22.02.2012 ♥ Dzień Jessiki - Wykończę się.

Wednesday, February 22, 2012

Cześć. Dzisiaj trochę poleniuchowałam. Z łóżka wygrzebałam się dopiero kilka minut przed 13. To dlatego, że na necie siedzę do nocy. Kolejny dzień z serii "wielkie nudy Jessiki". Po prostu się wykończę. Ferie niestety dobiegają końca, a ja mam same nudne wspomnienia. Jutro na szczęście spotykam się z koleżanką Weroniką, przyjedzie na 11 więc muszę podładować aparat bo mam w planach fotki ; )
Dzisiaj w nocy chciałam zmienić zdjęcie profilowe, zakończyło się to niepowodzeniem. Zostałam bez zdjęcia profilowego i nie mogłam dodać żadnego innego. Jednak po południu mój "refleks" się opłacił. - Zdjęcie zapisane! Powróciłam do tego starego. I przysięgłam sobie, że na razie nie mam w planach zmieniania zdjęcia ; D Co z tego, że mam zdjęcie profilowe? Skoro nie mam zdjęcia gdy chcę zaobserwować blog. -,- Trudno, blogger szaleje. Na dodatek zostałam poinformowana, że przekroczyłam limit przekazywanych zdjęć na blogu. Postanowiłam zmniejszać rozdzielczość zdjęciach, ponieważ wyczytałam, że w końcu groziłoby to niepisaniem na blogu. A tak łatwo się nie poddam! ; *
Dzisiejszego dnia wiele buszowałam po necie. Szukałam jakiś wskazówek na temat fotografii. Nie wiem czy kiedyś będę miała większe doświadczenie w fotografii, ale bardzo bym chciała. Kocham fotografię, choć nie posiadam lustrzanki staram się rozwijać w tej dziedzinie. Nie posiadam żadnych zdjęć do notki z dzisiejszego dnia. -,- Moje postanowienia by wziąć się za siebie i nie marnować ferii ... poszły na marne.

Więc.. post się rozpoczął. -,- Myślę, że nie będę potrafiła tego przestrzegać. Mam ochotę na kebaba ^^
Właściwie niby wolno jeść tylko jeden posiłek dziennie a ja już jadłam więcej. Tyle, że obyło się dzisiaj bez mięsa. ~ Jeżeli mam mieć post, to chcę smażone ryby bez ości ^^ Hehe ; ) Ale i tak wolę kurczaka ; >
.... Hmm. Teraz siedzę na blogach, facebook'u, fotoblogu oraz gadu. Zastanawiam się czy mieć grzywkę prostą. Zobaczymy jeszcze! ; >
Jutro na pewno znacznie ciekawsza notka na blogu. Pojawią się jakieś zdjęcia. Oby koleżanka potrafiła robić chociaż odrobinę zdjęcia. Oczywiście i tak je przerobię.

* Dzisiaj dostałam komentarz od pewnej bloggerki, że mamy takie same nazwy. Nie pamiętam bym bywała na jej blogu. Tak czy inaczej obecny cytat niedługo będzie zmieniony. Muszę wpaść na stronę z cytatami. Oby nie było więcej nieporozumień.

Kończę, Cześć ; *

Przypominam.
Konkurs  -  http://pamietnik-jessiki.blogspot.com/2011/12/konkurs.html

* A więc udało mi się znaleźć pewny cytat. Teraz przeszukałam internet czy nikt nie ma takiej nazwy na blogu. 
"Nadzieja jest najcenniejszą towarzyszką życia"
A więc jak skopiujecie ode mnie nazwę to bardzo łatwo znajdę! ; ** 

You Might Also Like

38 KOMENTARZE

  1. Mmmmm kiwi!!!! Mi tez niestety kończą sie ferie i tak na zakończenie muszę iść do dentysty.... -_-

    Zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  2. piękne masz włosy , ahh jak ja Ci zazdroszczę :P

    ReplyDelete
  3. ja też dzisiaj jadłam kiwi :)

    ReplyDelete
  4. Zazdroszczę tobie tych ferii ;D
    Świetne zdjęcia ;D
    Wypoczywaj, a ja jutro wstaję o 6.30 (:
    <3

    ReplyDelete
  5. Podobają mi się Twoje zdjęcia:))

    ReplyDelete
  6. odpowiedziałam na twój komentarz na moim blogu ;>
    Twoją notkę skomentuję jutro, bo tata własnie wyłącza mi internet ;p
    Dobranoc ;* :>

    ReplyDelete
  7. śliczne zdjęcia! feriee! zapraszam do mnie! :))

    ReplyDelete
  8. super zdjęcia :)
    KOCHAM KIWI <333 :***

    ReplyDelete
  9. Nie każde ferie muszą być niezapomnianymi i wyjątkowymi ;) Pozdraiwam :)

    ReplyDelete
  10. Śliczna, śliczna, śliczna jesteeeeś!

    Kiwi bym chętnie zjadła.

    ReplyDelete
  11. ładne włoski:)
    ja niestety nie mam ferii ciesz się ostatnimi dniami i godzinami ;pp
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  12. ja też nie posiadam lustrzanki ale mój mały miętowy aparacik daje rady. MOOOOŻE Z CZASEM..!

    Kiwi też bym zjadła :D
    Zapraszam na moje rozdanie :)
    P.S.
    Masz ładne tło bloga :)

    ReplyDelete
  13. nudy w ferie to porażka, ehhh :<
    zapraszam :)

    ReplyDelete
  14. Ładne zdjęcia . Czekam na te nowe ! :p

    ReplyDelete
  15. zjadłabym sobie kiwi :)
    ślicznie wyszłaś

    ReplyDelete
  16. Super zdjęcia. Jesteś śliczna :)

    Dasz link do swojego fotobloga?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie dodaję praktycznie nic na fbl. nie lubię ; )

      * Dziękuję ; >

      Delete
  17. ładne zdjęcia :] Ja też nie mam lustrzanki, a kocham fotografię ^^ Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  18. Uwielbiam kiwi!!!:D
    Zapraszam!

    ReplyDelete
  19. Też leniuchuję do późna.
    Ooo... kiwi! ;D

    ReplyDelete
  20. Ale bym sobie zjadła kiwi ... mmm :>

    Ładne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  21. Mmm..kiwi.!
    super zdjęcia.^^
    Ja już chodzę do szkoły. O.o
    Kurde. -.-
    Też się nudzę.

    ReplyDelete
  22. Zgodzę się z komentarzem wyżej ;) !
    No cóż, tamten był lepszy, pech chciał, żeby ktoś miał taki sam.
    Zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  23. Śliczna jesteś!
    Zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  24. Zdjęcia jak zwykle-są cudowne :*

    ReplyDelete
  25. Ale czemu ty masz zmieniać. Niech ona zmieni :)


    śliczne zdjęcia, bywają dni nudne.

    ReplyDelete
  26. Ja wgl. nie jem mięsa ;) .
    Mam swoje zdanie na ten temat .

    Ciesz się choćby z nudnych ferii , bo ze mną nie chciałabyś sie zamienic ;) .

    Pozdrawiam : D ,

    ReplyDelete
  27. masz śliczne włosy.. :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*