      Może tu byś wygrała ; ]
      Nie wiadomo. ; )
      Spoko : ]]

      Delete
  14. Nie miło z ich strony ;/
    Śliczne zdjęcia. :)

    ReplyDelete
  15. wiesz, to jeszcze zależy od aparatu... ten to OLYMPUS FE-310, 8 megapixeli za 600 zł.. trochę tandeta :D poza tym... mój tel bez lampy, 5 Megapixeli robi lepsze zdjęcia ;dd

    ReplyDelete
  16. obserwuję!:)
    co prawda jeszcze ani razu nie wygrałam takiej loterii, ale spróbuję!

    Zuzia
    ziuta.blog@wp.pl

    ReplyDelete
  17. zglaszam sie

    Natalia

    nathalie1997@onet.pl

    Sliczne zdjecia fajny pierscionek i blyszczyk :)

    ReplyDelete
  18. ZGŁASZAM SIĘ

    OLA

    czacha800@wp.pl

    P.S
    pierwszy raz w takim konkursie :)

    ReplyDelete
  19. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  20. zgłaszam się
    Malinka
    nina-klo@wp.pl

    ReplyDelete
  21. Fajne zdjęcia ;).

    moveyourimagination.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Ślicznie wyszłaś na zdjęciach :)
    Zapraszam do mnie : pati-chica.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Śliczne zdjęcia;) również obserwuje;)

    ReplyDelete
  24. ładne zdjęcia :)
    zgłaszam się

    asieek13@gmail.com
    Aśkuu

    ReplyDelete
  25. Zgłaszam się. ^^
    Julia
    jular@wp.pl

    ReplyDelete
  26. Mam pytanie Jesska. Zaobserwujesz mojego bloga? Adres znasz.

    ReplyDelete
  27. Obserwuję jako Kaś
    cathe.elen@gmail.com

    Naklejki na telefon są prześliczne! No i piękne masz włosy, muszę dodać. :)

    ReplyDelete
  28. Hej!!! ładne imię:D Dobra już obserwuje a to mój e-mail kati494@o2.pl Moje imię to Katarzyna ale mówią na mnie Kasia:)

    ReplyDelete
  29. ślicznotka ty ;** też będę miec ten błyszczyk ^^ tylko, że ja biały <3

    ReplyDelete
  30. w takim razie się zgłaszam, a co mi tam!
    Anna
    anna.k8@o2.pl
    obserwatorem jestem od dawna ;)

    ReplyDelete
  31. Ładne zdjęcia :P

    Zgłaszam się :)

    Oliwiabartniczak1@o2.pl

    ReplyDelete
  32. zg. się ! :)
    Patrycja
    patrycja.x33@wp.pl

    ReplyDelete
  33. Agnieszka
    aga006@poczta.onet.pl
    ale jesteś fotogeniczna ! ;)

    ReplyDelete
  34. piękne zdjęcia :)) ZGŁASZAM SIĘ ;))))
    Imię: Asiia
    corni122@wp.pl

    ReplyDelete
  35. zgłaszam się Ania
    ann-dar@wp.pl

    ReplyDelete
  36. zgłaszam się :)
    w obserwatorach jestem najprawdopodobniej jako paolla1 .
    imię : Paulina
    e-mail : paolla1@onet.eu

    ReplyDelete
  37. Taaa, wiem co czujesz, ja też mam tak często. A ferie spędziłam podobnie: łóżko, komputer, łóżko, komputer, łóżko, spotkanie, komputer....

    Ooo, loteria ;)

    Oczywiście się zgłaszam ^^

    Natalia (Natuuu)
    nataliakowalczyk@vp.pl

    ReplyDelete
  38. Agata
    agula737@hotmail.com

    ReplyDelete
  39. Nie dziwię Ci,że uwielbiasz ten pierścionek,bo BOSKI jest! ; **
    Zgłaszam się.
    Zuza.
    zuzia-romanska@wp.pl

    ReplyDelete
  40. aaa! świetne zdjęcia :)
    obserwujemy? :>

    ReplyDelete
  41. uwielbiam ten blyszczyk *_*

    ReplyDelete
  42. Obserwuję i liczę na rew.
    Ina.
    p.solowska@wp.pl

    ReplyDelete
  43. Tak jest,ludzie ci coś obiecują, a potem nie dotrzymują słowa.
    Dzięki,nie chcę brać udziału w konkursie ;*

    ReplyDelete
  44. śliczne zdjęcia ; *



    zapraszam częściej :)

    ReplyDelete
  45. Śliczne pierwsze zdjęcie. ;d
    Magda
    Magdalena10598@gmail.com
    Obserwuję od dawna xd

    ReplyDelete
  46. Super,fajna notka,i naprawdę mam ochotę wygrać te nagrody! Jak wygram to to będzie moja pierwsza wygrana w życiu ;>

    Imię:Zuzia
    Email: peppa21@wp.pl

    ReplyDelete
  47. Świetne zdjęcia. :D Mega ładnie ;))
    Zgłaszam się ! ^^
    Obserwuję jako " Wika.:D "
    Jestem Wiktoria ;)
    e-mail : stardoll-metki@wp.pl

    ReplyDelete
  48. Pierwsze zdjęcie genialne :>
    Obs. jako Charlotte
    charlotte7@onet.pl

    ReplyDelete
  49. Jesteś śliczna <3


    Klaudia, bananowa@onet.pl

    ReplyDelete
  50. piękne te kokardki :D

    Wiktoria ;)

    viktorka@o2.pl

    ReplyDelete
  51. zgłaaaszam się :)


    imię: Alina, Ina
    e-mail" i.n.a@interia.pl

    ReplyDelete
  52. Dzięki (:
    U mnie nowa notka!
    <3

    ReplyDelete
  53. śliczne fotki :)

    zgłaszam się.
    imię: Monika
    mail: monika.jozeffa@o2.pl

    ReplyDelete
  54. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  55. Zgłaszam się :)
    Wiola
    wiolcia14@autograf.pl

    ReplyDelete
  56. Piękne zdjęcia, pierścionek piękny <3 Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  57. świetny blog oraz notka <333
    obserwujemy ? obserwuję i liczę na to samo ;)

    ReplyDelete
  58. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  59. Zgłaszam się.
    Karolina
    KarOlinka_luty1999@interia.pl

    Pozdrawiam;)*

    ReplyDelete
  60. to się również zgłaszam :)
    asia
    asiakuldo@gmail.com

    i obserwuję :)

    ReplyDelete
  61. Zgłaszam się :]
    Kinga
    kingalenda@wp.pl
    Ładne zdjęcia ^^

    ReplyDelete
  62. paulina.kedziora@vp.pl
    Paulina :)

    ReplyDelete
  63. Zuzia

    grubasek1309@gmail.com

    ReplyDelete
  64. b.ładne zdjęcia :).
    Zgłaszam się
    Kladudia :D
    klaudia.g13@gmail.com

    ReplyDelete
  65. Super zdjęcia, pierścionek jest super :)

    Zgłaszam się! :)
    dominika-gieras@wp.pl

    ReplyDelete
  66. Zgłaszam się
    Obserwuje jako weroniknet

    pannajancia@onet.pl

    ReplyDelete
  67. Zgłaszam się ; )
    Ania
    ania0191@onet.eu

    ReplyDelete
  68. Zgłaszam się ;)
    Patrycja
    patrycja1818@vp.pl

    ReplyDelete
  69. Gabrysia
    gkudyba15@gmail.com

    ReplyDelete
  70. ej a jka ty to przesyłasz ? potem.

    ReplyDelete
  71. zgłaszam sie
    en.niku.lovely@gmail.com
    ale mam jeszcze pytanie: jak byśmy mieli dostać te nagrody?

    ReplyDelete
  72. koktajlova.lala@wp.pl
    _______________________
    ii do kiedy będzie trwał ten konkurs?♥
    i ładne nagrody :)

    ReplyDelete
  73. Obserwuję bloga.
    Zg się ;D
    emo1233211@wp.pl

    Tez mam blyszczyk z Avon ,jest wprost fantastyczny ,i pyszny hahah. <3 A kolczyki są Sweety ♥.

    ReplyDelete
  74. Obserwuję bloga :>
    Agnieszka
    agnieszkowypamietnik@gmail.com

    ReplyDelete
  75. Zgłaszam się ;>

    dziewczyna124@o2.pl

    ReplyDelete
  76. zgłaszam się Ania
    ann-dar@wp.pl

    ReplyDelete
  77. Obserwuję Marta.
    mart7878@gmail.com

    ;)) Kiedy wyniki !?

    ReplyDelete
  78. Wiktoria
    wika.d@poczta.onet.pl
    ;)

    ReplyDelete
  79. Marysia marula98@wp.pl

    ReplyDelete
  80. Zgłaszam się :
    Dominika DomCiaaa.xD@interia.pl

    ReplyDelete
  81. Natalia

    roos.natala@gmail.com

    ReplyDelete
  82. zgłaszam się
    ruuumek1997@o2.pl

    ReplyDelete
  83. Nikola
    en.niku.lovely@gmail.com

    ReplyDelete
  84. Kinga

    fedi14-14@wp.pl

    ReplyDelete
  85. Zgłaszam się. Marzena top.model@vp.pl

    zapraszam do mnie : my-colours-world.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*